پی آر ابرو- Pr Brows-چیست ؟

شما اینجا هستید: خانه » آرایش دایم » پی آر ابرو- Pr Brows-چیست ؟

پی آر ابرو جیزی جز یک متد انجام میکروبلیدینگ ابرو نیست . که اگر دنبال اطلاعات کاملی درباره آن هستید در این نوشتار بصورت کامل به آن می پردازیم . همانطور که می دانید میکروبلیدینگ نوعی ظریفی از هاشور زدن ابروها ست روشی نوین برای ایجاد آرایش دائمی‌ ابروها که توسط متخصصان و پیگمنترها با استفاده از ابزار و جوهر مخصوص انجام می‌شود. بسیاری از افراد از فرم و شکل ابروهای خود راضی نیستند، در این روش به سادگی فرم ابروها تغییر کرده و قرینه می‌شوند و در نهایت باعث تصویر زیبایی از فرد می شوند.

پی آر ابرو
پی آر ابرو

تاتو ابرو



دستگاه‌های میکروبلیدینگ دارای تیغ‌های بسیار ظریفی هستند که به وسیله این تیغ‌ها رنگ مخصوص میکروبلیدینگ به صورت خطوط بسیار ظریف بر روی سطح پوست انجام می شود.
سوزنهای ظریف و استفاده از پماد بی حسی قبل از انجام میکروبلیدینگ باعث از بین بردن درد آن می شود .

نتایج حاصل از میکروبلیدینگ بسیار طبیعی و واقعی به نظر می‌رسد زیرا خطوط ایجاد شده بسیار ظریف، نامنظم، با طول‌های نا مساوی، درلابه لای موهای ابرو و به شکل موهای طبیعی ابرو هستند.

مدت زمان طراحی ابرو در روش میکروبلیدینگ حدودا 2 ساعت است. اثر میکروبلیدینگ با توجه به نوع پوست شما بین 12 تا 24 ماه باقی می‌ماند که در طی این دوره نیاز به ترمیم دارد و اگر ترمیم انجام نشود اثر آن از بین می‌رود. میکروبلیدینگ به چند روش انجام می‌شود که در اینجا میکروبلیدینگ با متد پی آر را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

میکروبلیدینگ ابرو بر اساس متد پی آر چگونه است ؟

پی آر ابرو
پی آر ابرو

متد پی آر در میکروبلیدینگ اولین بار توسط بانو روشنی در ایران پایه گذاری شد و آکادمی پی آر برآمده از همین پیدایش متد نوین میکروبلیدینگ است که بسیار طبیعی انجام می شود زیرا با ایجاد خطای دید و پرسپکتیو خطی حالت بسیار طبیعی و پرپشت تری به ابروها می‌دهد. ‌هاشور با متد پی آر از درهم آمیختن چند روش میکروبلیدینگ، شیدینگ ابرو و میکروپیگمنتیشن بدست می‌آید که باعث زیباتر شدن و ماندگاری بیشتر ‌هاشور ابرو می‌شود. در ادامه مطلب کمی ‌در مورد این سه روش ادغام شده در متد پی آر می‌خوانیم.

1. میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ روشی است که در آن با استفاده از سوزن‌های ظریفی که در کنار هم چیده شده، رنگ دانه‌های مخصوص میکروبلیدینگ را به صورت خط‌های بسیار طبیعی وارد پوست می‌کنند. مزیت میکروبلیدینگ ابرو نسبت به سایر روش‌های تاتو این است که‌ هاشورهای آن بسیار طبیعی و ظریف تر به نظر می‌رسند.

میکروبلیدینگ ابروها نسبت به میکروپیگمنتیشن ابرو ماندگاری کمتری دارد چرا که میکروبلیدینگ ابرو سطحی تر انجام می‌شود، اما همین موضوع باعث زیبایی و ظرافت بیشتر در ابروها می‌شود. قلم‌هایی که در روش میکروبلیدینگ استفاده می‌شود دستی است و به همین دلیل نیاز به دقت زیادی دارد. بنابراین این کار باید توسط افراد مجرب انجام شود.

2. شیدینگ ابرو

شیدینگ ابرو

شیدینگ ابرو یا همان سایه ابرو با میکروبلیدینگ متفاوت است چرا که در روش میکروبلیدینگ خطوط بسیار ظریفی که شبیه به موهای طبیعی ابرو هستند در لابه لای ابروها کشیده می‌شود اما در روش شیدینگ سرتاسر ابرو را سایه می‌اندازند و این سایه در تاج ابرو تراکم کمتری نسبت به دم ابرو دارد.

در این روش نقاط خالی ابرو را پر می‌کنند و اطراف ابرو کادر مشخص و پررنگی ندارد. با این تکنیک قسمت‌های خالی ابرو که تراکم کمتری دارد و بدون خط باقی مانده است پر می‌شود و همین کار شکل بهتری به ابروهامی‌دهد. ابزار مورد استفاده در شیدینگ ابرو تیغه‌های گردی هستند که در کنار هم قرار می‌گیرند و رنگ دانه‌ها را به آرامی‌درون پوست پخش می‌کنند.

