هایفو تراپی صورت در فردیس

شما اینجا هستید: خانه » کلیلینک زیبایی » هایفو تراپی صورت در فردیس

اگر خواهان انجام هایفو تراپی در فردیس کرج – fardis- باشید با کلینیک های زیادی مواجه می شوید که انتخاب بهترین مرکز هایفو فردیس شاید برایتان دشوار و سخت باشد. امروزه بیشترین امور زیبایی بخصوص در مورد لیزرموهای زائد بدن ، توسط دستگاههایی مدرن پزشکی زیبایی انجام می شود که بالطبع باید در بهترین مراکز هایفو تراپی در فردیس هم از جدیدترین تکنولوژی ها و دستگاهای لیزر پوست و مو استفاده شود. ما در این نوشتار شما را با برخی از بهترین مراکزهایفو تراپی در فردیس کرج آشنا می کنیم بصورتی که در کارت مجازی آنهای شما به واتس اپ و اینستاگرام شماره تماس آنها دسترسی دارید و براحتی می توانید استعلام قیمت بگیرید .

هایفو فردیس
هایفو فردیس

بهترین مرکز هایفو در فردیس

در اینجا چند مرکز خوب هایفو تراپی صورت در فردیس آورده شده است:

  • کلینیک زیبایی دکتر بهزاد میرزایی
  • کلینیک زیبایی دکتر مریم خیرآبادی
  • کلینیک زیبایی مهدیس فردیس

هنگام انتخاب یک مرکز هایفو تراپی، توجه به این نکات مهم است:

  • تجربه و مهارت تیم متخصص
  • استفاده از دستگاه های هایفو پیشرفته
  • ارائه خدمات ایمن و موثر
  • قیمت مناسب

مرکز لیزر فردیس

یکی از روش هایی که در کلینیک زیبایی زیر نظر بهترین دکترهای زیبایی و پوست انجام می شود عمل هایفوتراپی است که هدف از آن جوانسازی پوست می باشد . که در این نوشتار به توضیحات کامل آن و … می پردازیم :

هایفو تراپی صورت
رفع خط خنده و زاویه‌سازی صورت بلافاصلا پس از انجام کار
کلینک های برتر زیبایی تجربه زیادی که در این خصوص دارند و دیدن کیس‌های مختلف درمانی بهتون اطمینان میدهند که بصورت تضمینی لیفت و سفت شدن پوست خودتون رو مشاهده کنید. هایفو روند پیری پوست رو کاهش میده و باعث میشه شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر برسین.
جلسات درمان هایفو یک جلسه در سال هست که حدود یکساعت طول میکشه. یک ساعتی که شمارو ده سال جوانتر میکنه.

تفاوتهای هایفوتراپی و اولتراپی

هایفوتراپی چیست و چگونه عمل می کند ؟

فواید هایفو تراپی


سونوگرافی متمرکز با شدت بالا (Hifu) یک درمان نسبتاً جدید برای سفت شدن بالینی پوست است. در سال 2009 توسط FDA برای لیفت ابرو تأیید شد ، اولین بار در سال 2008 برای درمان تومورها مورد استفاده قرار گرفت. پزشکان اکنون از آن برای سفت شدن پوست و کاهش چین و چروک نیز استفاده می کنند. Hifu با استفاده از یک لنز آکوستیک برای متمرکز کردن چندین پرتو انرژی اولتراسوند در مناطق مورد نظر کار می کند. این انرژی به عمق بین 1.5 تا 4.5 میلی متر زیر پوست اعمال می شود تا کلاژن و الاستین جدید را تحریک کند.

Hifu از فناوری تصویربرداری استفاده نمی کند. این بدان معناست که پزشکان نمی توانند لایه های پوستی که تحت درمان قرار می دهند یا اثراتی که پرتوها بر روی پوست دارند را ببینند. به همین دلیل است که Hifu به عنوان یک درمان سفت کننده پوست “کور” شناخته می شود ، زیرا پزشکان نمی توانند لایه های پوستی را که تحت درمان قرار می دهند ، یا نحوه تأثیر آن را ببینند.

هایفوتراپی از واژه ی هایفو HIFU مخفف واژه ی High-Intensity Focused Ultrasound تشکیل شده است که به معنای امواج فراصوت پرتوان می باشد. هایفوتراپی یک روش جدید بدون درد و غیرتهاجمی است و حدود دو سال ماندگاری دارد و سبب بهبود چروک های پوستی می شود.

موارد دیگری مثل لیفت ابرو و صورت، درمان سلولیت و سفت کردن بافت پیوندی نیز جز نتایج حیرت آور این دستگاه است.این امواج به طور عمیق در پوست نفوذ می کند و سبب تحریک ترشح کلاژن و الاستین می شود.

