بهترین مرکز آموزش میکرو ابرو در یزد

شما اینجا هستید: خانه » آرایش دائم یزد » بهترین مرکز آموزش میکرو ابرو در یزد
آموزش میکروبلیدینگ یزد
آموزش میکروبلیدینگ یزد

بهترین مرکز آموزش میکرو ابرو در یزد -yaz – را می شناسید ؟ اگر دنبال یافتن پیگمنترهای حرفه ای( مراکز آموزش میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ) در یزد برای یادگیری مهارت های خدمات آرایش دائم ابروهای خود هستید نگران نباشید ما در این بخش به معرفی بهترین ابروکارهای شهر یزد می پردازیم . در کارت مجازی انها می توانید به پیج اینستاگرام و واتس اپ مراکز متصل شوید و نمونه کارهای بیشتری را مشاهده کنید تا انتخابی یا خیال راحت داشته باشید .

آموزش فیبروز ابرو

برترین آکادمی های آموزش میکروبلیدینگ ابرو در یزد

[show-team orderby=’rand’ category=’%db%8c%d8%b2%d8%af’ layout=’grid’ style=’img-rounded,img-white-border,text-center,img-above,1-column,card-theme’ display=’name,photo,smallicons,social,groups,freehtml,position,email,location,telephone,website’]

[elfsight_instagram_feed id=”48″]

  1. مرکز آموزش آرایشگری یزد

این مرکز یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین مراکز آموزش آرایشگری در یزد است که دوره‌های آموزشی میکروبلیدینگ را به صورت تخصصی برگزار می‌کند. در این دوره‌ها، هنرجویان با تمام اصول و تکنیک‌های میکروبلیدینگ آشنا می‌شوند و در پایان دوره، مدرک معتبر از این مرکز دریافت می‌کنند.

  1. مرکز آموزش آرایشگری نگار

این مرکز نیز یکی دیگر از مراکز معتبر آموزش آرایشگری در یزد است که دوره‌های آموزشی میکروبلیدینگ را با حضور اساتید مجرب برگزار می‌کند. در این دوره‌ها، هنرجویان با انواع روش‌های میکروبلیدینگ، تجهیزات و مواد مورد نیاز، و اصول بهداشتی این کار آشنا می‌شوند.

  1. مرکز آموزش آرایشگری نگین

این مرکز نیز دوره‌های آموزشی میکروبلیدینگ را به صورت خصوصی و گروهی برگزار می‌کند. در این دوره‌ها، هنرجویان با تکنیک‌های جدید و پیشرفته میکروبلیدینگ آشنا می‌شوند و مهارت‌های لازم برای انجام این کار را کسب می‌کنند.

  1. مرکز آموزش آرایشگری رویا

این مرکز با بهره‌گیری از اساتید مجرب، دوره‌های آموزشی میکروبلیدینگ را با کیفیت بالا برگزار می‌کند. در این دوره‌ها، هنرجویان با تمام نکات و تکنیک‌های میکروبلیدینگ آشنا می‌شوند و در پایان دوره، مدرک معتبر از این مرکز دریافت می‌کنند.

  1. مرکز آموزش آرایشگری یاس

این مرکز دوره‌های آموزشی میکروبلیدینگ را به صورت فشرده و در مدت زمان کوتاهی برگزار می‌کند. در این دوره‌ها، هنرجویان با تمام اصول و تکنیک‌های میکروبلیدینگ آشنا می‌شوند و مهارت‌های لازم برای انجام این کار را کسب می‌کنند.

در هنگام انتخاب مرکز آموزش میکروبلیدینگ در یزد، به موارد زیر توجه کنید:

  • اعتبار مرکز آموزشی
  • سابقه و تجربه اساتید
  • کیفیت آموزش
  • هزینه دوره آموزشی

با توجه به این موارد، می‌توانید بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ را در یزد انتخاب کنید.

آکادمی بانو جانثاری ( مستر فیبروز)

اگه ابروهاتون لا به لاش خالیه یا سر ابروتون حالت نداره یا جای شکستگی دارید یاااا متقارن نیست ابروهاتون ….اصلا نگران نباشید با این متد چیزیرو که دوست دارید تجربه میکنید?