در روش شیدینگ، ابروها حالت مخملی و پودری بسیار زیبایی به خود می‌گیرند. شیدینگ ابرو این روزها طرفداران بسیاری دارد زیرا برای افرادی که قسمت‌های خالی در ابروهایشان دیده می‌شود و همچنین جای زخم در ابرو‌هایشان وجود دارد کاربرد زیادی دارد. میکروبلیدینگ و شیدینگ ابرو در کنار هم سایه روشن و یا آمبره ابرو از روشن به تیره را ایجاد می‌کنند که ظاهری بسیار زیبا به ابروها می‌دهد.

3. میکروپیگمنتیشن ابرو

میکروپیگمنتیشن ابرو

میکروپیگمنتیشن ابرو همان ‌هاشور ابرو با دستگاه میکروپیگمنتیشن است. کار با این دستگاه بسیار تخصصی و حساس بوده و شکلی کاملا طبیعی به ابروها می‌دهد.

در دستگاه میکروپیگمنتیشن از سوزن‌های ظریف یک بار مصرف استفاده می‌شود. این سوزن‌ها را می‌توان با استفاده از تنظیمات دستگاه به شکلی تنظیم کرد که‌هاشور زدن ابرو به شکل لایه‌های مجزا، بسیار ظریف و با دقت انجام شود. این‌هاشورها کاملا طبیعی بوده و حالت مناسبی به ابروها می‌دهند.

کار با دستگاه میکروپیگمنتیشن حدودا 20 دقیقه طول می‌کشد و میزان ماندگاری این نوع ‌هاشور با توجه به نوع پوست افراد به صورت میانگین بین 6 ماه تا 3 سال است.کسانی که ابروی نازک و کم پشت دارند و یا از فرم ابرو‌های خود راضی نیستند از این روش استفاده می‌کنند.

از ترکیب این چند روش، ‌هاشور ابرو با متد پی آر حاصل می‌شود که با توجه به توضیحاتی که داده شد در این روش ‌هاشور ماندگاری بیشتری دارد، همچنین نتیجه این‌هاشور ظاهری زیباتر و طبیعی تر است.

هاشور سه بعدی ابرو

هاشور سه بعدی ابرو

یکی از زیباترین و پرطرفدارترین نوع ‌هاشور، ‌هاشور سه بعدی است که در این روش‌ هاشورها به شکلی زده می‌شوند که با ایجاد خطای دید حالت بسیار طبیعی و برجسته به ابروهای فرد می‌دهند.

برای زدن‌ هاشور سه بعدی از دو روش استفاده می‌کنند، این روش‌ها شامل تغییر رنگ و نحوه زدن‌هاشور است.

در روش تغییر رنگ از دو رنگ تیره و روشن استفاده می‌شود، به گونه ای که ‌هاشورهای بالایی با رنگ روشن و‌ هاشورهای پایینی را با رنگ تیره می‌زنند که این کار با ایجاد خطای دید و همچنین باعث برجسته و سه بعدی شدن ابرو می‌شود.

دومین روش که روش اصولی تر و بهتری است نحوه زدن‌ هاشورها است. در این روش هم با ایجاد خطای دید ابروها برجسته و طبیعی به نظر می‌رسند. این ‌هاشور را بر اساس حالت چهره و ابروهای طبیعی فرد می‌زنند.

ماندگاری‌هاشور ابرو در متد پی آر چقدر است؟

ماندگاری ‌هاشور ابرو را نمی‌توان به صورت دقیق تعیین کرد اما در‌ هاشور ابرو با متد پی آر ماندگاری بین 2 تا 3 سال است. البته ماندگاری ‌هاشور ابرو با این متد بستگی به نوع پوست شما دارد در بعضی از افراد به مدت 7 سال ماندگار است.

تفاوت‌های‌ پی آرابرو با روش های دیگر میکروبلیدینگ

  1. ماندگاری‌ هاشور ابرو در متد پی آر نسبت به روش‌های دیگر‌ هاشور زدن بالاتر است.
  2. از آنجایی که این متد توسط یک متخصص ایرانی ایجاد شده است، بر اساس نوع پوست، حالت طبیعی و ضخامت ابروهای بانوان ایرانی انجام می‌شود و برای چهره خانم‌های ایرانی متناسب تر است.
  3. در متد پی آر ‌هاشورها به شکلی کشیده می‌شوند که باعث ایجاد خطای دید شده و کاملا شبیه به ابروهای طبیعی فرد دیده می‌شوند.
  4. بافت، حالت و حجم ‌هاشورهای ایجاد شده در این متد بسیار شبیه به موی طبیعی ابرو است.
  5. مهمترین تفاوت متد پی آر با دیگر سبک‌ها در طراحی انتهای ابروها است. در این روش انتهای ابرو حالتی سه بعدی و حجم دار مانند موی طبیعی دارد.
  6. این روش نسبت به روش‌های دیگر میکروبلیدینگ عارضه کمتری دارد زیرا ایجاد خراش‌ها بسیار سطحی است.

