کاشت ناخن در مشهد

شما اینجا هستید: خانه » کاشت ناخن مشهد » کاشت ناخن در مشهد

دسترسی سریع به محتوای این نوشتار

کاشت ناخن در مشهد با بهترین کیفیت و قیمت

کاشت ناخن در مشهد -Mashhad – با هنرنمایی ناخنکاران برتر شهر lain ، خالق هنر زیبایی در ناخنهای شماست . طراحی های زیبا به همراه رعایت نکات بهداشتی و ایمنی ، در سالن های زیبایی می تواند نیازهای خدمات ناخن شما را برطرف کند .چه یک نقاش باشید و چه یک پزشک خانم ، زیبایی ناخنهایتان برایتان مهم است و اما اگر می خواهید کاشت ناخن انجام دهید باید بدانید که خدمات ناخن فقط مانیکور و پدیکور نیست و خدمات زیادی را شامل می شود که در ادامه این نوشته به مهمترین خدمات ناخن مشهد می پردازیم :

خدمات ناخن شامل خدمات آموزشی و خدمات کاشت می باشد که برای آموزش بهتر است که از آموزشگاههای آرایشگری مشهد کمک بگیرید

کاشت ناخن در مشهد
کاشت ناخن در مشهد
تمامی لاینهای آرایشی زیبایی مشهد

هستی صفرزاده میکروبلیدینگ Health/beauty مدرس کشوری و مدرس دانشگاه آموزش...

 
هستی صفرزاده

هستی صفرزاده

متخصص:تمامی لاینهای آرایشی زیبایی مشهد
تلفن:09390601725
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اکستنشن مو, بافت مو, تتو بدن, ریموو آرایش دائم, ریموو تاتو, سالن زیبایی, کوتاهی مو, ناخن
شهر : مشهد
نام برند و سالن: آموزشگاه آرایشگری و سالن زیبایی طلوع هستی
آدرس: مشهد ، حاشیه بلوار وکیل آباد بین وکیل آباد ۱۱ و۱۳(بین جلال ‌وسروش)جنب لوازم خانگی اسنوا پلاک ۱۷۹

هستی صفرزاده میکروبلیدینگ

Health/beauty

مدرس کشوری و مدرس دانشگاه آموزش تخصصی میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن تهران ♦️مدرس رسمی سازمان فنی حرفه ای تهران و مشهد♦️ 09390601725

ارتباط سریع و آسان 09390601725 شبکه‌های اجتماعی

[instagram-feed feed=22]

رنگ و لایت و کراتینه مشهد

سالن زیبایی دلووان|مشهد Beauty, cosmetic & personal care ◽️دلووان‌به‌معنای‌بانوی‌بامحبت ◽️full...

 
مشهورترین رنگ کار مو

سالن زیبایی دلووان

متخصص:رنگ و لایت و کراتینه مشهد
تلفن:09158035212
Categories: آموزشگاه آرایشگری, اکستنشن مو, بافت مو, رنگ مو, سالن زیبایی, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : مشهد
آدرس: مشهد ، بلوار سجاد

سالن زیبایی دلووان|مشهد
Beauty, cosmetic & personal care
◽️دلووان‌به‌معنای‌بانوی‌بامحبت
◽️full services
رنگ مو 5137647512
کراتینه مو 9158035212
??تابع‌قوانین‌جمهوری‌اسلامی
t.me/delowanbeauty
09158035212

شبکه‌های اجتماعی

[instagram-feed feed=39]
professional Nail Artist

professional Nail Artist? ?️فرشته خاوری آموزش و ارائه کلیه خدمات...

 
فرشته خاوری

فرشته خاوری

متخصص:professional Nail Artist
تلفن:09158400285
Categories: ناخن
شهر : مشهد
آدرس: مشهد - mashhad

professional Nail Artist?

