در نیاوران کدوم آرایشگاه بهترین رنگ مو انجام میده؟

شما اینجا هستید: خانه » رنگ و مش تهران » در نیاوران کدوم آرایشگاه بهترین رنگ مو انجام میده؟

سلام من تازه نیاورانی شدم و بواسطه شغل هسمرم ساکن نیاوران تهران شدم دنبال یک آرایشگاه خوب واسه رنگ موهام در محدوده نیاوران می گشتم . به سایت شما رسیدم میشه بهترین های نیاوران تهران را معرفی کنید ؟

رنگ مو نیاوران
رنگ مو نیاوران

بهترین سالن میکاپ عروس نیاوران

بهترین سالن های زیبایی رنگ و مش و هایلات در نیاوران

منطقه نیاوران پر است از سالن های زیبایی که تجربه های فراوانی در خصوص رنگ و مش دارند و شناسایی بهترین ها با توجه به نبود آمار کافی از رضایت مشتری هایشان کار سختی است . این کار را شما می توانید از طریق پرس و جوهای میدانی در محله مسکونی خود تحقیق کنید . ولی ما در این سایت هم با رنگ کارهای حرفه ای نیاوران همکاری می کنیم که می توانید از تیم حرفه ای سایت هم کمک بگیرید .

ر نیاوران، همیشه به دنبال سالن هایی هستیم که ارائه خدمات با کیفیتی را در برابر هزینه های باورنکردنی ارائه دهند. برای کمک به شما، پنج سالن برتر رنگ و مش نیاوران را به شما معرفی می کنیم.

سالن Zibasazan: این سالن برای موفقیت خود در ارائه خدمات با کیفیت و حرفه ای شناخته شده است. با تکیه بر محصولات برند و کارشناسان با تجربه خود، این سالن بهترین های خود را به شما ارائه می دهد.

سالن Beautyland: این سالن با همکاری با برندهای مشهور، به شما امکان می دهد که از خدمات متنوعی از جمله رنگ و مش، کراتینه، بالیاژ و … استفاده کنید. با برخورداری از کیفیت بالا و قیمت مناسب، این سالن یکی از برترین انتخاب های شماست.

سالن Color&Co: با تکیه بر مفهوم خدمات نگهداری و زیبایی، این سالن محصولات با کیفیت و متنوعی را در خدمت شما قرار می دهد. با وجود مناسب بودن نرخ قیمت ها، کارشناسان مجرب این سالن بهترین نتایج رنگ و مش، لایتنینگ و … را برایتان ارائه می دهند.

سالن Rasoul: به عنوان یکی از سالن های پر طرفدار نیاوران، این سالن به شما این امکان را می دهد تا از خدماتی همچون تیغ بد و تمام موهای زائد، پاکسازی و کاشت مو، راه اندازی آرایشگاه و … استفاده کنید.

سالن Glow: با مناسب بودن نرخ قیمت ها و برخورداری از بستری پاسخگو برای مشتریان، این سالن یکی از انتخاب های عالی برای رنگ و مش، لایتنینگ، استفاده از تکنولوژی مدرن و … به شمار می رود. خدمات و محصولات با کیفیت این سالن، شما را مبهوت خود می کند.

در کل، این پنج سالن از برترین های رنگ و مش در نیاوران به شمار می روند که ارائه خدمات با کیفیت، حرفه ای و در عین حال با هزینه های صرف نظر ناپذیر را برای شما فراهم می کنند. امیدوارم با این راهنمایی ها، بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

[instagram-feed feed=14]

اما نکاتی را متذکر می شوم که می توانید از آنها در انتخابتان کمک بگیرید .

بهترین ناخن کار در محدوده نیاوران

اسیر تبلیغات تخفیفی در حوزه رنگ و مش نشوید.

امروزه تبلیغات آن هم بصورت تحفیفات ایکس درصدی برای عموم ، جذابیت دارد . اما در خصوص خدمات آرایشی کار با مواد بهتر است که مواطب باشید و قید اینگونه تخفیفات را بزنید زیرا که محصولات رنگ و مش بی کیفیت ، بخاطر ارزانی برای شما استفاده خواهد شد که علاوه بر آسیب دیدن موهایتان ، باید هزینه های زیادی صرف کنید تا آنها را احیا کنید .

