بهترین هاشور کار ابرو در تبریز- تاتو کار ابرو

شما اینجا هستید: خانه » آرایش دائم تبریز » بهترین هاشور کار ابرو در تبریز- تاتو کار ابرو

ما در این قسمت به معرفی برخی از بهترین هاشور کاران حرفه ای در تبریز tabriz می پردازیم. البته انتخاب بهترین ها ، همیشه کاری مشکل و سخت است اما با توجه به نمونه کارهایی که از آنها در صفحات اینستاگرامشان و درصد رضایت مشتریان (کامنتهای پستهایشان) می شود به نتیجه منطقی رسید . البته که شاید در این لیست ما جای بسیاری از هاشورکاران تبریز خالی باشد که در صورت آشنایی ما این لیست را بروزرسانی خواهیم کرد .

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تبریز

معرفی بهترین هاشور کار ابرو در تبریز


5 مرکز میکروبلیدینگ برتر در تبریز

میکروبلیدینگ یک روش نیمه دائمی برای آرایش ابرو است که در آن از سوزن های کوچک برای کاشت رنگدانه در پوست ابرو استفاده می شود. این روش می تواند به ایجاد ظاهری پرپشت و طبیعی برای ابرو کمک کند.

در اینجا 5 مرکز میکروبلیدینگ برتر در تبریز آورده شده است:

1. مرکز میکروبلیدینگ نگار

مرکز میکروبلیدینگ نگار یکی از بهترین مراکز میکروبلیدینگ در تبریز است. این مرکز توسط خانم نگار راد، متخصص میکروبلیدینگ، اداره می شود. خانم راد دارای مدرک بین المللی میکروبلیدینگ از آکادمی PhiBrows است.

خدمات ارائه شده:

  • میکروبلیدینگ ابرو
  • میکروبلیدینگ خط چشم
  • میکروبلیدینگ لب
  • ترمیم میکروبلیدینگ

آدرس: تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، خیابان شهید بهشتی، مجتمع تجاری 29، طبقه اول، واحد 20

شماره تماس: 09144046650

2. مرکز میکروبلیدینگ هانیه

مرکز میکروبلیدینگ هانیه یکی دیگر از مراکز میکروبلیدینگ برتر در تبریز است. این مرکز توسط خانم هانیه نجفی، متخصص میکروبلیدینگ، اداره می شود. خانم نجفی دارای مدرک بین المللی میکروبلیدینگ از آکادمی PhiBrows است.

خدمات ارائه شده:

  • میکروبلیدینگ ابرو
  • میکروبلیدینگ خط چشم
  • میکروبلیدینگ لب
  • ترمیم میکروبلیدینگ

آدرس: تبریز، خیابان ولیعصر، خیابان گلگشت، مجتمع تجاری 20، طبقه اول، واحد 11

شماره تماس: 09142440207

3. مرکز میکروبلیدینگ آیدا

مرکز میکروبلیدینگ آیدا یکی دیگر از مراکز میکروبلیدینگ برتر در تبریز است. این مرکز توسط خانم آیدا احمدی، متخصص میکروبلیدینگ، اداره می شود. خانم احمدی دارای مدرک بین المللی میکروبلیدینگ از آکادمی PhiBrows است.

خدمات ارائه شده:

  • میکروبلیدینگ ابرو
  • میکروبلیدینگ خط چشم
  • میکروبلیدینگ لب
  • ترمیم میکروبلیدینگ

آدرس: تبریز، خیابان ولیعصر، خیابان گلگشت، مجتمع تجاری 20، طبقه اول، واحد 12

شماره تماس: 09144020023

4. مرکز میکروبلیدینگ ریحانه

مرکز میکروبلیدینگ ریحانه یکی دیگر از مراکز میکروبلیدینگ برتر در تبریز است. این مرکز توسط خانم ریحانه نیکنام، متخصص میکروبلیدینگ، اداره می شود. خانم نیکنام دارای مدرک بین المللی میکروبلیدینگ از آکادمی PhiBrows است.

