بهترین مرکز لیزر موهای دائد بدن در مشهد

شما اینجا هستید: خانه » لیزر موهای زائد » بهترین مرکز لیزر موهای دائد بدن در مشهد

دسترسی سریع به محتوای این نوشتار

اگر خواهان انجام لیزر موهای زائد در مشهد باشید با کلینیک های زیادی مواجه می شوید که انتخاب بهترین مرکز لیزرمشهد شاید برایتان دشوار و سخت باشد. امروزه بیشترین امور زیبایی بخصوص در مورد لیزرموهای زائد بدن ، توسط دستگاههایی مدرن پزشکی زیبایی انجام می شود که بالطبع باید در بهترین مراکز لیزر مو درمشهد هم از جدیدترین تکنولوژی ها و دستگاهای لیزر پوست و مو استفاده شود. ما در این نوشتار شما را با برخی از بهترین مراکز لیزر مو درر مشهد آشنا می کنیم بصورتی که در کارت مجازی آنهای شما به واتس اپ و اینستاگرام شماره تماس آنها دسترسی دارید و براحتی می توانید استعلام قیمت بگیرید .

لیزر موهای زائد یکی از روشهایی زدودون موهای اضافی بدن می باشد که تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) در دهه 1990 را گرفته است . پس روشی است که در دنیا از آن استفاده می شود . اگر شما دنبال مرکز خوبی در مشهد -mashhad – برای لیزر موهای زائد هستید این نوشته را دنبال کنید در انتهای این نوشتار به معرفی برخی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد بدن در مشهد می پردازیم.

عدادی از مراکز لیزر موهای زائد خوب در مشهد وجود دارد. برخی از محبوب ترین آنها عبارتند از:

  • کلینیک لیزر و زیبایی راسا
  • کلینیک لیزر مهر
  • کلینیک زیبایی دکتر خباززاده
  • کلینیک تخصصی پوست و موی شاپرک
  • کلینیک پوست و مو نوین ایرانا
  • کلینیک پوست و مو گهربد
  • کلینیک زیبایی آتوس

هنگام انتخاب یک مرکز لیزر موهای زائد، مهم است که به چند نکته توجه کنید. اول، مطمئن شوید که مرکز دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان است. دوم، بررسی کنید که مرکز از دستگاه های لیزر مدرن و ایمن استفاده می کند. سوم، از پزشک در مورد تجربه و مهارت او در انجام لیزر موهای زائد سوال کنید.

هزینه لیزر موهای زائد بسته به منطقه ای که تحت درمان قرار می گیرد، تعداد جلسات مورد نیاز و نوع دستگاه لیزری که استفاده می شود، متفاوت است. در مشهد، هزینه لیزر موهای زائد به طور متوسط بین 50000 تا 100000 تومان برای هر جلسه است.

لیزر موهای زائد یک روش ایمن و موثر برای از بین بردن موهای زائد است. این روش معمولاً دردناک نیست، اما ممکن است کمی ناراحتی ایجاد کند. لیزر موهای زائد معمولاً در چند جلسه انجام می شود و نتایج آن دائمی است.

اگر به دنبال از بین بردن موهای زائد هستید، لیزر موهای زائد یک گزینه عالی است. با انجام تحقیقات و انتخاب یک مرکز لیزر موهای زائد معتبر، می توانید مطمئن شوید که یک تجربه ایمن و موثر را داشته باشید.

بهترین مراکز لیزر موهای زائد بدن در مشهد
بهترین مراکز لیزر موهای زائد بدن در مشهد

آموزش لیزر موهای زائد بدن

دستگاه لیزر موهای زائد چگونه عمل می کند ؟

پاکسازی تخصصی پوست صورت

ناهیدگلچین |مشهد|فینجکشناولین و نماینده فینجکشن مشهد خراسان ◾️ تزریق فیلر◾️بدون...

 
ناهید گلچین

ناهید گلچین

متخصص:پاکسازی تخصصی پوست صورت
تلفن:09331799167
Categories: فشیال
شهر : مشهد
نام برند: مرکز پوست گلچین
آدرس: مشهد بولوار صارمی صارمی ۴۸ کوچه اول سمت چپ پلاک ۱۵۵

ناهیدگلچین |مشهد|فینجکشن
اولین و نماینده فینجکشن مشهد خراسان ◾️ تزریق فیلر◾️بدون سوزن◾️بدون درد◾️عضو رسمی فی از آکادمی اروپا مرکزپوست ناهید گلچین ◾️09331799167

تزریق فیلر◾️بدون سوزن◾️فشیال تخصصی

◾️مربی رسمی فنی حرفه ای
◾️مرکزپوست ناهید گلچین
ارتباط سریع و آسان 09331799167 شبکه‌های اجتماعی

تمامی لاینهای آرایشی زیبایی

سالن زیبایی دلووان|مشهد Beauty, cosmetic & personal care ◽️دلووان‌به‌معنای‌بانوی‌بامحبت ◽️full...