اسیر گرانی و هزینه های گران هم نشوید.

همانطور که ارزانی بی حکمت نیست باید بدانید که این به معنی این نیست که شما هر آرایشگاه گران قیمتی بروید حتما کار عالی انجام خواهند داد. آرایشگاه های خوب معمولا ، حرفه ای ترین آرایشگران را جذب می کنند و آنها را برای همیشه حفظ می کنند . و در این بین هستند که سالن های زیبایی شیک و گران قیمت تازه تاسیس که تا بخواهند بهترین ها را گرداوری کنند فرصتهای زیادی را از دست می دهند و مدام در حال تغییر آرایشگران خود هستند تا به بهترین ها برسند که در این پرسه ممکن است شما به پست این سالن های زیبایی در نیاوران هم بخورید .

بهترین مراکز فشیال و پاکسازی پوست نیاوران

کاش واقعا یه جای خوب کاش میشد معرفی کنید اکثر جاها قیمتها نجومی هستن کاش یه جای خوب با قیمت خوب هم پیدا بشه

رنگ مو نیاوران
موی مشتری عزیزمون ک براشون پروتئین تراپی انجام دادیم نتیجه کار بعد از شستشو هست یه نکته درمورد پروتئین تراپی مو بگم اونم اینه ک بوتاکس و پروتئین صافی کاذب داره دوستان و ماندگاری صافیش دو الی سه ماه بیشتر نیست ولی احیاء یکساله داره?
.
 دکلره،پلکس‌تراپی و کراتین
اجرای دکلره،پلکس‌تراپی و کراتین در سه جلسه برای مشتری عزیزمون ک پایین موهاشون آسیب دیده بود و ما بدون آسیب براشون موهاشونو روشن کردیم و خوشگل تحویلشون دادیم??
.
رنگ و مش نیاوران
آمبره
دکلره نیاوران
آرایشگاه رنگ و مش نیاوران
اجرای تمام دکلره بدون آسیب برای مشتری عزیزم ک رنگهایی با توناژ قرمزی قبلا گذاشته بودن
.
.
فک کنم خودتون میدونین مویی ک توناژ قرمزی بالایی داشته باشه معمولا یا با دکلره آسیب میبینه و یا ب پایه خیلی بالایی نمیرسه ولی خب این یه تخصصه ک اون تخصصم واس ماس 
رنگ و مش تهران
سلام سلام براتون یه آمبره برزیلی رنگی پست کردم بیاین نظراتتونو بگین ببینم طرفدار رنگی هستین یا بلوند؟??
.
.
برای خودم یکم سخته ک بین رنگی و بلوند یکیو انتخاب کنم چون از طرفدارهای پروپا قرصه بلوندم ولی در عین حال عاشق رنگای خاصم ک مهمترینش بنفشه??
.
.
اینم بگم ک زدن این رنگها کار هرکسی نیستا ینی جسارت میخواد شما چ رنگی رو دوس دارین؟

.
کراتین احیاء مناسب موهاییِ ک زیاد رنگ و دکلره میشن این کار باعث میشه ساختار مو ک در اثر رنگ و یا دکلره کمی آسیب دیده یا خشک شده،دوباره احیاء بشه

برخی سوالات شما

رنگ مو واسه موهای کوتاه چقدر هزینه دارد ؟

عکس موهاتون را به واتس اپ مراکز معرفی شده بفرستید تا قیمت بگیرید.
رنگ و لایت مو نیاوران
سلام ب روی ماه همتون این پست یه لایت خطی پر هست ک نمونه کار اول هنرجوهای عزیزمه انصافا بعنوان اولین کار خیلی تمیز و بی نقص بود ضمن اینکه مدلمون بسیار صبور و مهربون بودن اول یه لایت تیره میخواستن ولی وقتی موهاشون ب پایه خوبی رسید نظرشون عوض شد و رنگ روشنم خیلی بهشون میومد???.

دیدگاه خود را بنویسید