پاکسازی پوست صورت

شما اینجا هستید: خانه » مقالات پاکسازی پوست صورت » پاکسازی پوست صورت

دسترسی سریع به محتوای این نوشتار

پاکسازی پوست صورت یکی از خدمات زیبایی است که در دهه اخیر توسط پزشکان زیبایی و متخصصان سلامت پوست به همگان توصیه می شود . اما پاکسازی پوست چیست و چه مراحلی دارد ؟ آبا پاکسازی پوست در آرایشگاه و کلینیک زیبایی با پاکسازی پوست در خانه فرق دارند ؟ در این نوشتار بصورت جامع و کامل به این موضوعات می پردازیم و همچنین برخی از بهترین مراکز و کلینیک های پاکسازی پوست را معرفی می کنیم بصورتی که در کارت مجازی انها شما به واتس آپ و پیج اینستاگرمشان دسترسی دارید و براحتی می توانید استعلام قیمت بگیرید .

پاکسازی پوست صورت
پاکسازی پوست صورت

مفهوم پاکسازی پوست چیست ؟

هر گونه فعالیتی روی پوست که به منظور مراقبت و زیبایی آن انجام می شود در واقع نوعی پاکسازی پوست محسوب می شود که معمولا این نوع فعالیتها سه نوع فرآیند عمومی را دنبال می کنند . یکی، حذف سلولهای مرده پوستی (exfoliation) ، دومی ، زدودن چربی ها و آلودگی های پوستی و دیگری هم اکسیژن رسانی به لایه های مختلف سلول پوستی به کمک آبرسانی و یا بهبود خونرسانی است .

پاکسازی سلول‌های مرده

سطحی ترین لایه پوستی همان بخش اپی درم پوست است که محل اجتماع سلولهای مرده پوستی است . در واقع بر اساس طبیعت بدن ، سلولهای پوست دائما در حال بروزرسانی هستند . معمولا در لایه اپی درم در طول یکماه ، تماس سلولهای لایه سطحی ، جایگزین می شوند . اما خیلی پیش می آید که در این عملیات سلولهای قبلی که بنوعی مرده محسوب می شوند در سطح پوست ، جمع می شوند که پاکسازی آنها ، پوست را شاداب تر و پر نشاط تر می کند که به این عمل اگزفولیسن می گویند .

البته در گذشته نه چندان دور ، این عمل بصورت کیسه کشی و سفید آب در حمام ها اتفاق می افتاد ولی مشکلی که در این امر وجود دارد التهاب پوستی است که با عث سرعت بخشیدن به پیری پوست می شود . در واقع اگزفولیشن ، پاکسازی سلولهای مرده بدون التهاب پوستی است .

حذف آلودگی‌ها و چربی‌ها

چربی های موجود در پوست ، خواص ضد میکروبی دارند و باعث می شوند که رطوبت پوست حفظ شود . اما وقتی تعداد این چربی ها بیش از اندازه شود باعث بستن منافذ پوستی می شوند که دلیل آکنه و جوش هم همین موضوع است . در واقع پاکسازی پوست ، این چربی های اضافی را جذف می کند و باعث باز شدن منافذ پوستی می شود . این کار بوسیله محصولات لایه بردار ها و اسکراب ها انجام می شود که متاسفانه ، خیلی آنها با استفاده بیش از حد از این لایه بردار ، به پوست خود آسیب می رسانند . همانطور که گفته شد وجود چربی ها برای حفظ رطوبت پوست لازم است و باید پاکسازی جوری انجام شود که فقط چربی های اضافی زدوده شوند .

آبرسانی و اکسیژن رسانی و تغذیه پوست

یکی دیگر از اهداف پاکسازی پوست ، آبرسانی و تغذیه آن است که به کمک بخور و ماساژ ، خونرسانی تقویت می شود و این عمل انجام می شود . ماساژ علاوه بر بهبود خونرسانی می‌تواند باعث آزادسازی عوامل ضد التهابی و ضد پیری از سلول‌های پوستی شود. البته برای این منظور هم محصولاتی توسط متخصص پوست و مو توصیه می شود که می توانید از آنها استفاده کنید .


تفاوت پاکسازی پوست در آرایشگاه و خانه و کلینیک های تخصصی

مهمترین تفاوت انجام روش های پاکسازی پوست صورت در خانه با کلینیک و آرایشگاه به تخصص شما بر می گردد. شما ممکن است در خانه با یکسری محصولات پاکسازی ساده ای را انجام دهید اما در سالنهای زیبایی و کلییک های زیبایی این امر توسط محصولات ارجینال و مهمتر از آن یک متخصص انجام می شود و محصولات استفاده شده بر اساس نیاز پوست شماست . البته دستگاههای و ابزار مورد استفاده هم پیشرفته تر خواهند بود. بخصوص این امر در کلینیک های زیبایی بیشتر قابل شهود است . و فرق پاکسازی آرایشگاهی و کلینیکی هم همین موضوع است که در کلینیک هازیبایی از پزشک پوست و مو ، کمک و مشاوره گرفته می شود و البته تجهیزات و ابزار آلات پزشکی زیبایی مدرن استفاده می شود .