?️فرشته خاوری آموزش و ارائه کلیه خدمات ناخن با جدیدترین متد های روز دنیا ?میدان جانباز ? 09158400285 ☎️05137058586

ارتباط سریع و آسان 09158400285 شبکه‌های اجتماعی

[instagram-feed feed=93]

لمینت ناخن و ژلیش ناخن در مشهد

لمینت ناخن و ژلیش ناخن در مشهد

ژلیش ناخن کاشت ناخن نیست و برخی ها هنوز فرق این دوتا را نمی دانند.

کاشت ناخن در واقع اضافه کردن ناخنها در طول و عرض ناخنها با ابرزارهای مختلف است اما ژلیش ناخن یک نوع لاک موقت محسوب می شود که بعد از مانیکور و پدیکور و حتی بعد از برحی از کاشتهای ناخن امکان اجرا دارد . 

پس یادگرفتیم که برای انجام ژلیش ناخن باید از دستگاه LED یا UV جهت انجام ژلیش ناخن استفاده کرد. ژلیش ناخن ربطی به کاشت ناخن ندارد .

ژلیش ناخن چیست و چه فرقی با کاشت ناخن دارد؟

همینطور که می دانید ژلیش ناخن و لمینت ناخن از طرفداران زیادی برخوردار هستند که در سالنهای مشهد این خدمات بصورت تخصصی و حرفه ای به مشتریان ارایه می شود .

مانیکور ناخن طبیعی ژل پالیش ناخن طبیعی یا همان ژلیش لمینت ناخن از ارزانترین خدمات ناخن مشهد محسوب می شوند.لاک ژل ضمن اینکه زیبایی کاشت ناخن را دارد به دلیل داشتن کراتین ،صدف ناخن را تقویت میکند و همچنین کمک میکند تا ناخن ها بلند شوند و به صورت رنگی، بیرنگ و فرنچ روی ناخن ها زده میشوند 
در این روش ناخن ها سوهان زده نمیشوند و اسیب نمیبینند (((در حد مانیکور سوهان کشی میشود )))و هر زمان نخواهید ریموور میشوند و ناخن ها کاملا سالم می مانند 
این روش برای ناخن های کاشت شده هم بسیار مناسب است .چرا که لاک ژل ها درخشش بینظیر و ماندگاری بالایی دارند

برخی از خدمات کاشت و طراحی ناخن در مشهد

لیمنت ناخن در مشهد
لمینیت ناخن طبیعی مشتری عزیزمون ??
نچرال و طبیعی

1-کاشت ناخن پودری: این روش کاشت ناخن از راجع ترین و با دوام ترین روش های کاشت ناخن است، که در آن با پودر اکریلیک (معمولا با رنگهای شیشه ای، هلویی، صورتی) و لیکوئید به ساخت لایه ای محکم از ترکیب این دو ماده پرداخته شده و روی ناخن فرم می دهند.

2-کاشت ناخن ژله ای: در این روش کاشت ناخن، 3 نوع ژل را در 3 لایه روی ناخن زده و در هر مرحله ناخن های آغشته به ژل را زیر دستگاه UV می گذارند تا ژل خشک شود و در انتها به وسیله ماده کلینز، حالت چسبندگی آن را از بین می برند.

3-کاشت ناخن قالبی یا دوآل: این روش کاشت ناخن، به وسیله قالب هایی با سایز طبیعی ناخن ها انجام می شود، به این ترتیب که مقداری از مواد کاشت را در قالب ریخته و روی ناخن ها قرار می دهیم و پس از چند ثانیه، قالب را از مواد روی ناخن جدا کرده و بر میداریم.

4-کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی: در این روش کاشت ناخن، با گذاشتن الیافی طبیعی به عنوان تیپ که همانند کاغذهای بریده شده می باشد، به کاشت ناخن پرداخته می شود. مواد کاشت ناخن فیبر مانند مواد ژله ای بوده اما دارای فرمولاسیونی متفاوت از مواد کاشت ژله ای ناخن می باشد. پس از هر مرحله، باید دست را درون دستگاه UV قرار داد.

5-کاشت ناخن اکلیلی: در این روش کاشت ناخن، مانند کاشت پودری با استفاده از اکلیل های مختلف در قسمت فرنچ ناخن ها، به طراحی دائم اقدام می شود.

