راهنمای آموزش زبان کره

شما اینجا هستید: خانه » آموزش زبان » راهنمای آموزش زبان کره

این نوشتار با توجه به خواسته یکی از دوستان علاقمند آموزش زبان کره ای تهیه و آماده شده که امیدوارم برای همه ی علاقمندان یادگیری زبان کره ای مفید باشد.

آموزش زبان کره
آموزش زبان کره

دخترم عاشق زبان کره ای هستش . می خواستم در یک آموزشگاه معتبر ثبت نامش کنم اما جای مناسبی نمی شناسم. برای یادگیری زبان کره ای کجا باید برم؟ ممنون میشم جند تا آموزشگاه معتیر معرفی کنید.

بهترین آموزشگاه زبان کره ی در ایران

زبان کره یکی از زبان‌های آسیایی است که در کره جنوبی و کره شمالی به عنوان زبان رسمی استفاده می‌شود. این زبان با الفبای خودش، به نام هانگول، نوشته و صحبت می‌شود. اگر شما نیز به دنبال یادگیری زبان کره هستید، در این مقاله به برخی از روش‌های آموزش زبان کره می‌پردازیم.

  1. شروع با یادگیری الفبای هانگول: برای شروع یادگیری زبان کره، بهترین راه این است که با یادگیری الفبای هانگول شروع کنید. این الفبا شامل ۱۴ حرف صدایی و ۱۴ حرف بی‌صدایی است که برای نوشتن و خواندن کلمات کره‌ای استفاده می‌شود. با یادگیری این الفبا، می‌توانید به راحتی کلمات را بخوانید و بنویسید.
  2. استفاده از منابع آموزشی: برای یادگیری زبان کره، می‌توانید از منابع آموزشی مختلف استفاده کنید. از جمله این منابع می‌توان به کتاب‌های آموزشی، کلاس‌های آنلاین و آفلاین، ویدئوهای آموزشی و برنامه‌های آموزشی اشاره کرد. با استفاده از این منابع، می‌توانید به راحتی زبان کره را یاد بگیرید.
  3. تمرین مکالمه: برای بهبود مهارت مکالمه در زبان کره، بهترین راه این است که با یک شخص کره‌ای صحبت کنید. اگر امکان ملاقات حضوری با یک شخص کره‌ای وجود ندارد، می‌توانید از طریق برنامه‌های تماس تصویری مانند Skype و Zoom با یک شخص کره‌ای صحبت کنید. این روش به شما کمک می‌کند تا مهارت مکالمه خود را در زبان کره بهبود ببخشید.
  4. تمرین خواندن و نوشتن: برای بهبود مهارت خواندن و نوشتن در زبان کره، می‌توانید از کتاب‌های کره‌ای و مقالات روزنامه‌های کره‌ای استفاده کنید. با خواندن این متون، می‌توانید با گرامر و واژگان کره‌ای آشنا شوید و مهارت خواندن و نوشتن خود را بهبود ببخشید.
  5. فراگیری اصطلاحات و عبارات: برای یادگیری زبان کره، بهترین راه این است که با اصطلاحات و عبارات رایج در زبان کره آشنا شوید. می‌توانید با خواندن کتاب‌های آموزشی و مقالات روزنامه‌های کره‌ای، به راحتی با این اصطلاحات و عبارات آشنا شوید و مهارت خود را در استفاده از آن‌ها بهبود ببخشید.

در نهایت، برای یادگیری زبان کره، بهترین راه این است که با تمرین مداوم و استفاده از منابع آموزشی مختلف، مهارت خود را در این زبان بهبود بخشید. همچنین، با صحبت کردن با افراد کره‌ای و خواندن متون کره‌ای، می‌توانید به راحتی با گرامر و واژگان کره‌ای آشنا شوید و مهارت خود را در زبان کره بهبود ببخشید.

1- موسسه آموزشی صدیق دانش

توصیه ما برای یادگیری مهارت های زبان کره ای ، بهترین و اولین آموزشگاه مجوزدار زبان کره ای در تهران می باشد که بصورت کاملا تخصصی در آموزش زبان کره ، فعالیت می کند . مدیریت و مدرس این آموزشگاه بصورت تخصصی آقای شهاب عزیززاده هستند که تجربه 8 سال زندگی و تدریس در کره جنوبی را دارند و بعنوان مدرس و مترجم این زبان در تهران فعالیت می کنند.

مركز اموزش زبان كره اي صديق دانش تهران :

-دارنده اولين مجوز رسمي زبان كره اي از وزارت اموزش و پرورش ايران
-دريافت اولين نمايندگي رسمي از سوي رياست دانشگاه سانمون کره جنوبی
-برگزارکننده کلاسهای خصوصي -نيمه خصوصي – گروهي بصورت حضوری و غیرحضوری برای علاقه مندان به یادگیری زبان کره ای
-فروش بهترین کتابهای آموزش زبان کره ای از بهترین دانشگاه های کره و ارسال به شهرستان های دیگر
با مدیریت استاد شهاب عزیززاده مترجم همزمان زبان کره ای

آدرس:تهران – م انقلاب – خ انقلاب – خ ١٢فروردين – پايين تر از چهارراه نظري_ سمت چپ – بن بست حقيقت – پلاك ١٢- ط دوم – واحد دوم
تلفن : ٠٢١٦٦٥٩٩١٢-٠٢١٦٦٥٩٢٨٦٥-٠٢١٦٦٥٦٩٥٤٠
موبايل : ٠٩١٩٤٢٣٣٩٢٧-٠٩١٩٠٣٠١٥٥٣- ٠٩١٩١٣٧١١٩٥
فكس :٠٢١٦٦٤٩٨٠٥١

آموزش زبان کره ای کار سختیه؟

شاید واسه شروع و بخصوص اگه یک فیلم کره ای زبان اصلی ببینید که دارن مثل بلبل تن تن کره ای حرف می زنند و شما متوجه نمی شید

پیش خودتون بگین این دیگه چه زبونیه. مگه میشه یاد گرفت ؟

بله همه زبانهای دنیا دارای الفبا هستد دارای صوت و آوا هستند.