خدمات ارائه شده:

  • میکروبلیدینگ ابرو
  • میکروبلیدینگ خط چشم
  • میکروبلیدینگ لب
  • ترمیم میکروبلیدینگ

آدرس: تبریز، خیابان شریعتی شمالی، خیابان شهید بهشتی، مجتمع تجاری 29، طبقه اول، واحد 21

شماره تماس: 09144104007

5. مرکز میکروبلیدینگ یاس

مرکز میکروبلیدینگ یاس یکی دیگر از مراکز میکروبلیدینگ برتر در تبریز است. این مرکز توسط خانم یاس یزدانی، متخصص میکروبلیدینگ، اداره می شود. خانم یزدانی دارای مدرک بین المللی میکروبلیدینگ از آکادمی PhiBrows است.

خدمات ارائه شده:

  • میکروبلیدینگ ابرو
  • میکروبلیدینگ خط چشم
  • میکروبلیدینگ لب
  • ترمیم میکروبلیدینگ

آدرس: تبریز، خیابان ولیعصر، خیابان گلگشت، مجتمع تجاری 20، طبقه اول، واحد 13

شماره تماس: 09144020022

[show-team orderby=’rand’ category=’sari’ layout=’grid’ style=’img-rounded,img-white-border,text-center,img-above,1-column’ display=’name,photo,smallicons,social,freehtml,position,email,location,telephone,website’]

مرکز هاشور ابرو در تبریز با مدیریت بانو

بهترین هاشور کار ابرو در تبریز
بهترین هاشور کار ابرو در تبریز

متد نوبین هاشور ابرو امروزه میکروبلیدینگ نام دارد که ظرافت و زیبایی ویژه ای به ابروهای تاتو شده می دهد . میکروبلیدینگ با روش ها و تکنیکهای متخلفی انجام می شود که مهمترین این تکنیکهای روش فیبروز و پی آر هستند و سرکار خانم یجی پور ، مستر آکادمی تبریز می باشند . حکم Master در واقع چند درجه بالاتر از پی ار کاران معمولی می باشد . در ادامه به برخی از خدمات آرایش دائم مرکز یحیی پور در ساری می پردازیم :

خدمات تخصصی مراکز میکروبلیدینگ ابرو در تبریز

۱. کلینیک الکسیر
کلینیک الکسیر به عنوان یکی از مراکز برتر میکروبلیدینگ در تبریز شناخته شده است. این کلینیک با استفاده از تجهیزات مدرن و بروز آموزیش های متعدد توانسته است نام خود را در زمینه میکروبلیدینگ حفظ کند. پرسنل مجرب و کارآزموده کلینیک الکسیر اطمینان می دهند که نتیجه ی به دست آمده غیر قابل توصیف نیست.

۲. آدرنا
آدرنا یکی دیگر از بهترین مراکز میکروبلیدینگ در تبریز است. متخصصین این مرکز با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و سابقه کاری بالا به بهترین نتیجه رسیده اند. از جمله خدماتی که این مرکز در ارائه آنها تخصص دارد نصب رنگ دائمی برای ابرو و لب است.

۳. کلینیک گل آرایی
این مرکز بسیار معتبر و مطرح در زمینه میکروبلیدینگ در تبریز است. متخصصان کلینیک گل آرایی بهترین روش ها و اصول را در این حوزه رعایت کرده و با به کار گیری تکنیک های نوین، خدماتی بسیار خوب و حرفه ای ارائه می دهند.

۴. کلینیک پروتز مو و زیبایی آرینا
این کلینیک با مجاربه و تخصص بالای خود در زمینه میکروبلیدینگ در تبریز شناخته شده است. این مرکز با هدف ارائه خدماتی بسیار خوب و با کیفیت با بهترین تجهیزات و مواد دائمی و غیر دائمی در خدمت همشهریان عزیز خود می باشد.

