پروتئین تراپی مو در اهواز

شما اینجا هستید: خانه » صافی کراتین اهواز » پروتئین تراپی مو در اهواز

پروتئین تراپی مو در اهواز نوعی دیگر از محصولات احیا مو پروتئین تراپی میباشد که در مرکز کراتین و احیای موی مراکز تخصصی اهواز انجام می شود . در این نوع از محصولات احیا جوهای خشک کم حجم و بی جون احیا و ساقه ی مو درشت تر وحجیم تر میشود این کار برای کسانی پیشنهاد میشود که از شدت ریزش مو کف سر نمایان شده است ودوست دارند موهای خود را برای طولانی مدت پرپشت کنند
این کار در ریک پک عرضه میگردد که شامل شامپو قبل-کرم پروتئین -سرم و شامپو بعد میباشد

پروتئین تراپی مو در اهواز
پروتئین تراپی مو در اهواز

بهترین سالن تخصصی رنگ مو در اهواز

سالن پروتئین تراپی مو اهواز

[elfsight_instagram_feed id=”44″]

پروتئین تراپی مو در اهواز
موی مشتری عزیزمون ک براشون پروتئین تراپی انجام دادیم نتیجه کار بعد از شستشو هست یه نکته درمورد پروتئین تراپی مو بگم اونم اینه ک بوتاکس و پروتئین صافی کاذب داره دوستان و ماندگاری صافیش دو الی سه ماه بیشتر نیست ولی احیاء یکساله داره?
پروتئین تراپی مو
اجرای دکلره،پلکس‌تراپی و کراتین در سه جلسه برای مشتری عزیزمون ک پایین موهاشون آسیب دیده بود و ما بدون آسیب براشون موهاشونو روشن کردیم و خوشگل تحویلشون دادیم??

می خوام جوان سازی مو رو برات معنی کنم!؟

دوستان خوبم شما زمانی میتونید یک مو رو جوان اسم بذارید که درجه قابل قبولی از لختی، درخشندگی و نرمی رو داشته باشه.
توو این شرایط مو های شما تمام شرایط لازم برای داشتن لختی مطلق رو داره؛ البته این نکته رو هم فراموش نکنید تنها و تنها در شرایطی میتونید به این درجه مطلق از لختی برسید که یکی از لاین های صافی رو انجام بدین.?

ما برای این مشتری گلمون لاین احیا با استفاده از پروتئین تراپی انجام دادیم که با دیدن نتیجه متوجه میشید نتیجه کار چقدر جذاب و رضایت بخش هستش ?
این مو در این شرایط تمام زیرساخت لازم برای لاین صافی رو داره و قطعا طول عمر لاین صافی برای ایشون میتونه طولانی تر از حد معمول هم باشه!?

دیدگاه خود را بنویسید