این کار کاملا بدون درد و خونریزیه ?فقط یکبار ترمیم داره بعد از ۳۰_۴۰ روز

این عکس دقیقا بعد انجام کار گرفته شده پس نگران بعدش نباشید چون قرار نیست غیر طبیعی باشه یا شکل بدی داشته باشه که بخواین نگران باشید

ماندگاری هم بستگی به جنس پوستتون داره ???
ولی معمولا ب روی پوست خشک ومعمولی بین ۸ماه تایکسالو نیم ماندگاری داره حالا هرچی پوستتون خشک ترباشه ماندگاریش بالاترمیره و اگه چرب باشه تلفیقی واستون کار میشه?تاااامام??
?????????????
اولین آکادمی تخصصی آرایش دائم و پاک کردن تتوهای قدیمی با به روزترین متد در استان یزد??? در آکادمی بانو جان نثاری از #بهترین برند و جدیدترین متد برای خدمات زیبایی شما استفاده میشود?

پیگمنتر عاطفه جان نثاری
Phibrows⚜
Phicontour⚜
Micropigmentation⚜
Phiremoval⚜
Nanoremoval⚜
phiacademy⚜
Boldbrows⚜
مدرس بین المللی?‍?
مستر آکادمی phi اروپا

خدمات آموزش فیبروز ابرو در یزد

فیبروز ابرو در یزد

فیکانتور چشم

 فیکانتور چشم
نمونه کارهای فیکانتور چشم و لب توسط کادر متخصص آکادمی بانو جان نثاری
رزرو وقت با سمیرا عزیزم❤?
دراولین مرکز تخصصی آرایش دائم در یزد?
______________???______________

همراهان عزیزم با اطمینان میتونید بالاترین کیفیت خدمات خودتون رو با اعضای آکادمی و نظارت خانم جان نثاری با بهترین متریال و محیط کاملا بهداشتی داشته باشید☺
.
با در اختيار داشتن دستگاه ميكروپزشكی ، رنگ‌های ارگانیک از آکادمی فی اروپا و سازگار با انواع پوست، خط چشم‌های دائمی را به شما هدیه میدهیم
_____________???_____________
محیطی دلنشین، آرام و سالم
مطابق با استاندارهای وزارت بهداشت ایران.

شیدینگ چشم ?
متد اروپایی و زیبا که همراه با بن مژه برای داشتن یه تیرگی زیبا و فید با رنگ و طراحی متفاوت میتونید انتخاب کنید
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

روزهای سخت همیشه واسه امتحان کردن ما نیست،گاهی واسه کمک کردن به ما واسه شناخت آدما اطرافمونه…?♾
???????????

✔️خط چشم پلک بالا بامتد فیکانتورهمراه با بن مژه ?چشمانتان زیباتر خواهد شد با خط چشم ظریف و طبیعی ??
⚜️میکرو پیگمنتیشن چشم⚜️
با ماندگاری بالا و با بهترین رنگ اروپا، رنگهای کمپانی فی و دستگاه امیا توسط مستر آکادمی عاطفه جان نثاری انجام می شود

رژلب دائم

?رژلب دائم
.
اگه از زدن رژلب خسته شديد و دوست نداريد هر روز با خوردن رژلب مقداری سرب وارد بدنتون بشه بهتون رژلب دائم رو پیشنهاد میکنم???
این کار پنج درجه کمرنگ میشه و بسیار طبیعی میشه??
رژلب دائم علاوه بر خوشرنگ کردن لب به اونا فرم میده و کبودی ، ناقرینگی لب رو از بین میبره و از همه مهم ترررر ماسکتون رژلبی نمیشه??
__________________

فیکانتور لب در یزد
رنگ بعداز چند روز ملایم و طبیعی میشود ?

این روش تنها راه حل دادن رنگدانه به لب های بی رنگ یا تیره در دو الی سه جلسه است
این کار متاسفانه در بعصی از سالن ها غیر استاندارد انجام میشود و تعداد دفعات زیاد ترمیم نیاز داره امااااااا????تفاوت ما با بقیه اینه که ۹۸ درصد از خدمات لب ما بدون ترمیم هست?? ما خوشحالیم که میتونیم روش درست را با مجهزترین امکانات به شما همراه با سلامتی و زیبایی بدون ایجاد درد و همینطور با استفاده از رنگهای ارگانیک و فاقد سرب به شما ارائه دهیم ♥️

آموزش و خدمات متد فیکانتور توسط مستر آکادمي في
عاطفه جان نثاری ⚜Phiacademy⚜

لطفا براي اطلاعات بيشتر تماس بگيريد
فیبروز ابرو در یزد

دیدگاه خود را بنویسید