در جدول زیر تفاوت‌های روش‌های پاکسازی کلینیکی و خانگی و آرایشگاهی را برایتان خلاصه کرده‌ایم:

پاکسازی کلینیکی پاکسازی خانگیپاکسازی آرابشگاه
تهیه مواد استفاده شده به نسخه یا مدرک پزشکی نیاز دارد. بدون نیاز به مدرک پزشکی بدون نیاز به مدرک پزشکی
ابزارهای کلینیکی بسیار پیشرفته و گران‌قیمت هستند.ابزارهای ارزان قیمتابزارهای متوسط – البته در سالنهایی ممکن است ابزار پیشرفته هم استفاده کنند.
فرد انجام دهنده‌ی پاکسازی پزشک یا تکنسینی است که مدرک بهداشت و درمان (مثل پرستاری) دارد.توسط خود فردتوسط تکنسین که مدرک فنی حرفه ای دارد.
قیمت انجام خدمات بسیار بالا کمترین هزینه ممکن هزینه متوسط
مورد نیاز بصورت هفتگی و ماهیانههفتگیهفتگی

چه کارهائی درپاکسازی پوست انجام میشود:

پاکسازی پوست در حقیقت درآوردن کومدون‌های سرسیاه، کیست‌های ریز ، تخلیه میلیا، برداشتن سلول‌های مرده و تنظیم و تعادل چربی های پوست است با این حال بیشتر متخصصان پوست و مو معتقدند که لطمه ای که پاکسازی غیر اصولی به پوست می‌زند در مواقعی زیاد است. اگر پاکسازی درست و اصولی انجام نشود، پوست حساس می‌شود، جای جوش باقی می‌گذارد و باعث حساس شدن مویرگ‌ها و حتی پاره شدن آنها می شود

پاکسازی برای چه پوستهائی نیازاست : پاکسازی برای همه نوع پوست خانمها وآقایان لازم است؛ اما بیش از ۱۰ روش پاکسازی وجود دارد که بر اساس نوع پوست تعیین می‌شود. مثلا برای برخی از افراد یک پاکسازی اولیه که شامل تمیز کردن منافذ پوست از چربی و آلودگی است می‌تواند به یک پاکسازی همراه با جوان‌سازی بدل شده و برای نگهدارنده جوانی و جلوگیری از چروک و افتادگی پوست مفید است. افراد شاغل وآقایان بیشترازبقیه افرادنیازبه پاکسازی دارند زیرااین افرادبیشتردرمعرض آسیب های محیطی مثل آفتاب گردوغبارودیگرآلودگی هاهستندوهمچنین خانمهایی که مرتب آرایش میکنند جزء افرادی هستندکه نیازبیشتری به پاکسازی دارند .

 تعدادجلسات وفاصله آنها چگونه است :

تعدادجلسات وفاصله زمانی آنهابراساس نوع پوست توسط کادردرمانی مشخص میشود.

[instagram-feed feed=41]

تمامی لاینهای آرایشی زیبایی

Beauty, cosmetic & personal care ⚜️شعبه سعادت آباد VIP⚜️ tehranbeautysalon...

 
مونا یزدانی

مونا یزدانی

متخصص:تمامی لاینهای آرایشی زیبایی
تلفن:09190814100
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, تتو بدن, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, شینیون, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : تهران, سعادت آباد, گیشا
نام و برند سالن زیبایی: مونا یزدانی
آدرس شعبه 1: سعادت‌آباد، چهارراه سرو، ساختمان ۴۲، طبقه اول
آدرس شعبه 2: گیشا بالاتر، از خ ۲۸ (شهابی)، پ ۲۱۹

Beauty, cosmetic & personal care ⚜️شعبه سعادت آباد VIP⚜️ tehranbeautysalon ☎️0212211878002122118781 ◾️09190814100 ◾️سعادت آباد چهارراه سرو ساختمان۴۲ ط ۱


◾️ زیبایی از اینجا آغاز می‌شود…اگر شما به دنبال آرایشی به روز، ظریف و بی نقص هستید ما به شما کمک میکنیم تا رویایتان را به واقعیت تبدیل کنید. به ما فرصت دهید تا روز خاص زندگیتان را رقم بزنیم.


سعادت آباد | گیشا

تمامی لاینهای آرایشی زیبایی

با افتخار اعلام می‌کنم که: دارای مجوز رسمی از اتحادیه...

 
آرزو قهرمانی

آرزو قهرمانی

متخصص:تمامی لاینهای آرایشی زیبایی
تلفن:09127009256
Email: arezoosalon@gmail.com
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, تتو بدن, رنگ مو, ریموو آرایش دائم, ریموو تاتو, سالن زیبایی, شینیون, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : تهران
نام و برند آموزشگاه آرایشگری: کلبه آرزو (برنادت سابق)
آدرس : فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بین خ ولیعصر و قبادی، روبروی بانك قوامين،پلاک ۸۶ طبقه دوم، واحد ۵ کلبه آرزو

با افتخار اعلام می‌کنم که:

  • دارای مجوز رسمی از اتحادیه آرایشگران هستیم.
  • از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد و تجهیزات استفاده می‌کنیم.
  • متخصصان و مربیان مجرب و کارآزموده داریم.
  • فضایی شیک، آرام و دلنشین برای شما فراهم کرده‌ایم.
  • همواره به دنبال ارائه بهترین خدمات به شما هستیم.

ارتباط سریع و آسان 09127009256 شبکه‌های اجتماعی

دیدگاه خود را بنویسید