آموزش شینیون مو در مشهد

شما اینجا هستید: خانه » شینیون مشهد » آموزش شینیون مو در مشهد

اگر علاقمند شرکت در دوره های آموزش شینیون مو در مشهد بصورت تخصصی و حرفه ای هستید ما در این نوشتار به معرفی این دوره می پردازیم و همچنین شما را برخی از بهترین مراکز آموزش و شینیون کاران حرفه ای شهر مشهد آشنا می کنید بصورتی که در کارت مجازی آنها شما به پیج اینستاگرام و واتس آپ و شماره تماس مستقیم مراکز دسترسی خواهید داشت.

آموزش شینیون مشهد
آموزش شینیون مشهد

برترین سالنهای آموزش شینیون مو در مشهد

شنیون تخصصی عروس

☎️09155950345 شنیون تخصصی عروس -SHINION ▪️ پیح اینستاگرام @bellafaaa هماهنگی...

 
فرزانه ولایتی

فرزانه ولایتی

متخصص:شنیون تخصصی عروس
تلفن:09155950345
Categories: شینیون
شهر : مشهد
آدرس: مشهد

شنیون تخصصی عروس -SHINION ▪️


پیح اینستاگرام
@bellafaaa
هماهنگی
☎️09155950345
شبکه‌های اجتماعی

[instagram-feed feed=156]

دو انتخاب اصلی برای آموزش شینیون مو

برای یادگیری شینیون مو مثل اکثر رشته های آرایشگری شما دو انتخاب دارید . یکی آن که پیش یک شینیون کار حرفه ای بروید و بصورت شخصی و انفرادی یاد بگیرید و دوم آنکه به یک آموزشگاه آرایشگری مراجعه کنید و دوره های مبتدی تا حرفه ای آنرا سپری کنید .


آشنایی با دوره ی فنی حرفه ای آموزش شینیون

برای این منظور برای آشنایی بیشتر شما یک نمونه از دوره های آموزش های شینیون یکی از آموزشگاهای آرایشگری زنانه تهران را بازگو می کنیم :

دوره آموزش شینیون عروس یکی از دوره هایی است که هر ساله توسط هنرجویان قدیمی برای بروزرسانی دنبال می شود. آرایشگری موی عروس باید در بهترین حالت خود برای یک شب رویایی انجام و مهیا شود. در واقع شینیون عروس ، اوج هنر و مهارت یک آرایشگر حرفه ای زنانه می باشد . و البته این هنر آرایشی توسط هنرجویان تازه کار و جویای کار هم یکی از الزامات بهتر شدن در کارشان تلقی می شود. کلبه آرزو هم برندی است مشهور و آموزشگاهی است زبده در این امر که هنرجویان و آرایشگران حرفه ای را در این عرصه وارد بازار کار ایران و کشورهای اروپایی کرده است.

شرایط کلاس های شینیون عروس

آموزشگاه بصورت ماهانه و هفتگی کلاسهای شینیون عروس خود را بصورت حرفه ای و تخصصی برای علاقمندان برگزار می کنند ک

سرفصل های دوره

آموزش کار با ابزار آلات تخصصی شینیون موی عروس و معرفی آنها ، نظیر انواع اسپری های مو ، تاج ها ، گل ها و سنجاق و تور ها یکی از سرفصل های آموزشی است. اشنایی هنرجو با سبک های شینیون ایرانی و اروپایی و دانشتن تفاوت انها دیگر سرفصلی که به هنرجو آموزش داده می شود.شینیون های خطی عروس و همچنین به کارگیری شینیون های ترکیبی تلفیقی دیگر مهارتی است که به هنرجو اموزش داده می شود.

دوره مبتدی کلاس شینیون

دروه های مبتدی آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو ، توسط مدرس سازمان فنی حرفه ای تدریس می شوند. و هنرجو پس از کسب مهارت و آمادگی های لازم برای امتحان فنی حرفه ای به سازمان معرفی می شود و پس از امتحان و قبولی مدرک فنی حرفه ای اش صادر و تحویل داده می شود.  یکی از مهم ترین بخش های انجام شینیون موی عروس، انتخاب مدل شینیون و انتخاب مدل تاج و یا توری است که متناسب با آن انتخاب می شود و مستلزم این انتخاب درست آگاهی هنرجو با انواع میمیک های صورت و مو است که کاملا در این کلاس ها ، یاد داده می شوند.

شهریه دوره

نام حرفهشینیون موی عروس (نام سرفصل فنی حرفه ای: آرایشگر موی عروس)
پیش نیازندارد
مدت زمان آموزش۱۰ ساعت
شهریه کلاس گروهی۱۷۰۰۰۰۰۰ تومان
شهریه کلاس نیمه خصوصی۲۰۰۰۰۰۰۰ تومان
شهریه کلاس خصوصی۲۳۰۰۰۰۰۰ تومان
تاریخ شروع دورهبا آموزشگاه هماهنگ شوید.
زمانی که این نوشته را مطالعه می کنید قیمتها ممکن است دچار تغییات اساسی شده باشند حتما قیمتهای بروز را از مراکز و آموزشاگهای معتبر معرفی شده استعلام بگیرید.

نحوه ثبت نام و برگزاری کلاس ها

مریم مرادی >> کلاس های در سه طیف ، خصوصی و نیمه خصوصی و عمومی با توجه به تعداد ثبت نام کنندگان برگزار می گردد.کلاس اپدیت شنیونهای اروپای وسالنی دو روزه با تکرار وتمرین ودومدل بافت

مریم مرادی » دور صفر تا صد شنیون شامل
اموزش اماده سازی مو
معرفی مواد
اموزش بروزترین شنیونها
اموزش شنیونهای سالنی وپر کاربرد
به صورت ۶روزه با تکرار وتمرین
بهترین ها در کنار ما معرفی به کار ومشغول به کارمیشوند
وطی این ۶روز شما یه بافت جدید یاد میگیرید
وبعد از این ۶روز تا دوماه میتوانید در کنار ما باشید به عنوان دستیار

آموزش شینیون مو در مشهد
بهترین سالن شینیون مشهد
شینیون مو در مشهد
آموزشگاه شینیون مو در مشهد
شینیون مشهد

دیدگاه خود را بنویسید