میزان رضایت از نت برگ ناخن کرج چقدر است ؟

شما اینجا هستید: خانه » کاشت ناخن کرج » میزان رضایت از نت برگ ناخن کرج چقدر است ؟

نت برگ ناخن کرج – KARAJ- برای خانمهای کرجی که دنبال تخفیف خدمات ناخن هستند واژه ای آشنایی است که خدمات ناخن خود را در ارزانترین حالت ممکن انجام دهند. در واقع سیستم نت برگ اینگونه است که خرید گروهی با تخفیف عمده انجام می دهد. مثل یک سری هتل هایی که اتاق های خالی زیادی دارند و اگر این اتاق ها خالی بمانند نگهداری آن برایشان هزینه دارد و با کمک نت برگ ، اتاق هایشان را پر می کنند و حتی اگر سودی هم نبرند جلوی ضررهایشان گرفته می شود. اما این نوع خرید گروهی در سالنهای زیبایی و آرایشی آیا می تواند مفید باشد ؟

 کاشت ناخن کرج

معایب نت برگ ناخن کرج کدامند ؟

نت برگ ناخن کرج
نت برگ ناخن کرج

در مباحث آرایشی زیبایی ، مهمترین فاکتور برای مشتری ، میزان کیفیت کار است. کیفیت خدمات ناخن دو رکن اصلی دارد . یکی کیفیت خود ناخنکار و دیگری کیفیت مواد استفاده شده برای ناخن ها . وقتی شما بصورت گروهی از این تخفیفات استفاده می کنید بالطبع با افت این کیفیت مواجه خواهید شد.

1.افت کیفیت کاشت ناخن

شما خودتان را جای یک ناخنکار بگذارید. آیا اگر روزی بیست تا مشتری داشته باشید کیفیت کارتان بهتر خواهد بود یا اگر روزی چند تا مشتری داشته باشید؟ بالطبع تخفیفات نت برگ آنگونه خواهد بود که یک سالن زیبایی ، پر مشتری خواهد شد . این پر مشتری شدن برای سالن زیبایی بسیار مفید است اما برای مشتری نه! زیرا که خدمات ناخن در ایران جز ارزانترین خدمات ناخن هستند و حساب کنید که تخفیف هم گذاشته شود پس یک سالن زیبایی برایش صرف نمی کند مگر آنکه از ناخنکاران متوسط با هزینه کم بهره ببرند و یا هم فقط و فقط به فکر جذب مشتری جدید باشند.

2. مواد کاشت ناخن و تاریخ مصرف آنها

یکی دیگر از سالنهای زیبایی برند ، از نت برگ برای گرفتن مشتری استفاده می کنند علاوه بر جذب مشتری ، مواد کاشت ناخن می باشد که به انتهای تاریخ مصرفشان نزدیک می شوند. در واقع با این ترفند هدفشان صرفا مصرف موادی است که اگر از تاریخشان بگذرد کلی ضرر خواهند کرد. معمولا سالن های برند ، موادی که می خرند بصورت عمده تهیه می کنند .

3. شرایط کرونایی

یکی دیگر از معایب استفاده از نت برگ ناخن کرج ، وجود شرایط کرونایی است که بالطبع محل تجمع افراد از مکانها و مناطق مختلف می شود و تردد در سالنهای زیبایی را زیاد می کند که باید در این مورد سالنهای زیبایی ، پروتکل های بهداشتی را باید به شدت رعایت کنند.

میزان رضایت از نت برگ ناخن کرج چقدر است ؟

در این نوشتار به اختصار به معایب نت برگ ناخن کرج پرداختیم اما این بدان معنا نیست که از این تخفیفات بی بهره باشید. در واقع تخفیفات همیشه جذاب هستند ولی با توجه به نکاتی که گفته شد مهمترین دلیل میزان رضایت مشتری هاست . البته در این زمینه هم نظر سنجی واقعا نسبی است زیرا که معمولا سالنهای زیبایی از ناخنکاران ثابت استفاده نمی کنند و دایما جابجا یی دارند و میزان مراجعه در روز هم کم و زیاد می شود و فاکتورهای متغیر دیگر که ممکن است شما حتی در استفاده از خدمات تخفیفات یک سالن زیبایی در دو محدوده زمانی ، نتایج یکسانی را مشاهده نکنید .

اگر شما هم از نت برگ ناخن کرج استفاده کرده اید در این نوشتار نظرات خود را بیان کنید .

تمامی خدمات آرایشی زیبایی

Beauty Salon ✨Professional beauty group✨ ‎گروه حرفه ای زیبایی ‎آموزش...

 
سالن زیبایی فردیس کرج

نگار شامحمدی

متخصص:تمامی خدمات آرایشی زیبایی
تلفن:09128997304
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : فردیس, کرج
نام و برند سالن زیبایی: رزنگار بیوتی
آدرس: فردیس کرج ، فلکه پنجم قریشی جنوبی نبش خیابان هفتم غربی ساختمان ارین سالن زیبایی رزنگار طبقه اول واحد 2
Beauty Salon ✨Professional beauty group✨ ‎گروه حرفه ای زیبایی ‎آموزش و خدمات (vip) ▾ call & WhatsApp? 09128997304

فردیس فلکه پنجم قریشی جنوبی نبش خیابان هفتم غربی ساختمان ارین سالن زیبایی رزنگار طبقه اول واحد 2 02636519557 02636519539

ارتباط سریع و آسان 09128997304 شبکه‌های اجتماعی



[instagram-feed feed=27]

دیدگاه خود را بنویسید