20% اثر این روش بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده است ولی نتیجه نهایی 3 تا 6 ماه پس از درمان حاصل می شود.در هایفوتراپی امواج فراصوت می توانند سبب تحریک و ترغیب پوست برای بازسازی و ترمیم خود شوند و هم چنین سبب کشش و استحکام بیشتر پوست می شود.

فواید هایفو تراپی و کاربردهای آن

کاهش چین و چروک
لیفت صورت بدون هیچ گونه جراحی
بالا کشیدن و لیفت گونه ها
لیفت ابرو
لیفت خط اخم و خطوط پیشانی
لیفت خطوط متصل بین دهان و بینی ( اطراف لب ها که در اثر خنده مشخص می شوند)
زاویه دادن به چانه
کاهش کیسه های زیر چشم
کاهش چربی با هدف قرار دادن سلولهای چربی (پس از بارداری)
کشیدن و محکم کردن نواحی زیر گردن و بالای سینه
هموار کردن پوست بعد از لیپوساکشن

فرآیند انجام هایفوتراپی


وسیله متساعد کننده امواج فراصوت روی سطح پوست نواحی تحت درمان حرکت می کند و این شرایط را فراهم می کند که امواج روی نواحی بافت پیوندی متمرکز شوند و سطح روی پوست کاملا بدون اثر باقی می ماند. این حالت به این صورت است که لیفت انجام می شود ولی بدون بر جای گذاشتن آثار زننده و آسیب روی سطح پوست.

افتادگی پوست صورت با این لیفت ملایم برطرف می شود. مناطق زیر بهترین مناطق درمان با این روش هستند:

نواحی گردن
گونه ها
ابروها
پیشانی
هایفوتراپی

در یک جلسه تمام ناوحی یا فقط یک ناحیه به خصوص می تواند مورد درمان قرار بگیرد و بستگی به انتخاب شما و پیشنهاد پزشک دارد.

طول درمان و ماندگاری هایفوتراپی


یک جلسه هایفوتراپی حدود 30 دقیقه تا 2.5 ساعت وقت ممکن است بگیرد. طول این درمان بستگی به مناطق تحت درمان و گستردگی آن ها دارد.

عموما نتایج عالی بعد از یک جلسه هایفوتراپی بدست می آید. جلسه اضافی و مازاد هایفوتراپی باید حدود 8 الی 12 ماه بعد از جلسه اول برنامه ریزی شود. ماندگاری هایفوتراپی حدود دو سال است و اگر با درمان های دیگر ترشح کلاژن تلفیق شود طولانی تر نیز می شود.

عوارض جانبی هایفوتراپی


پس از درمان می توانید فعالیت های معمول خود را از سر بگیرید. زیرا لایه های بالای پوست تحت تاثیر امواج پرتوان فراصوت آسیبی نمی بیند. در بعضی موارد ممکن است سرخی یا التهاب جزئی رخ دهد که به سرعت فرو می نشیند و برطرف می شود.

یک سری محدودیت و حساسیت به لمس و احساس سوزن سوزن شدن نیز ممکن است رخ دهد که طی چند هفته برطرف می شود. توصیه می شود حتما از محصولات ضد آفتاب استفاده نمایید تا اثر درمانی هایفوتراپی را طولانی تر حفظ نمایید.

در موارد خیلی محدود و نادر ممکن است کبودی یا احساس بی حسی در محل درمان رخ دهد که طی چند روز از بین می رود.

موارد منع مصرف

افراد دارای ایمپلنت های فلزی در محل درمان
ضربان ساز یا باتری قلب
مشکلات و نارسایی های خونی
تزریق سیلیکون در محل درمان

برخی سوالات شما

میزان ماندگاری هایفوتراپی چقدر است ؟

میزان ماندگاری هایفو بین ۸ تا ۱۸ ماه هست بستگی به سرعت افت پوست افراد دارد.
طبیعیست مراقبت از پوست و سلامت بدن در ماندگاری کارهای جوانسازی تاثیر گذار است.

دور چشم و پشت پلک چرا انجام نمیشه؟؟؟؟؟؟

بدلیل عمق نفوذ امواج انجام آن روی پلک بالا و پایین باعث آسیب شدید به چشم میشه .

هزینه هایفو جلسه ای چند؟

بستگی به مرکز و شهری که درآن زندگی می کنید ولی معمولا جلسه ای از سه میلیون تومان به بالاست.

 برای گردن هم میزنن؟

بله

[instagram-feed feed=148]

دیدگاه خود را بنویسید