نادر ایرانیان
بهترین هایسلامت و زیبایی

تبلیغات سالن زیبایی – 3 روش کاری معتبر

دسترسی سریع به محتوای این نوشتار

اگر شما سالن آرایشی داشته باشید و با یک آرایشگری که تازه دوره های آموزش آرایشگری خود را به اتمام رسانده و می خواهد وارد بازار کار شود اولین سوالی که از خود می پرسد از کجا شروع کنم ؟ البته اینکه یک سالن آرایشی داشته باشید و یا یک آرایشگر نوع قدمهایی که بر می دارید با هم تفاوتهایی خواهند داشت که در این نوشتار نکات مهمی را برایتان بازگو می کنم که امیدوارم برایتان مفید باشد.

تبلیغات سالن زیبایی
تبلیغات سالن زیبایی

بهترین آرایشگاه زنانه تهران

در ابتدا قبل از هر کاری باید کار خود را قانونمند دنبال کنید تا دچار درگیری ها و گرفتاری های آن نشوید . یک سالن آرایشی ابتدا باید مجوز آرایشگاه زنانه را داشته باشید. که می توانید از روی لینک آبی رنگ شرایط گرفتن این مجوز را مطالعه کنید . اگر هم که آرایشگر باشید برای کار نیاز به کسب مهارت و داشتن مدرک سازمان فنی حرفه ای دارید که در این زمینه می توانید آموزشگاه آرایشگری دلخواه خود را انتخاب کنید و مدارک و رشته های دلخواه را سپری کنید.

موفقیت اتفاقی نیست. آمار سایت پاهو از 2022 تا 2023 ، هجمه 31 میلیونی و در تمامی کلمات کلید رتبه تک رقمی!

قدمهایی برای تبلیغات سالن های آرایشی و میکاپ

قدم اول :داشتن حس خوب

شاید مهمترین مسئله ای که در کسب و کار به آن توجه نمی کنیم همین حس خوب داشتن است . در واقع حس خوب مربوط به آرایشگری نیست و کلیه کسب و کارها را شامل می شود. شما کافی است درباره ادمهای موفق تحقیق کنید و ببینید چه کسانی موفق تر و بهترین کار خود شده اند . مهمترین جوابی که برای این من توانستم پیدا کنم داشتن حس خوب است . و این حس خوب هرگز به سراغتان نخواهد آمد مگر آنکه عاشق کارتان باشید . انسان هر کاری که می کند اگر علاقه شدید به آن داشته باشد تمام فاکتور های دیگر برایش گره گشا می شوند و در اصطلاح راه برایش باز می شود. راه باز شدن برای یک مدیر سالن یعنی اینکه بدست اوردن اکیپ حرفه ای و قابل اعتماد و همچنین کسانی که در موفقیت او و سالنش وارد می شوند و کمک می کنند.

پس همیشه به دنبال حس خوب باشید و این از کجا نشات می گیرد ؟ کمی فکر کنید !!! زندگیتان زیبا می شود.

قدم دوم : بروز بودن در مهارتهای آرایشگری

همیشه ادمهای موفق با تغییرات خود را بروزرسانی می کنند اما ادمهای ناموفق در قبال تغییرات جبهه می گیرند . این مشکل بسیاری از آرایشگر ها ست . البته این قدم باز برگشت می خورد به همون قدم اول . ارایشگری که عاشق کارش باشد دایما در حال گسترش مهارتهای خود است . مثلا یک پیگمنتر حرفه ای وقتی میکروپیگمنتیشن را یاد گرفته ، صرف اینکه آنرا یاد گرفته و کار هم می کند نباید از روشهای دیگر آرایش دائم خود را غافل کند بلکه دنبال تکنیکهای جدید باشد فیبروز …روش پی آر و ……سایر تکنیکهای دیگر .

از این دست مثالها زیاد است اما این برای یک آرایشگر تخصصی صدق می کند در قبال مدیرهای سالن چطور ؟

بله یک مدیر سالن قرار نیست تمام رشته های آرایشی را فول بلد باشد . نام مدیریت فراتر از آرایشگری است . یک مدیر موفق در سالن های ارایشی برای موفقیت باید توان اداره کردن و برخورد صحیح با پرسنل و پیشنهادات و انتقادات مشتری هایش را داشته باشد. پس یک مدیر سالن هم نیاز دارد که در رشته های مدیریت و روابط انسانی خود را بروز کند .

