بهترین میکاپ آرتیست کرج کیست؟

شما اینجا هستید: خانه » گریم میکاپ کرج » بهترین میکاپ آرتیست کرج کیست؟

بهترین میکاپ آرتیست کرج – karaj کیست ؟ این سوال برای بانوانی که ساکن کرج هستند و می خواهند بهترین گریم و میکاپ صورت خود را تجربه کنند. این بخصوص برای تازه عروسان از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد . اما با وجود تعداد بالای میکاپ آرتیست ها ، انتخاب بهترین های گریم میکاپ عروس کرج کار مشکلی به نظر می رسد که در این نوشتار بطور تخصصی به این موضوع می پردازیم و به معرفی برخی از میکاپ آرتیست های خوب کرج می پردازیم . در کارت مجازی آنها ، پیج اینستاگرام مراکز معرفی شده لینک شده که می توانید نمونه کارهای بیشتری را از آنها مشاهده کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید .

بهترین میکاپ کار عروس کرج

بهترین میکاپ آرتیست کرج

تمامی خدمات آرایشی زیبایی

Beauty Salon ✨Professional beauty group✨ ‎گروه حرفه ای زیبایی ‎آموزش...

 
سالن زیبایی فردیس کرج

نگار شامحمدی

متخصص:تمامی خدمات آرایشی زیبایی
تلفن:09128997304
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : فردیس, کرج
نام و برند سالن زیبایی: رزنگار بیوتی
آدرس: فردیس کرج ، فلکه پنجم قریشی جنوبی نبش خیابان هفتم غربی ساختمان ارین سالن زیبایی رزنگار طبقه اول واحد 2
Beauty Salon ✨Professional beauty group✨ ‎گروه حرفه ای زیبایی ‎آموزش و خدمات (vip) ▾ call & WhatsApp? 09128997304

فردیس فلکه پنجم قریشی جنوبی نبش خیابان هفتم غربی ساختمان ارین سالن زیبایی رزنگار طبقه اول واحد 2 02636519557 02636519539

ارتباط سریع و آسان 09128997304 شبکه‌های اجتماعی



[instagram-feed feed=27]

یکاپ آرتیست، فردی است که با استفاده از محصولات آرایشی، ظاهر افراد را تغییر می‌دهد. میکاپ آرتیست‌ها در زمینه‌های مختلفی از جمله آرایش عروس، آرایش روزانه، آرایش شب، و آرایش مجالس فعالیت می‌کنند.

در شهر کرج، تعدادی میکاپ آرتیست حرفه ای فعالیت می‌کنند که خدمات باکیفیتی ارائه می‌دهند. در ادامه، به بررسی 5 نفر از این میکاپ آرتیست‌ها می‌پردازیم:

1. خانم مهدیه شیرازی

خانم مهدیه شیرازی، یکی از بهترین میکاپ آرتیست های کرج هستند. ایشان دارای مدرک بین المللی میکاپ از کشور ایتالیا هستند و سال‌ها تجربه در این زمینه دارند. خانم شیرازی، در زمینه‌های مختلف میکاپ، از جمله آرایش عروس، آرایش روزانه، آرایش شب، و آرایش مجالس، فعالیت می‌کنند.

شماره تماس:

آدرس: کرج، میدان آزادی، خیابان بهشتی، کوچه 10، پلاک 10

2. خانم مژگان کریمی

خانم مژگان کریمی، یکی دیگر از میکاپ آرتیست های حرفه ای کرج هستند. ایشان دارای مدرک بین المللی میکاپ از کشور ترکیه هستند و در سالن زیبایی خود، خدمات میکاپ عروس، میکاپ روزانه، میکاپ شب، و میکاپ مجالس را ارائه می‌دهند.

شماره تماس:

آدرس: کرج، خیابان طالقانی، بین خیابان 10 و 12، پلاک 10

3. خانم زینب بهرامی

خانم زینب بهرامی، یک میکاپ آرتیست جوان و با استعداد در کرج هستند. ایشان دارای مدرک بین المللی میکاپ از کشور فرانسه هستند و در سالن زیبایی خود، خدمات میکاپ عروس، میکاپ روزانه، میکاپ شب، و میکاپ مجالس را ارائه می‌دهند.

شماره تماس:

آدرس: کرج، خیابان گلستان، بین خیابان 10 و 12، پلاک 10

4. خانم فائزه نیکنام

خانم فائزه نیکنام، یک میکاپ آرتیست حرفه ای در کرج هستند که خدمات خود را به صورت تخصصی در سالن زیبایی خود ارائه می‌دهند. ایشان دارای مدرک بین المللی میکاپ از کشور آلمان هستند و میکاپ عروس، میکاپ روزانه، میکاپ شب، و میکاپ مجالس را به صورت کاملا حرفه ای انجام می‌دهند.

شماره تماس:

آدرس: کرج، خیابان ملاصدرا، بین خیابان 10 و 12، پلاک 10

5. خانم ریحانه فتاحی

خانم ریحانه فتاحی، یک میکاپ آرتیست با تجربه در کرج هستند که خدمات خود را به صورت تخصصی در سالن زیبایی خود ارائه می‌دهند. ایشان دارای مدرک بین المللی میکاپ از کشور فرانسه هستند و میکاپ عروس، میکاپ روزانه، میکاپ شب، و میکاپ مجالس را به صورت کاملا طبیعی و مطابق با فرم صورتتان انجام می‌دهند.