 
مشهورترین رنگ کار مو

سالن زیبایی دلووان

متخصص:تمامی لاینهای آرایشی زیبایی
تلفن:09158035212
Categories: آموزشگاه آرایشگری, اکستنشن مو, بافت مو, رنگ مو, سالن زیبایی, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : مشهد
نام برند: سالن زیبایی دلووان
آدرس: مشهد ، بلوار سجاد 2 گلریز6

سالن زیبایی دلووان|مشهد
Beauty, cosmetic & personal care
◽️دلووان‌به‌معنای‌بانوی‌بامحبت
◽️full services
رنگ مو 5137647512
کراتینه مو 9158035212
??تابع‌قوانین‌جمهوری‌اسلامی
t.me/delowanbeauty
09158035212

شبکه‌های اجتماعی

[instagram-feed feed=39]
مرکز فشیال و پاکسازی پوست مشهد

پاکسازی و جوانسازی ♀️ماساژ حرفه ای بدن – ماساژهای درمانی...

 
پاکسازی پوست مشهد

لیلا شریعتی

متخصص:مرکز فشیال و پاکسازی پوست مشهد
تلفن:09358422033
Categories: فشیال, ماساژ مشهد
شهر : مشهد
نام برند: مرکز پوست دکتر الهه نخعی
آدرس:: مشهد-بلوار سجاد-بین سجاد۳و۵-مطب دکتر الهه نخعی

پاکسازی و جوانسازی ♀️ماساژ حرفه ای بدن – ماساژهای درمانی ریلکسی بانوان ♀️ انواع ماسک اسکراب روغن های گیاهی مشاوره و وقت قبلی مراجعه به دایرکت مشهد. 09358422033 متخصص آروماتراپی

ارتباط سریع و آسان 09358422033 شبکه‌های اجتماعی

 تابش غیر یونیزه که پرتوهای متمرکز نور را به فولیکول های موهای زائد می فرستند، باعت کاهش فولیکول مو می شوند البته امواج نوری به داخل پوست هم در عمق نزدیک مو ، نفوذ می کنند اما این نوفذ کاملا ایمن است .

در واقع دغدغه کسانی که دبال لیزر موهای زائد هستند نفوذ نور در داخل پوست و مشکلاتی نظیر سرطان می باشد که این با عام و تاییدیه FDA شاید به شایعه نزدیک باشد تا واقعیت.

لیزر موهای زائد برای کدام قسمت بدن توصیه می شود ؟

پاها، زیر بغل، ناحیه بیکینی و دست ها بیشترین مراجعه را برای لیزر دارند ولی برای تمام بدن استفاده می شود . فقط عضوهایی که سطح بیشتری دارند درد در آنها هم بیشتر خواهد شد .

علائمى که نشانگر انجام صحیح لیزر موهای زائد است عبارتند از:
?ورم مختصر پوست اطراف موهاى زائد که به آن ادم پرى فولیکولار(perifollicular edema) مى‌گویند،این ورم که به اندازه یک عدس کوچک است، علامت انتقال موفق انرژى لیزر به عمق پوست و جایى که ریشه مو قرارگرفته است، مى‌باشد.
خاکستر شدن بخشى از ساقه مو که بیرون از پوست قرار گرفته است.
?بوى خاص موى سوخته یا کز داده شده
موهاى لیزر شده، به تدریج ظرف روزهاى بعد و حداکثر تا دو هفته بعد، خود به خود مى‌ افتد. فاصله بین جلسات بسته به صلاح دید پزشک, ممکن است تغییر کند.

عملکرد لیزر موهای زائد


نور لیزر هر چیزی که تیره‌ رنگ باشد را حرارت داده و می‌ سوزاند. با حرارت دادن و سوزاندن موی تیره‌ رنگ داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب می‌ بیند و از بین می‌ رود. هرکدام از موهای بدن ما دارای یک چرخه‌ ی رشد و استراحت هستند. در یک زمان مشخص اکثر موهای بدن ما در فاز استراحت هستند و تعداد کمی از آن‌ ها در فاز رشد هستند.

اگر هنگام لیزر موهای زائد، فولیکول مو در فاز استراحت باشد، اشعه لیزر بر آن اثری ندارد. به همین دلیل است که برای از بین بردن تمامی ‌موها به چندین جلسه درمان با لیزر، با فاصله های زمانی مشخص نیاز است. با هر جلسه رفع موهای زائد تعدادی از فولیکول‌ های فعال مو سوخته می‌ شوند و بالاخره پس از مدتی تمامی‌ موها از بین می‌ روند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

برندها همیشه در حال رقابت هستند و تکنولوژی ها موجود را بروزرسانی می کنند . و این انتخاب بهترین دستگاه را سخت می کند. در واقع ممکن دستگاهی که پارسال بهترین بوده امسال جایگاه خود را از دست داده باشد و این لازمه توسعه و پیشرفت تکنولوژی است . اما برندهایی هستند که تجربه های خوبی را برای عموم داشته اند مانند لیزر دایود و لیزر الکساندرایت.  طول موج  لیزر اندیاگ، بلند تر است و نسبت به همه نوع و رنگ پوست و رنگ دانه بسیار حساس است. در نتیجه با دقت و میزان بیشتری به فولیکول های های مو نفوذ می کند و هیچ تأثیری بر روی بافت اطراف محل درمان نمی گذارد. لازم به ذکر است که پوست های تیره تر در معرض خطر بروز عوارضی مانند هیپوپیگمانتاسیون، اسکار کلوئید، و فولیکولیت قرار دارند.