قدم سوم : تبلیغات هدفمند و مدرن بر اساس بودجه

وقتی اسم تبلیغات می اید اولین چیزی که ذهن یک آرایشگر و یا ذهن یک سالندار را در بر می گیرد مسئله هزینه است . و اگر پیش یک مشاور تبلیغاتی بروید به شما خواهد گفت که باید نصف به نصف هزینه تبلیغات کنید تا موفق شوید . اما کم نیستند تعداد سالنهای زیبایی که هزینه زیادی برای تبلیغات خود می دهند اما شاید مشتری هایشان روز به روز کمتر می شود .

در کسب و کار ها شما باید به مسئله تکامل کاری برسید. تکامل کاری چیه ؟ یعنی سالنی که در ابتدای کار خودش هست نباید انتظار داشته باشد که مشتریانش به اندازه سالنی که بیست سال است در حال فعالیت است باشد . پس همیشه باید قدم به قدم جلو بروید.

اگر می خواهید موفق ترین سالن ارایشی را داشته باشید این فاکتور ها را در نظر بگیرید :

1- به هزینه هایتان آگاهی دهید.

اگر در ابتدای کار هستید بجای هزینه های تبلیغات سرسام اور از شبکه های مجازی مجانی شروع کنید . از اینستاگرام و فیسبوک که در ایران خیلی ها از آن استفاده می کنند . فعالیت در این شبکه ها مجانی است . اما همیشه یادتان باشند که اینستاگرام هم اصول کاری خودش را دارد . درباره برندسازی در اینستاگرام چیزی می دانید ؟

خیلی از سالنها هستند که به اصطلاح برای کارشان ادمین دارند که من به شخصه توصیه نمی کنم. همیشه مستقیم با مشتریانتان در ارتباط باشید بخصوص شما که در ابتدای کار هستید . بجای اینکه ماهانه هزینه ادمین بدهید بروید و اموزش ببینید . تا هزینه هایتان به صفر برسد.

2- تبلیغات دهان به دهان را جدی بگیرید.

حتما اینرا شنیدید که مشتری ، مشتری می اورد! بله. این بهترین نوع تبلیغ در دنیاست . که این اصل باز به نحوه برخورد با مشتری و میزان رضایتش از سالن ارایشی شماست که باز یک کار خوب و یک برخورد مناسب و قیمت مناسب می تواند فاکتورهای تعیین کننده باشند . هر چقدر شما در کارتان قوی و بهترین باشید کم کم مشتری هایتان بیشتر می شوند .

3- تبلیغات حرفه ای تر را گام به گام پیش ببرید.

در قدم سوم فرض می کنیم که شما مهارتهای لازم را دارید و تمام اصول مشتری مداری را فرا گرفته اید و تجربه چندین ماه تجربه ارایشگری و سالنداری را دارید و می خواهید کار را گسترش دهید . در این قسمت باید حرفه ای تر عمل کنید . بهترین نوع تبلیغات در دنیا ، تلویزیون است ! اما آیا هزینه های آنرا می دانید؟ بله هزینه هایش انقدر سنگین هستند که به کارتان نخواهد خورد .

دومین نوع تبلیغات دیده شدن از طریق گوگل است که سه روش دارد :
1- تبلیغاتی کلیکی گوگل که باز هزینه دلاری می خواد و مناسب شما نخواهد بود.
2- تبلیغات در سایتهای ارایشی – در این زمینه باید خودتان فعال باشید . معمولا سایتهای ارایشی به سراغ شما می ایند که تبلیغات کنید اما اکثرا هم بازده خوبی ندارند زیرا که هدفتمند کار نکرده اند . در واقع 25 رشته آرایشی ، وسعت گسترده ای از کلمات کلیدی است . در این زمینه باید خودتان فعال باشید و بتوانید خوبها را تشخیص دهید.
3- سایت داشته باشید: این راه مناسبی است هزینه هایش به نسبت کمتر از دو مورد بالاست ولی باید شانس بیاورید که سراغ کننده کار بروید!!! شرکتهای بزرگی در این زمینه کار می کنند اما اکثرا سیاه کار می کنند و نتیجه موقتی است . بهتر است که دنبال کار اصولی باشید . در زمینه سئوی سیاه و سفید مطالعه کنید .

البته در زمینه تراکت و روزنامه و بیلبوردو ارسال پیامک و …..هم باید اشاره کرد . اما چون نتایجی در این سالها از این تبلیغات گرفته نشده یا کمتر گرفته می شود به انها نمی پردازیم .

شما چطور؟ آیا در این زمینه تبلغات بدرد بخور یا نخور داشته اید ؟

برخی از مشتریان چندساله ما

مجموعه زیبایی روشا

ارائه دهنده ی بهترین خدمات رنگ و لایت و کراتین(اعم...