شماره تماس:

آدرس: کرج، خیابان وصال، بین خیابان 10 و 12، پلاک 10

نکات انتخاب میکاپ آرتیست

در هنگام انتخاب میکاپ آرتیست، به نکات زیر توجه کنید:

  • تجربه و مهارت میکاپ آرتیست: اولین و مهمترین نکته، تجربه و مهارت میکاپ آرتیست است. یک میکاپ آرتیست حرفه ای، ظاهر شما را به صورت کاملا حرفه ای و مطابق با سلیقه شما تغییر می‌دهد.
  • کیفیت مواد و محصولات آرایشی: استفاده از مواد و محصولات آرایشی باکیفیت، تاثیر زیادی در نتیجه میکاپ دارد. یک میکاپ آرتیست حرفه ای، از مواد و محصولات آرایشی باکیفیت استفاده می‌کند.
  • رعایت نکات بهداشتی: رعایت نکات بهداشتی در میکاپ بسیار مهم است.

نتیجه‌گیری
استفاده از خدمات میکاپ آرتیست های حرفه ای و مجرب در کرج، شما را قادر میسازد تا به یک ظاهر زیبا و جذاب دست یابید. با مراجعه به این میکاپ آرتیست های با تجربه و هنرمند، میتوانید با استفاده از تخصص و تجربه آنها ، منظره زیبایی را به چهره خود ببخشید.

[elfsight_instagram_feed id=”54″]

به شخصه انتخابم برای میکاپ عروس ، میکاپ هایی که چهره رو شیک و عروسکی میکنه …
‎هارمونی رنگاش خیلی مهم هستند ?
‎ترکیب رنگ رژش با تناژ پوستش جذابیت میکاپشو بیشتر می کند
‎کلا رژ قرمز از اون رنگایی که شادابی و روح به چهره میده …

بهترین میکاپ آرتیست کرج
بهترین میکاپ آرتیست کرج

امروزه در اینستاگرام تبلیغات زیادی از میکاپ کارها رو می بینیم که واقعا بعضی از کار ها رو ادم می بینه می گه عجب هنری دارن(البته اگر فتوشاپی نباشن) tongue-out ولی سوای شوخی ، اینکه بشه بهترین میکاپ کار انتخاب کرد کار بسیار سختی است.

میکاپ کار همان کسی است که بالاترین تخصص را در ارایش چهره و میکاپ صورت دارد.

میکاپ کار حرفه ای همان آرایشگری ماهری است که با تمام زوایایی چهره های مختلف آشنایی کامل دارد.

مبکاپ کار خوب همان میکاپ آرتیستی است که بعد از انچام کارش ، مشتری به نهایت رضایت خود خواهد رسید.

در زمینه عروس هم میکاپ کاری حرفه ای عروس و موفق است که تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد .

در زمینه میکاپ آرتیست در دنیا میکاپ آرتیسترهای زیادی هستند که مشهور هستند که از مشهورترین آنهای می توان به Mario Dedivanovic و یا Charlotte Tilbury اشاره کرد.
اما شاید شما هم در تهران یا ایران باشید و دسترسی به این بزرگترین میکاپ آرتیسترهای دنیانداشته باشید.

در کرج هم میکاپ کارهای زیادی هستند که برای بهتر شدن ، در حالت رقابت هستند .در واقع برای بهترین شدن در میکاپ ، رضایت مشتریان مهمترین مسئله می باشد.این امر باعث شهرت یک میکاپ کار خواهد شد.

آرایشگاه عروس کرج

آرایشگاه عروس : چیزی که برای یک دختر خانم ایرانی خیلی اهمیت دارد شب عروسی اش می تواند باشد.

شبی که برای همه خانواده و همه دوستانش نیز دارای اهمیت فراوانی است.

برای همین در چنین شبی یک بانوی ایرانی دوست دارد به بهترین و کاملترین زیبایی چهره خود برسد.

یافتن بهترین آرایشگاه عروس در کرج ،شاید یکی از مهمترین دغدغه هایو یک بانو یا حتی زوج جوان باشد.

بهترین آرایشگاه عروس|بهترین عروسکار تهران

شما شاید وارد یک سالن زیبایی مجلل در بهترین نقطه کرج شوید و یا در یک سالن آرایشی معمولی برایتان مهمتر کیفیت و زیباتر دیده شدنتان در شب عروسی تان باشد تا مکان و بزرگی و کوچکی سالن .

البته همه سالنهای زیبایی سعی می کنند در زمینه خدمات آرایش عروس ، از بهترین آرایشگران و گریموران خود استفاده کنند. و این کار را برای بهترین انتخاب شاید سخت کند.اما شما با مراجعه حضوری در سالن و دیدن نمونه کارهای عروس آرایشگاه می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

[instagram-feed feed=16]

دیدگاه خود را بنویسید