شاگردان زیادی در صدیق دانش زبان کره ای را بخوبی یادگرفته اند و الان بخوبی می توانند مکالمه و نوشتار زبان کره ای را انجام بدهند.

ما مسیر را به شما نشان خواهیم داد.

اموزش زبان کره ای را از کجا شروع کنم؟

واسه اموزش زبان حالا اینجا منظور زبان کره ای است شما باید هدفگذاری داشته باشید. شما اگر بی هدف به جایی برید هیچ وقت بهش نمی رسید.

چون مشخص نیست به کجا دارین می رین.اگر اموزش زبان کره ای هم همینجوری بدون هدفگذاری شروع کنید در واقع به انتهاش نمی رسید.

کلا تو اموزش زبان هم اگر چیزی رو یاد نگیرید بهتر از چیزی که به غلط یاد می گیرید. چرا؟وقتی شما یک کلمه ای رو به اشتباه تلفظ می کنید و یاد می گیرید (اموزش هایی که در اکثر وبلاگها و سایتها و … هست اکثر ایراد زیاد دارند) 

واسه اینکه درستشو یاد بگیرید باید کلی وقت و انرژی بزارید تا کلمه ای که به اشتباه ملکه ذهنتون شدرو پاک کنید که اغلب هم کار سختیه چون واقعا ملکه ذهن شده. 

اما اگر همین کلمه رو از اول بدرستی اموزش می دیدید دیگه یک راهی رو دوبار مجبور به طی کردنش نمی شدید. 

پس توصیه ما به دوستانی که هدفدار می خواهند آموزش زبان کره ای را یاد بگیرند این است که لطفا از اموزشگاههای معتبر و اساتید

خبره این کار کمک بگیرند. و از هر طریفی واسه اموزش شتابزده عمل نکنند.

اموزش زبان کره ای با مدرک :

همونطور که می دونید مدرک زبان کره ای بنام تاپیک شناخته می شود.در واقع یکی از هدفگذاری های دانشجوی زبان گرفتن این مدرک معتبر می باشد.اگر در کلاسهای اموزش زبان کره ای صدیق دانش شرکت کنید و تکالیف خود را انجام دهید در مسیر گرفتن مدرک زبان کره ای قرار خواهید گرفت و به شما در این زمینه کمکهای زیادی خواهد شد.

برخی از سوالات شما

سلام. حالتون چطوره؟ من تازه وب شما رو در اینترنت پیداکردم . سوال من از شما این که من در مازندران زندگی می کنم و یکی از هدف های اصلی من در زندگی یادگیری زبان کره ای اما ما در شهرستان خودمون جایی رو برای آموزش زبان کره ای نداریم حالا من چه طوری می تونم زبان کره ای رو از شما یاد بگیرم . 

بسيار از اينكه به سايت ما سر زديد متشكرم. اموزشكاه كره اي شهاب فعلا فقط در تهران شعبه دارد و دوستان از شهرهاي ديكر بايد به تهران بيايند تا در كلاس ها شركت كنند. و اكر اين امكان را نداشته باشند ما مي توانيم جزوه كلاس را به صورت بسته جزو ، سي دي و كتاب براتون بفرستيم  البته اين بسته شامل بشتيباني و رفع اشكال هم مي شود. اكر اطلاعات بيشتري خواستيد مي توانيد با ما تماس بكيريد. ٠٩١٩١٣٧١١٩٥-٠٢١٦٦٥٦٨٤٧٥

میخواستم بدونم اگه بسته های اموزشی رو واسمون بفرستید هزینش چقدر میشه؟؟؟ و اینکه این بسته ها کاملن ؟؟؟ مثل کلاسا یعنی تمام نود جلسه رو دارن ؟؟؟ مدرس سی دی ها استاد خودتون هستن یا نرم افزاره ؟؟؟

بسته هاي اموزش زبان كره اي شهاب شامل ١٢ بسته مي شود كه هر بسته براي ١٥ جلسه كلاس مي باشد. بسته ها شامل جزوه كلاس ، كتاب و سي دي اوريجينال از كره مي باشد. جزوها به زبان فارسي كره اي و كتاب ها به زبان انكليسي كره اي است. بسته به همراه ديكشنري كره اي انكليسي است.  برای قیمت روز تماس بگیرید

ممنون میشم اگر در مورد تعداد جلسات برگزاری کلاس هاتون به صورت نیمه خصوصی برای اموزش زبان کره ای توضیح دهید.

سيستم نيمه خصوصي ما به ترم تقسيم ميشود كه ترم اول ٤٠ جلسه و ترم دوم ٥٠ جلسه است.  در ٤٠ جلسه ترم اول رسم الخط. حروف صدادار و بي صدا. صرف افعال. امر به كوچك و بزرگ. مكالمات مقدماتي تدريس مي شود كه دانشجو به از اتمام ترم اول به مكالمه مقدماتي و تاپيك ١ تسلط پيدا مي كند. و ٥٠ جلسه ترم دوم مكالمات نيتيو و پيشرفته تدريس مي شود. 
كلاس ها در هفته دو روز و هر جلسه ١:١٠ مي باشد. 
محل برگزاري كلاس ها دراموزشگاه كره اي صديق دانش با مجوز رسمي از اموزش و پرورش تشكيل مي شود. 

[instagram-feed feed=150]

دیدگاه خود را بنویسید