 
آیدا دهقان

آیدا دهقان

متخصص:مجموعه زیبایی روشا
تلفن:09354881344
Categories: رنگ مو, کراتینه مو
شهر : کرج
آدرس: جهانشهر میدان گلها پاساژ کوروش طبقه ۴ واحد۳۰۵

ارائه دهنده ی بهترین خدمات رنگ و لایت و کراتین(اعم از بالیاژ،آمبره،سامبره،…)
استفاده از متریال با کیفیت حق شماس
(دارنده ی گواهی بین المللی از بهترین استاد دنیا)

بیشترین رضایت مشتری

جهانشهر میدان گلها پاساژ کوروش طبقه ۴
واحد۳۰۵
۰۹۳۵۴۸۸۱۳۴۴
۰۹۱۹۴۸۸۲۷۰۹

پیح اینستاگرام
@keratinroshabeauty_
هماهنگی
093tel:0935488134454881344
شبکه‌های اجتماعی

مدیر سالن زیبایی

انجام کلیه خدمات تخصصی عروس و محفلی خدمات تخصصی زیبایی...

 
سالن زیبایی آوای ماهور

آوای ماهور

متخصص:مدیر سالن زیبایی
تلفن:09132883063
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : اصفهان
آدرس: خیابان شیخ صدوق شمالی ،حدفاصل سه راه شیخ مفید و چهارره وکلا، نبش کوچه ۳۵ ،ساختمان اندیشه ،طبقه سوم واحد ۸

انجام کلیه خدمات تخصصی عروس و محفلی

خدمات تخصصی زیبایی
اکستنشن مو | کراتین مو | بوتاکس مو
رنگ‌ لایت | کوتاهی


پیح میکرو
@avaye_mahor_micro
پیج شینون
@hairstylist_avaye_mahor
پیچ اکستنشن و رنگ مو
@extension.ava.esfahan
پیج میکاپ
@avaye_mahuor

هماهنگی
09132883063
09394757393

شبکه‌های اجتماعی

[instagram-feed feed=34]
سالن زیبایی

ارائه کننده انواع خدمات رنگ،صافی‌واحیا، هیرکات مو Artist مرکز تخصصی...

 
رها سخاوتی

رها سخاوتی

متخصص:سالن زیبایی
تلفن:09352649857
Categories: رنگ مو, کراتینه مو, کوتاهی مو
شهر : مشهد

ارائه کننده انواع خدمات رنگ،صافی‌واحیا، هیرکات مو

Artist

مرکز تخصصی رنگ,کراتین و کوتاهی رها سخاوتی خدمات وآموزش09352649857

ارتباط سریع و آسان 09352649857 شبکه‌های اجتماعی

[instagram-feed feed=53]

برخی از سوالات شما

من تازه کار آرایشگری را شروع کردم آیا بدون هزینه میشه تبلیغ کرد؟

بالطبع پروسه تبلیغات بدون هزینه استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و فسیبوک و … می باشد که متاسفانه در ایران فیلتر هستند ولی بازهم در همین شرایط می توانند مناسب باشند فقط باید اصول کار با این شبکه های اجتماعی وبخصوص نحوه کپشن نویسی و هشتک گذاری اصولی را بدانید تا بتوانید جذب مشتری داشته باشید.

بصورت سنتی 20 سال کار آرایشگری می کنم و سنتی تبلیغات داشتم برای تبلیغات مدرن باید به کجا مراجعه کنم؟

می تونید از طریق همین سایت سفارش تبلیغات در سایت داشته باشید.

بنده سالن زیبایی در تبریز خیابان ولیعصر هستش آیا در سایت شما تبلیغاتم بازدهی خواهد داشت؟

بله. در این سایت بصورت هدفمند برای شهرهای بزرگ در موتور گوگل کار برای تک تک کلمات کلیدی آرایشی مثل “بهترین ناخن کار تبریز” کار شده که می تونید با سرچ اینگونه کلمات یک تخقیق میدانی داشته باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک می خوای؟

فرم پر کن

اگر روی عکس یا اطلاعات بیشتر روی کارت مجازی مراکز معرفی شده در داخل متن کلیک کنی شماره های تماس و اطلاعات مراکز برات باز میشه . اگر به هر دلیلی نیاز به کمک بیشتر داشتی این فرم پر کن و حتما شهر و نوع خدماتی که می خواهی تعیین کن. اگر هم تبلیغات می خوای با 09396804341 تماس بگیر.