علت پر مویی پاها

علتهای مختلفی می تواند داشته باشد از ژنتیک و ژن خویشاوندی گرفته تا استفاده از کورتون . در واقع این باید توسط متخصص و پزشک تشخیص داده شود.

انجام لیزرموهای زاید ر دوران بارداری اشکالی ندارد؟

همانطور که گفتیم تاییدیه FDA دارد اما اگر به یک پزشک متخصص مراجعه کنید شما را از انجام در دوران بارداری نهی خواهد کرد. در هر صورت دوران بارداری دوران حساسی است که بهتر است که از هر گونه التهاب پوستی جلوگیری شود حتی اپیلاسیون های دردناک را هم در دوران بارداری منع می کنند. البته شاید خیلی از زنان باردار انجام داده باشند و مشکلی هم پیش نیامده . اما در این مورد تحقیقات علمی آنچنانی وجود ندارد و بهتر است که انجام نشود.

کدام مرکز و کلینیک مراجعه کنیم ؟

لیزر موهای زائد یکی از پرطرفدار ترین روش های حذف موهای زائد است. این روش بدون درد و عوارض است و دردسرهای اپی لیدی، موم و تیغ و همچنین موهای_زیرپوستی و جوش_های_زیرپوستی را ندارد.
برای اثربخشی لیزر بسته به ضخامت و رنگ مو، نوع پوست، ناحیه درمان لیزر_موهای_زائد، و وسعت ناحیه درمان پزشک مربوطه دستگاه و انرژی آن را برای تاثیر بیشتر و کم شدن موهای بدن تنظیم میکند.
? احتمالا شما هم پس از تصمیم گرفتن برای لیزر موهای زائد بدنتان، در مورد اینکه به کجا مراجعه کنید دچار تردید شده اید. پس باید دقت داشته باشید به کلینیک معتبری مراجعه کنید که از دستگاه های برند و معتبر استفاده کنند و علاوه بر موهای زائد، موهای زیرپوستی نیز برای همیشه از بین بروند. در غیر این صورت بعد از صرف وقت و هزینه زیاد، پس از مدتی دوباره موهای زائد رشد می کنند.

این مراکز از لحاظ کیفیت و قیمت خدمات، امکانات و تجهیزات پزشکی بروز و مجهز بودن، تجربه کاری پزشکان و تخصصی بودن در زمینه لیزر، امتیاز بالایی را از مراجعه کنندگان به دست آورده اند.

نام مرکزآدرستلفن
کلینیک لیزر و زیبایی راسامشهد، بلوار احمدآباد، بین بلوار میرداماد و بلوار دانشجو، پلاک 10105138477777
کلینیک لیزر مهرمشهد، بلوار وکیل آباد، بین خیابان کوثر شمالی 5 و 7، پلاک 205138819452
کلینیک زیبایی دکتر خباززادهمشهد، بلوار معلم، معلم 16، برج آلبان، طبقه 2، واحد 305136144002
کلینیک تخصصی پوست و موی شاپرکمشهد، خیابان احمدآباد، بین بلوار میرداماد و بلوار دانشجو، پلاک 10105138477777
کلینیک پوست و مو نوین ایرانامشهد، چهارراه خیام دستغیب 35، نبش بیستون 2، ساختمان ایرانا05134047

این لیست بر اساس نظرات کاربران در سایت‌های نوبت‌دهی آنلاین و همچنین سوابق علمی و تجربی مراکز لیزر موهای زائد تهیه شده است. البته لازم به ذکر است که انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد مشهد، بسته به شرایط و نیازهای هر فرد متفاوت است. بنابراین، توصیه می‌شود قبل از مراجعه به هر مرکز لیزر موهای زائد، نظرات سایر مشتریان را بررسی کرده و همچنین با مرکز لیزر موهای زائد مورد نظر در مورد شرایط خود مشورت کنید.

در این لیست، کلینیک لیزر و زیبایی راسا به عنوان بهترین مرکز لیزر موهای زائد مشهد انتخاب شده است. این مرکز لیزر موهای زائد از نظر کیفیت خدمات، قیمت مناسب و رضایت مشتریان در سطح بالایی قرار دارد.

کلینیک لیزر و زیبایی راسا با مدیریت خانم راسا، بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه لیزر موهای زائد دارد. این مرکز لیزر موهای زائد دارای کادر متخصص و مجرب از پزشکان و تکنسین‌های با تجربه است. کلینیک لیزر و زیبایی راسا خدمات متنوعی در زمینه لیزر موهای زائد ارائه می‌کند.

امیدواریم این معرفی مراکز به شما کمک کند تا بتوانید بهترین مرکز لیزر موهای زاید بدن در مشهد را برای خود انتخاب کنید.

دیدگاه خود را بنویسید