5 اثر جادویی بهترین خمیر دندان بدون فلوراید دنیا – 20% تخفیف

شما اینجا هستید: خانه » خمیردندان » 5 اثر جادویی بهترین خمیر دندان بدون فلوراید دنیا – 20% تخفیف

در دنیای خمیردندان ها مارک و برندها مختلفی وجود دارند که هر کدام بنای بهترین بودن را دارند ولی با وجود این پوسیدگی دندانها همچنان اتفاق می افتد . انتخاب بهترین خمیر دندان بدون فلوراید با کمی مطالعه و تحقیق و البته تجربه استفاده از آنها می تواند برای نسل آینده دندانها و بدن سالمی را به ارمفان بیاورد. ما در این نوشتار به معرفی یکی از بهترین خمیردندانهای گیاهی مشهور دنیا می پردازیم بله! خمیر دندان بدون فلوراید فور اور! با توجه به گران بودن خمیر دندانهای خارجی بدون فلوراید در ایران در انتهای نوشتار به معرفی یکی از بهترین خمیردندان های گیاهی ایرانی(خمیر دندان آلبودنت) می پردازیم .

بهترین خمیردندان بدون فلوراید
بهترین خمیردندان بدون فلوراید

خمیر دندان مناسب کودکان

فوراور یکی از بهترین خمیر دندان های بدون فلوراید در جهان

خمیر دندان بدون فلوراید
خرید خمیردندان

فروش خمیر دندان فوراور

متخصص:خمیردندان بدون فلوراید فوراور
تلفن:سفارش گیری فقط از واتس اپ
Categories: خمیردندان
آدرس: تهران
مرکز فروش تکی و عمده خمیر دندان های بدون فلوراید فوراور
با ذکر کد PAHO شامل 20 درصد تخفیف شوید.
سفارش گیری فقط از طریق واتس اپ می باشد. درخواستتان را در واتس اپ بفرستید در زمان مناسب و موجود به شما جواب خواهم داد.
واتس اپ من
خمیردندان بدون فلوراید فوراور

مرکز فروش تکی و عمده خمیر دندان های بدون فلوراید...

?خیلی از ماها رو از بچگی مجبور کردن که هر شب باید دندونامون رو مسواک بزنیم ولی خب با اینکه یه عمریه که خیلی منظم اینکارو می‌کنیم حتی ممکنه بیشتر از یه بار هم مسواک بزنیم پس چرا باز دندون‌هامون زود خراب و پوسیده میشن؟?

?پس اینهمه که دکترا میگن فلورایدی که تو خمیردندونه، واسه جلوگیری از پوسیدگی و خرابی دندون ضروریه دقیقا نقشش چی بوده تا حالا؟?

?از بچگی تا الان بیشتر ماها همش از خمیردندون‌های صد در صد شیمیایی استفاده کردیم و متاسفانه به جز جرم‌گیری موقت چند ساعته، تاثیر دیگه‌ای نداشتن و بدتر از اون چون شیمیایی‌ان کلی هم ضرر دارن و بخاطر همین همیشه مارو منع کردن از اینکه حتی ذره‌ای از خمیردندون رو نباید قورت بدیم.?

⁉️پس تاثیر این خمیردندون‌های شیمیایی تو این همه سال چی بوده؟?

⭕بیشتر خمیر دندون‌هایی هم که گفته میشه گیاهیه، تو اونا هم از مواد شیمیایی تو تولید و فرآوری استفاده میشه و فقط اسانس گیاه‌ها رو به کار میبرن.

✅ولی شرکت For ever living رسالتش اینه که با مواد کاملا طبیعی و ارگانیک محصولاتش رو تولید میکنه.

✅این خمیردندون چون طبیعیه برای استفاده همه گروه سنی کاملا مناسبه و هیچگونه ضرری نداره.

✅اونایی هم که گیاه‌خوارن چون از هیچ فرآورده حیوانی استفاده نشده با خیال راحت میتونن استفاده کنن.

از یه خمیردندون دیگه بیشتر از این چه انتظاری میشه داشت؟??‍♀️

خواص فوق العاده خمیر دندان بدون فلوراید فوراور:

خمیردندان فوراور دارای خواص بسیار زیادی بر روی خود دندان ها و لثه و دهان دارد که فقط به چند تا از برترین آنها در ادامه اشاره شده است.

سفید کنندگی

این خمیر دندان دارای آلوئه ورا می باشد که می تواند بدون هیچگونه آسیبی به مینای دندان باعث سفیدی آن شود. به طوری که بسیاری از افراد انتظار سفید کنندگی بالایی از این خمیر دندان نداشتند اما بعد از استفاده مشخص شده است که خمیر دندان فوراور می تواند از بسیاری از خمیر دندان های موجود در بازار نیز بهتر و سریع تر موجب سفیدی دندان ها شود.

جلوگیری از خراب شدن دندان

با اینکه بسیاری از افراد از خمیر دندان استفاده می کنند اما بازهم دچار پوسیدگی دندان ها می شوند. در خمیر دندان فوراور از فناوری های جدید استفاده شده است که با ترکیبات خاص از این موضوع جلوگیری شود و دیگر افراد دچار خرابی دندان و پوسیدگی دندان نشوند.

ضد التهابی

در برخی از خمیر دندان های موجود موادی وجود دارد که با اینکه موجب سفیدی و تمیزی دندان ها می شود اما به لثه و دندان ها آسیب بسیار زیادی وارد می کنند. اما در خمیر دندان فوراور  نعنای طبیعی وجود دارد که موجب می شود تا مینای دندان ها سالم بمانند و با خاصیت ضد التهابی که دارد از دندان ها محافظت می کند.