پیگمنتها در پی آر ابرو

رنگدانه‌هایی که در میکروبلیدینگ با متد پی آر استفاده می‌شود با رنگدانه‌هایی که در میکروبلیدینگ به روش‌های دیگر استفاده می‌شود متفاوت است. در این روش از رنگ‌های مخصوص پی آر استفاده می‌کنند که به سفارش ایران در آلمان تولید شده و وارد کشور می‌شود.

مراقبت‌های پی آر ابرو

مراقبت‌های بعد از‌ هاشور ابرو اهمیت زیادی دارد چرا که در جلوگیری از عفونت‌های ناشی از خراشیده شدن پوست توسط سوزن‌های دستگاه و همین طور ثابت ماندن رنگ‌ هاشور تاثیر بسزایی دارد. این مراقبت‌ها شامل عوامل زیر می‌شود.

  1. تا دو هفته بعد از انجام ‌هاشور ابرو هر روز ابروهای خود را با پماد چشمی‌یا پماد ترمیم کننده دیگری چرب کنید.
  2. تا یک هفته بعد از انجام ‌هاشور ابرو از شستشوی ابروهایتان خودداری کنید.
  3. به دلیل خراش‌های ریزی که بر پوستتان ایجاد شده ممکن است تا چند روز بعد از‌ هاشور زدن دچار پوسته پوسته شدن محل و یا خارش بشوید، از خاراندن محل ‌هاشور زده خود داری کنید.
  4. تا زمانی که پوستتان بهبود نیافته است از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید پرهیز کنید.
  5. تا یک هفته بعد از عمل ‌هاشور زدن به استخر یا سونا نروید.

چگونه بعد از‌ میکروبلیدینگ صورت خود را بشوییم؟

تا سه روز بعد از عمل‌هاشور زدن نباید ابروهایتان را بشویید بعد از گذشت سه روز اگر برایتان مقدور است از شستن ابروهایتان خود داری کنید، اما اگر در شرایطی هستید که مجبور به شستن ابرو شدید به نکات زیر توجه کنید.

  1. برای شستشوی ابروهایتان به تنهایی از آب استفاده کنید و در صورت نیاز به مواد شوینده، از شامپو بچه یا یک صابون ملایم استفاده کنید.
  2. از تماس مستقیم دست و یا اشیا دیگر با ابروهایتان خود داری کنید.
  3. ابروهایتان را با آب ولرم و یا سرد بشویید.
  4. بعد از این که ابروهایتان را شستید با استفاده از یک حوله نرم آن‌ها را خشک کنید. توجه داشته باشید که حوله را بر روی ابروهای خود نکشید بلکه به آرامی ‌بر روی ابروهایتان قرار دهید تا خشک شود.
  5. بعد از این که ابروهایتان را خشک کردید لایه ای نازک از پماد چشمی ‌و یا پماد ترمیم کننده بر روی ابرو‌هایتان بمالید.

برخی سوالات شما

✅مراقبت‌های پی آر ابرو کدامند ؟

تا دو هفته بعد از انجام ‌هاشور ابرو هر روز ابروهای خود را با پماد چشمی‌یا پماد ترمیم کننده دیگری چرب کنید.
تا یک هفته بعد از انجام ‌هاشور ابرو از شستشوی ابروهایتان خودداری کنید.
به دلیل خراش‌های ریزی که بر پوستتان ایجاد شده ممکن است تا چند روز بعد از‌ هاشور زدن دچار پوسته پوسته شدن محل و یا خارش بشوید، از خاراندن محل ‌هاشور زده خود داری کنید.
تا زمانی که پوستتان بهبود نیافته است از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید پرهیز کنید.
تا یک هفته بعد از عمل ‌هاشور زدن به استخر یا سونا نروید.

✅ رنگهای پی آر ایرانی هستند ؟

رنگ‌های مخصوص پی آر به سفارش ایران در آلمان تولید شده و وارد کشور می‌شود.

✅ ماندگاری پی آر ابرو چقدر است ؟

حدود دو تا سه سال

✅ موسس پی ار ابرو کیست ؟

سرکار خانم روشنی

✅ متداول ترین روشهای میکروبلیدینگ ابرو کدامند ؟

فیبروز و پی آر

برترین مراکز پی آر ابرو

میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ساری

?TOP MASTER OF PR-ACADEMY? Beauty, cosmetic & personal care اولین...

 
یحیی پور

لیلا یحیی پور

متخصص:میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ساری
تلفن:09112512484 
Categories: آرایش دائم, پی آر, ریموو تاتو
شهر : ساری
آدرس:: مازندران_ساری

?TOP MASTER OF PR-ACADEMY?

Beauty, cosmetic & personal care

اولین آکادمی مستقل آرایش دائم در ساری مازندران ارتباط سریع و آسان 09112512484 شبکه‌های اجتماعی

[instagram-feed feed=127]

دیدگاه خود را بنویسید