آموزش کاشت ناخن در اهواز

شما اینجا هستید: خانه » کاشت ناخن اهواز » آموزش کاشت ناخن در اهواز

اگر دنبال آموزش کاشت ناخن در اهواز – ahvaz – باشید با حجم زیادی از ناخنکاران مواجه خواهید شد که در این عرصه فعالیت می کنند و انتخاب یک ناخن کار حرفه ای و خوب برای یادگیری مهارت های او کار را برای شما مشکل می کند . نگران نباشید ما در این بخش شما را با برترین ناخنکاران آموزش دهنده کاشت ناخن در اهواز آشنا می کنیم .البته همیشه در حرفه آرایشگری دست بالای دست زیاد است اما آنچه که مهم است نحوه صحیح آموزش ها و همچنین دلسوزی استاد است که می تواند گره گشای و پایه اصلی آموزش کاشت ناخن باشید .

لمینت ناخن در اهواز

برترین مراکز آموزش کاشت ناخن در اهواز

آموزش کاشت ناخن در اهواز
آموزش کاشت ناخن در اهواز

آموزش کاشت ناخن در اهواز با مدرک

اگر گرفتن مدرک برایتان مهم باشد باید بدانید که مدرک کاشت ناخن به دو صورت است یکی مدارک شرکتی یکی هم مدرک فنی حرفه ای . مدرک فنی حرفه ای کاشت ناخن تحت عنوان آرایشگر ناخن و جهت پدیکور مانیکور ناخن صادر می شود و مدرک شرکتها هم که بسته به انواغ کمپانی های بزرگ متنوع هستند . داشتن مدرک صرفا برای آموزش اصولی مورد نیاز نیست . در واقع ، هنرجوهای زیادی هستند که الان مدرکشان در کشوهای کمدشان گرد و عبار گرفته و کارایی برایشان ندارد . برای همین توصیه می کنیم که ابتدا آموزش های ابتدایی را ببینید و اگر دیدید که علاقه تان واقعی است و همت عالی در پیشرفت کار دارید سپس برای گرفتن مدارک مورد نیاز هزینه کنید .

درآمد کاشت ناخن

معمولا اکثر هنرجوهایی که خدمات ناخن را می خواهند یادبگیرند دنبال درآمد زایی هستند و این کاملا منطقی است . اما اگر اموزش صیحیح و اصولی ندیدید این کار را شروع نکنید زیرا که ممکن است به ناخنهای دوست و مشتریانتان آسیب برسانید . پس برای درآمدزایی عجله نکنید و کار با کامل و بی نقص یاد بگیرید. و اگر چز دسته ای هستید که به درآمد آن نیاز ندارید و فقط به صرف علاقه انجام می دهید مسیر رشد شما در اینکار هموار تر است زیرا که علاقه و پشتکار شرط لازم این کار است که بالطبع با خود درآمدزایی را هم خواهد داشت .

آیتمهای آموزش کاشت ناخن در اهواز

معمولا آیتمهای آموزشی کلاس های آرایشگری ، شامل مبتدی و پیشرفته است . که هم بصورت خصوصی و هم بصورت گروهی انجام می شود . بالطبع اگر در ابتدای کار هستید باید به سراغ دوره مبتدی بروید تا از صفر با وسایل و ابزار کاشت ناخن آشنا شوید و مهارتهای تدوری و عملی را صحیح آموزش ببینید . برخی از آیتمهای آموزشی را برایتان اینجا می نویسم ولی حتما با ناخن کار معرفی شده در این خصوص هماهنگ شوید که ممکن است آموزش های ناخنکاران معرفی شده مغایر با این آموزش ها باشند زیرا که ناخنکاران برای کاهش هزینه های آموزش و جذب مشتری مرتب آیتها را کم و زیاد می کنند.

آموزش کاشت ناخن مبتدی

برخی از آیتمهای آموزشی

آشنایی با ابزار وبرندها
✅شناخت ساختار ناخن
✅شناخت بیماریهای کاشت و درمان
✅سوهان کشی انواع فرمهای ناخن
✅مانیکور و پدیکور به چند روش
✅اصول موادگیری
✅سوهان کشی تخصصی
✅ریمو کردن/کاور کردن/ترمیم کردن
✅کاشت موقت
✅کاشت ساده باتیپ

آموزش کاشت ناخن پیشرفته


✅کاشت کریستالی
✅کاشت بافرمر
✅کاشت با پودرهای رنگی
✅نحوه ی ساخت پودرهای رنگی
✅کاشت ترکی
✅کاشت فرنچ موقت
✅ژل پالیش/لاک ژل سه مرحله ایی
✅کاشت بیبی بومر یاعامبره
✅کاشت بلک لایت
✅صدف سازی
✅کاشت گریم(فرنچ کلاسیک)
✅کاشت الحاقی( باپولک.میوه.گل خشک.میوه خشک.ورق طلا و…)
✅کار با کروم
✅چسب فویل
✅شوگر افکت
✅سنگ سازی.ماربل ژل.واتر ماربل.خیس در خیس.کار بالنز.سنگ.نگین.استیکر.خاویارو..

برخی سوالات شما

در گلستان اهواز نزدیکترین ناخنکار به من کدام است ؟

شما باید با سرکار خانم پریسا بیگدلی تماس بگیرید.

من می توانم زودی یاد بگیرم؟

بستگی به استعداد شما دارد . ولی هیچ وقت در یادگیری عجله نکنید . دقت و پشتکار را جایگزین عجله کردن کنید تا جزو بهترین ناخن کار ان اهواز شوید .

هزینه خرید ابزار کاشت ناخن چقدر است و از کجا تهیه کنیم ؟

مراکز و فروشگاههای زیادی در اهواز هستند اما بهتر است در باب هزینه ها و خریدتان از استاد و ناخنکارانی که در سایت به شما معرفی شده است کمک بگیرید.

منطقه کیانپارس اهواز ناخنکاری خوب کیست ؟

در این منطقه از اهواز ناخنکار حرفه ای سراغ نداریم اگر یافتیم در سایت معرفی خواهیم کرد.

ناخنکار حرقه ای اهواز
کاشت ناخن اهواز
خدمات ناخن اهواز
مرکز کاشت ناخن در اهواز
آرایشگاه کاشت ناخن اهواز
کاشت ناخن در اهواز
ترمیم ناخن در اهواز
آموزش کاشت ناخن اهواز

دیدگاه خود را بنویسید