از بین بدن حساسیت دندان ها

آلوئه را دارای خاصیت میکروب زدایی، ضدالتهابی، ض درد و جلوگیری از عفونت می باشد که این همه خواص باعث شده است که افرادی که حساسیت دندان دارند این مشکل آنها برطرف شود و دیگر دچار این مشکل نشوند. همچنین به علت همین خواص افرادی که حساسیت دارند خیلی راحت می توانند از این خمیر دندان استفاده کنند.

از بین بردن بوی بد دهان

بوی دهان یکی از مشکلاتی است که افراد زیادی به آن دچار هستند و همیشه از بوی دهان خود خجالت می کشند. این بو نتیجه وجود باکتری ها و جرم هایی روی زبان است که از غذا باقی مانده است. خمیر دندان بدون فلوراید فوراور  دارای خواصی است که موجب از بین رفتن باکتری های می شود. همچنین ترکیبات ان موجب بوی خوش دندان می شوند و باعث می شوند تا دهان شما بوی بسیاری بهتری پیدا کند.

خمیر دندان گیاهی بدون فلوراید ایرانی – آلبودنت

?چرا در بین خمیردندان های گیاهی باید آلودنت را انتخاب کنیم؟؟

خمیردندان هایی که به اسم خمیردندان گیاهی در بازار موجوده،کاملا طبیعی و گیاهی نیست و درصد زیادی از آن ها از مواد شیمیایی تشکیل شده

?اما این اطمینان به شما داده میشه که آلبودنت صددرصد گیاهی و طبیعیه و ذره ای از مواد شیمیایی ازجمله فلوراید استفاده نکرده.

?البودنت برای همه افراد جامعه مناسبه از جمله کودکان بالای دوسال، افراد دارای بیماری های خاص،افراد سالمند،کسانی که از بیماری های لثه رنج میبرند و…
آلبودنت با خارج کردن محیط دهان از حالت اسیدی،دندان های شما را تا استفاده بعدی بیمه میکند.

آلبودنت اولین خمیردندان کاملا طبیعی و گیاهی در ایران
دارای نشان استاندارد و سیب سلامت

ارسال رایگان به سراسره کشور

برخی از سوالات شما

من چرا تا حالا زیاد نام این محصول را نشنیدم؟

خمیر دندان بدون فلوراید فواور در سطح بین المللی بسیار محبوب است اما متاسفانه درون ایران چندان معروف نیست و افراد خیل زیادی آن را نمی شناسند. دلیل آن هم تبلیغ نکردن شرکت فوراور درون ایران است.

بوی آن بعد از استفاده چطور است؟

به علت استفاده از آلوئه ورا و نعنای طبیعی و برخی ترکیبات دیگر بوی بعد از استفاده آن بسیار خوشایند است و به سرعت بوی بد دهان و دندان شما را از بین می برد.

آیا برای دندان ها سائیدگی به همراه دارد؟

شاید به این علت که کمی ترکیبات آن فرق می کند برای شما هم سوال باشد که موجب سفیدی دندان می شود یا نه؟ در واقع به علت ترکیبات خاص مانند آلوئه ورا و برخی مواد دیگری این خمیر دندان از بسیاری از خمیردندان های دیگر خاصیت سفیدکنندگی بالاتر و بهتری دارد.

چرا از محصولات دیگر بدون فلوراید استفاده نکنم؟

برخی شرکت ها اقدام به تولید محصولاتی بدون فلوراید کردن اما هیچ کدام از آنها کیفیت قابل قبولی نداشتند و یا موجب سفیدی دندان ها نمی شدند یا تاثیر زیادی نداشتند. اما شرکت فوراور به همه ثابت کرد که یک خمیر دندان بدون فلوراید می تواند تا چه اندازه خوب و عالی باشد.

آیا مضر است؟

خمیر دندان بدون فلوراید فوراور به خاطر همان خاصیت بدون فلوراید بودن هیچگونه ضرری برای دندان ها ندارد و عملا استفاده از آن بی ضرر است. اگر از خمیر دندان های دیگر استفاده می کنید باید نگران مضرات آن باشید.

آیا قیمت آن گران نیست؟

شاید این قیمت برای یک خمیر دندان گران باشد. اما در نظر داشته باشید که این محصول بدون فلوراید است و کلا تولید خمیر دندان های بدون فلوراید بسیار سخت تر است. همچنین دارای ترکیبی مختلفی مانند آلوئه ورا و موم عسل است که قطعا باعث افزایش قیمت آن می شود. البته تفاوت ارزی را نیز در نظر بگیرید.

از کجا از اصل بودن این محصول اطمینان حاصل کنم؟

تمامی محصولات فوراور پلمپ هستند و هیچ شرکتی توان تولید محصولاتی مشابه آن را ندارد. همچنین با خرید از یک فروشگاه معتبر خیالتان از بابت اصل بودن این محصولات می تواند راحت باشد.

خرید خمیردندان

فروش خمیر دندان فوراور

متخصص:خمیردندان بدون فلوراید فوراور
تلفن:سفارش گیری فقط از واتس اپ
Categories: خمیردندان
آدرس: تهران

مرکز فروش تکی و عمده خمیر دندان های بدون فلوراید فوراور


با ذکر کد PAHO شامل 20 درصد تخفیف شوید.


سفارش گیری فقط از طریق واتس اپ می باشد. درخواستتان را در واتس اپ بفرستید در زمان مناسب و موجود به شما جواب خواهم داد.


واتس اپ من

خمیردندان بدون فلوراید فوراور

مرکز فروش تکی و عمده خمیر دندان های بدون فلوراید...

دیدگاه خود را بنویسید