نتیجه
از آنجا که میکروتاتو محیط حساسی است، برای این که نتایج زیبا به دست آیند بهتر است آدرس یا مرکز معتبری را برای انجام آن انتخاب کنید. در این مقاله مراکز معتبر و برتر میکروبلیدینگ در تبریز معرفی شدند، با انتخاب یکی از آن ها می توانید خدماتی با کیفیت و قابل اعتماد دریافت کنید.

میکروبلیدینگ ابرو در تبریز

سلام عزیزای دلم اجرای تکنیک پی آر با بهترین متریال از کمپانی پی آر ? ابروی مراجعه کننده عزیزم تو قسمت تاج و آرک تار مو نداشت با اجرای خطوط رفع نواقص شد و شکل و فرم یه ابروی دخترونه زیبا رو به خودش گرفت ?
مرسی که هستین
مرسی که منو همراهی می کنید

✅پر کردن قسمت های خالی ابرو و تاج ابرو

میکروبلیدینگ ابرو در تبریز
سلام عزیزای دلم ?
تکنیک پی آر برای مراجعه کننده عزیزم اجرا کردم که میشه گفت تار مو نداشتند یا خیلی کم حجم بود که از قبل از کارشون یادم رفت عکس بگیرم ? چون خودم خیلی کارشو دوست داشتم گفتم به اشتراک بزارم ? امیدوارم شما هم خوشتون اومده باشه ? نظراتتونو واسم کامنت کنید ??? مرسی که هستین دوستون دارم ??
.

 دوستان ابروهایی که قسمت تاج ابرو و پشت دم جاهای خالی داشتن با متد تلفیقیه بلدبروز و فیبروز براشون کار انجام می شود که این باعث پوشانده شدن ابروها و پر دیده شدن آنها می شود .

قبل از شروع کار مشاوره جهت انتخاب تکنیک و مدل را انجام دهید .✅

به هیچ عنوان با اجرای صحیح این تکنیک هیچ آسیبی به موهای ابرو وارد نمی شود بلکه باعث ترمیم پیاز موی ابروی شما میشود✅

بهترین مراکز پاک کردن تاتو ابرو در تبریز

ریموو تتوی قدیمی و بدرنگ‌ با استفاده از مواد ایمن با اسیدیته ی پایین و ملایم همراه با خروجی بسیار عالی …ریموو بدون درد، خونریزی و زخم و اسکار انجام می شه و هیچگونه آسیبی به بافت پوست وارد نمی شه در نتیجه پوست بعد از ۵ تا ۷ روز کاملا ترمیم خواهد شد .✌?✌?تعداد جلسات ریموو بستگی به جنس پوست ، عمق تتو ، کیفیت رنگ (مقدار فلزات سنگین در رنگ ) و عمق کاشت رنگ در پوست داره …مواد ریموو کاملا بی رنگ هست و رنگی که مشاهده می کنید فقط رنگ کاشت شده زیر پوست هست…

در مورد تعداد جلسات ریموو همیشه سوال میپرسید از من
در توضیح باید بگم که به عوامل زیر بستگی داره
رنگ مصرفی
عمقی از پوست که کاشت رنگ انجام دادن
تعداد دفعاتی که کار تاتو انجام شده
سن تاتو

مراقبتهای پاک کردن تاتو ابرو

۴ روز تحت هیچ شرایطی آب نخوره از دارو و کرمهای که بهتون گفته شده به موقع و درست استفاده بشه
استفاده از دخانیات و مشروبات الکلی از قبل ریموو تا چند رو بعد ممنوع میباشد در صورت داشتن هر نوع بیماری یا استفاده از داروی خاصی قبل از ریموو اطلاع دهید و با اجازه از پزشکتون باید باشه
استفاده از غذاهای دریایی و آبمیوه طبیعی در طول درمان به هیچ عنوان اگر زخمی ایجاد شد خودتون نکنید تا خودش جدا شه
_بعد ریموو لطفا عجول نباشید

ریموو تاتو ابرو در تبریز
ریموو تاتو ابرو در ساری

دیدگاه خود را بنویسید