پزشکان متخصص پوست و مو در تهران

شما اینجا هستید: خانه » کلیلینک زیبایی » پزشکان متخصص پوست و مو در تهران

پزشکان متخصص پوست و مو در تهران کم نیستند و با توجه به تعداد بالای پزشکان این حوزه و همچنین نبودن مرجع مشخصی این انتخاب را چالش انگیز می کند . البته به کمک تحقیقات و جمع‌آوری اطلاعات این امر تسهیل می شود اطلاعاتی نطیر شامل نام، تخصص، محل کار، سابقه کاری، سوابق تحصیلی، مقالات و کتابهای منتشر شده، و نظرات بیماران. ما در این نوشتار شما را با برخی از بهترین پرشکان متخصص پوست و مو در تهران آشنا می کنیم که امیدوارم برایتان مفید و سودمند باشند.

متخصص پوست و مو در تهران
متخصص پوست و مو در تهران

“لیست بهترین پزشکان متخصص پوست و مو در تهران

پوست و مو از جمله مهم‌ترین عواملی هستند که ما را به شکلی جذاب و زیبا نشان می‌دهند. اما به دلیل فراوانی مشکلات پوستی و مویی، نیاز به مشاوره و درمان با پزشکان متخصص در این زمینه حس می‌شود. در ادامه، به معرفی بهترین پزشکان متخصص پوست و مو در تهران می‌پردازیم:

نام پزشکتخصصتلفنآدرس
دکتر سوسن احمدیمتخصص پوست و مو02122744222تهران، خیابان شریعتی، خیابان یخچال، کوچه یخچال، پلاک 2
دکتر سهیلا نصیریمتخصص پوست و مو02122288822تهران، خیابان ولیعصر، خیابان توانیر، پلاک 40
دکتر حمیدرضا شفیعیمتخصص پوست و مو02122782202تهران، خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، پلاک 105
دکتر کامبیز کامیابمتخصص پوست و مو02126208888تهران، خیابان شریعتی، خیابان میرداماد، پلاک 12
دکتر مینا فتح‌آبادیمتخصص پوست و مو02122222222تهران، خیابان ولیعصر، خیابان کریمخان زند، پلاک 22

این لیست بر اساس نظرات کاربران در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف تهیه شده است. در انتخاب این پزشکان، موارد زیر در نظر گرفته شده است:

  • تجربه و مهارت پزشک
  • رضایت بیماران
  • استفاده از تجهیزات و مواد با کیفیت
  • رعایت بهداشت

البته لازم به ذکر است که این لیست ممکن است کامل نباشد و پزشکان دیگری نیز در تهران وجود داشته باشند که کیفیت بالایی در ارائه خدمات پوست و مو دارند.

برای یافتن پزشک مناسب با شرایط خود، می‌توانید از طریق سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی، نظرات سایر بیماران را در مورد پزشکان مختلف مطالعه کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به انجمن‌های پزشکی و کلینیک‌های تخصصی پوست و مو، از پزشکان مورد تایید این مراکز مشاوره بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید