مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در رشت

شما اینجا هستید: خانه » آرایش دائم رشت » مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در رشت
مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در رشت
مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در رشت

میکروبلیدینگ ابرو در رشت -Rasht- در مراکز و سالن های آرایشی زیبایی رواج دارد اما شناخت یک مرکز خوب آرایش دائم می تواند خیال شما را از انجام خدمات میکروپیگمنتشن و میکروبلیدینگ راحت کند . تاتو ابرو امروزه با روش های مدرن میکروبلیدینگ انجام می شود که مراکز پیشرفته می توانند به خدمات زیبایی ابروان شما کمک کنند. در ادامه این نوشته شما را با برترین مراکز تاتو ابرو در رشت آشنا می کنیم و خدمات آنها را معرفی می کنیم .

مرکز میکروپیگمنتیشن در ساری

بررسی 5 میکروبلیدینگ کار برتر رشت


5 میکروبلیدینگ کار برتر رشت

  • هانیه کاشانی

هانیه کاشانی یکی از بهترین میکروبلیدینگ کار های رشت است که با استفاده از تکنیک های روز دنیا و ظرافت بالا، ابروهایی طبیعی و زیبا برای مشتریان خود طراحی می کند. او دارای مدرک بین المللی میکروبلیدینگ است و در سالن زیبایی خود در رشت به ارائه خدمات میکروبلیدینگ مشغول است.

  • فاطمه زندی

فاطمه زندی یکی دیگر از میکروبلیدینگ کار های باتجربه و حرفه ای رشت است که با استفاده از مواد و تجهیزات با کیفیت، ابروهایی زیبا و ماندگار برای مشتریان خود طراحی می کند. او در سالن زیبایی خود در رشت به ارائه خدمات میکروبلیدینگ مشغول است.

  • زهرا نیکبخت

زهرا نیکبخت با استفاده از تکنیک های جدید میکروبلیدینگ، ابروهایی طبیعی و با فرم دلخواه برای مشتریان خود طراحی می کند. او در سالن زیبایی خود در رشت به ارائه خدمات میکروبلیدینگ مشغول است.

  • مریم زمانی

مریم زمانی با استفاده از ظرافت و دقت بالا، ابروهایی طبیعی و زیبا برای مشتریان خود طراحی می کند. او در سالن زیبایی خود در رشت به ارائه خدمات میکروبلیدینگ مشغول است.

  • محدثه یوسفی

محدثه یوسفی با استفاده از دانش و تجربه خود، ابروهایی زیبا و ماندگار برای مشتریان خود طراحی می کند. او در سالن زیبایی خود در رشت به ارائه خدمات میکروبلیدینگ مشغول است.

در انتخاب میکروبلیدینگ کار خوب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  • سابقه و تجربه کار اولین نکته ای که در انتخاب میکروبلیدینگ کار خوب باید به آن توجه کنید، سابقه و تجربه کار او است. یک میکروبلیدینگ کار خوب باید دارای مدرک معتبر و تجربه کافی در زمینه میکروبلیدینگ باشد.
  • کیفیت کار نکته بعدی که باید به آن توجه کنید، کیفیت کار میکروبلیدینگ کار است. یک میکروبلیدینگ کار خوب باید بتواند ابروهایی زیبا و طبیعی با فرم دلخواه مشتری طراحی کند.
  • رضایت مشتریان رضایت مشتریان یکی دیگر از نکاتی است که باید در انتخاب میکروبلیدینگ کار خوب به آن توجه کنید. می توانید با پرس و جو از دوستان و آشنایان یا مراجعه به سایت های نظرسنجی، از رضایت مشتریان میکروبلیدینگ کار مورد نظر خود مطلع شوید.
  • قیمت قیمت خدمات میکروبلیدینگ نیز یکی از نکاتی است که باید به آن توجه کنید. البته قیمت خدمات میکروبلیدینگ در سالن های مختلف متفاوت است و به عوامل مختلفی مانند سابقه و تجربه کار میکروبلیدینگ کار، کیفیت مواد و تجهیزات استفاده شده و موقعیت جغرافیایی سالن زیبایی بستگی دارد.

خدمات تخصصی مراکز میکروبلیدینگ ابرو در رشت

میکروبلیدینگ ابرو در رشت

سلام عزیزای دلم اجرای تکنیک پی آر با بهترین متریال از کمپانی پی آر ? ابروی مراجعه کننده عزیزم تو قسمت تاج و آرک تار مو نداشت با اجرای خطوط رفع نواقص شد و شکل و فرم یه ابروی دخترونه زیبا رو به خودش گرفت ?
مرسی که هستین
مرسی که منو همراهی می کنید

✅پر کردن قسمت های خالی ابرو و تاج ابرو

میکروبلیدینگ ابرو در رشت
سلام عزیزای دلم ?
تکنیک پی آر برای مراجعه کننده عزیزم اجرا کردم که میشه گفت تار مو نداشتند یا خیلی کم حجم بود که از قبل از کارشون یادم رفت عکس بگیرم ? چون خودم خیلی کارشو دوست داشتم گفتم به اشتراک بزارم ? امیدوارم شما هم خوشتون اومده باشه ? نظراتتونو واسم کامنت کنید ??? مرسی که هستین دوستون دارم ??
.

 دوستان ابروهایی که قسمت تاج ابرو و پشت دم جاهای خالی داشتن با متد تلفیقیه بلدبروز و فیبروز براشون کار انجام می شود که این باعث پوشانده شدن ابروها و پر دیده شدن آنها می شود .

قبل از شروع کار مشاوره جهت انتخاب تکنیک و مدل را انجام دهید .✅

به هیچ عنوان با اجرای صحیح این تکنیک هیچ آسیبی به موهای ابرو وارد نمی شود بلکه باعث ترمیم پیاز موی ابروی شما میشود✅

میکروبلیدینگ را بیشتر بشناسیم

?میکروبلیدینگ‌تکنیک سوپرنچرال که شامل تمامی متدهای روزدنیا:فیبروز،بولدبروز،مجیک بروز و…
⭐️در واقع میکروبلیدینگ همان تکنیک کشیدن استروک ها هاشورظریف با قلم دستی،عدم استفاده از دستگاه برقی،موافق وهم‌جهت خواب موهای ابرو،کاملا طبیعی باعث رفع کامل نواقص ابرو میباشد
?رنگ مورداستفاده تمام پرسنل فی که موردتایید وزارت بهداشت جهانیست و ارزش شصت ونه یوروئی ?ماندگاری بی نظیر حداقل یک تا سه سال بدون رد قرمزی دراینده??
?ترمیم یک ماه بعدو دوماه بعداز هاشور اولیه

? جدیدترین ميكروبليدينگ تخصصي ابرو به روش فيبروز با رنگ ها و ابزار آکادمی فیبروز… جديدترين متد روز اروپا مي باشد ، بصورت تار به تار و كاملا طبيعي انجام مي شود. ? قبل از انجام كار قرينه سازي ابرو با وسایل پیشرفته و نرم افزار انجام مي شود(رنگ و مدل به سليقه ي مشتري مي باشد).
‏?? رنگها رنگ های اکادمی فیبروز می باشد و باعث تقويت فوليكول موهاي ابرو هم مي شود.
?نازكي خطوط و ميزان پر بودن ابرو با سليقه ي مشتري مي باشد.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖


✴️ قبل از انجام ميكروپيگمنتيشن و بليدينگ??

میکروپیگمنتیشن در رشت


?ابروهاتون رو اصلاح كرده و رنگ مورد نظر رو بزنيد
? كافئين و مشتقات كافئيني مصرف نكنيد
? از دارو هاي تحريك كننده ي پوست پرهيز كنيد
?انجام ندادن لايه برداي و ميكرودرم
?حداقل از ٢٤ قبل از مصرف دخانيات و مشروبات الكلي بپرهيزيد
?از مصرف قرص هاي رقيق كننده خون، وارفارين،قرص اهن، ويتامين E ، اسپرين خودداري كنيد
?در صورت ابتلا به هر گونه بيماري خاص از جمله صرع ، ms ، بيماري هاي قلبي، تيروئيد ،ديابت ،و هرگونه مشكل پوستي و حساسيت هاي پوستي و همچنين در صورت مصرف قرص هاي اعصاب ،كورتون و…پيگمنتر خود را مطلع سازيد.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖


نكات قابل توجه??

?در دوران بارداري كليه موارد ميكروپيگمنتيشن و ميكروبليدينگ تا ٥ ماه اول به هيچ وجه انجام نمي شود و پس از آن فقط با رضايت نامه از پزشك قابل انجام مي باشد.
?در صورت انجام دادن بوتاكس پيگمنتر خود را مطلع سازيد.
?دوستاني كه پوست چرب دارند براي گرفتن نتيجه ي بهتر حتماً از يك هفته قبل از اسكراب مخصوص پوستشون استفاده كنند.

میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ساری

?TOP MASTER OF PR-ACADEMY? Beauty, cosmetic & personal care اولین...

 
یحیی پور

لیلا یحیی پور

متخصص:میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ساری
تلفن:09112512484 
Categories: آرایش دائم, پی آر, ریموو تاتو
شهر : ساری
آدرس:: مازندران_ساری

?TOP MASTER OF PR-ACADEMY?

Beauty, cosmetic & personal care

اولین آکادمی مستقل آرایش دائم در ساری مازندران ارتباط سریع و آسان 09112512484 شبکه‌های اجتماعی

[instagram-feed feed=127]

خط جشم ابرو رشت
پی آر خط چشم ?
انجام کار خط چشم دردناک نیست و با بی حسی پی آر کار انجام میشه که شما از انجام کار چیز زیادی رو احساس نمیکنید ? قبل از انجام هر خدماتی براتون طراحی میشه تا هر آنچه که چهره شما رو زیباتر میکنه اجرا بشه ???
تراكم ابرو مراجعه كننده عزيزم خيلی كم بود با اجرای تكنيك پی آر خيلی زيبا شد اميدوارم دوست داشته باشيد??ممنونم كه با لايكها و كامنتهای پرمهرتون همراهی می كنيد ???

دیدگاه خود را بنویسید