6-کاشت ناخن دیپینگ: در این روش کاشت ناخن، باید یک لایه پرایمر به سطح ناخن زده و سپس تمام ناخن را به یکباره و به شکل عمود در پودر فرو ببریم. در این روش باید جهت ایجاد حجم دلخواه در ناخن ها، این مراحل را چندین بار تکرار نمائیم.

7-لمینیت ناخن یا لاک ژل (ژلیش): در این روش کاشت ناخن، لایه نازکی با پودر و لیکوئید یا با لاک ژل ( ژلیش ) به عنوان کاور روی ناخن می گذارند.

8-کاشت ناخن آکواریوم: در این روش کاشت ناخن، به وسیله حالتی خاص از چسباندن دو تیپ بر روی یکدیگر و ایجاد فاصله ای متناسب بین این دو تیپ، فضایی خالی ایجاد شده که می توان با تزریق اندکی آب مقطر در آن و استفاده همزمان از اکلیل های رنگی، جلوه ای متحرک در این ناحیه ایجاد نمود.

9-کاشت ناخن سیلک: در این روش کاشت ناخن، حالت طبیعی ناخن ها حفظ شده و با چسباندن لایه ای از جنس ابریشم بر روی ناخن طبیعی یا تیپ گذاری شده به ایجاد ضخامتی مناسب بر روی ناخن ها می پردازیم. سپس برای محکم کردن ناخن ها، از چسب مخصوص استفاده کرده و در هر مرحله نیز از اسپری فیکس کننده استفاده می کنیم.

10-کاشت ناخن میکس: ترکیبی از کاشت ناخن پودری و استفاده از تاپ شاین در مرحله آخر است.

11-کاشت ناخن فرنچ یا فرنچ دائمی: در این روش کاشت ناخن باید با پودر اکریلیک سفید یا ژل فشرده سفید در قسمت فرنچ ناخن و در انتها از پودر اکریلیک کلیر یا صورتی ملایم برای کاور نمودن تمامی صدف ناخن استفاده نمود.

12-کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت: در این روش کاشت ناخن با استفاده از دو رنگ همزمان در قسمت ریشه و نوک انتهایی ناخن به ادغام کردن این دو رنگ در یکدیگر پرداخته و دو رنگ را در هم محو می کنیم به طوری که مرز محو شدن این دو رنگ در یکدیگر قابل تشخیص نباشد.

13- کاشت ناخن مرمریت: در این روش کاشت ناخن از سنگ ریزه هایی بسیار براق و زیبا در ناحیه فرنچ ناخن ها استفاده می شود.

14-کاشت ناخن موقت یا تیپ گذاری: در این روش کاشت ناخن مانند ناخن مصنوعی فقط تیپ گذاری کرده و روی آن لاک می زنند.

خدمات ترمیم ناخن در مشهد

ترمیم ناخن در مشهد

هزینه ترمیم ناخن چقدر می شود ؟

مورد دوم در مورد ترمیم ناخن ، قیمت آن است که برای خیلی ها خیلی خیلی مهم است . بستگی به ناخنکارتان دارد که در چه سطح و لولی کار می کند. از 50 هزار تومان تا دویست هزار تومان ممکن است هزینه ترمیم ناخن شما شود.

چه زمانی نیاز به ترمیم ناخن هست؟

بسته به رشد ناخنها که در افراد مختلف متفاوت است /۲۰ نا ۳۰ روزی یکبار بسته به سلامت‌کاشت و رشد ناخن مشتری

خدمات طراحی کالوس تراپی

کاشت ناخن مشهد

کالوس تراپی در مشهد یکی از خدمات تخصصی که در سالن زیبایی ما برای رفع ترك و پينه پاها انجام می شود .ما به شما سريعترين، راحت ترين، مطمئن ترين، رضايتمندترين، كوتاه ترين و بهداشتى ترين راه پديكور و مانيكور را نشان میدهیم و با شما تا رسيدن به نتيجه مطلوب خواهيم ماند..


✨فقط كافيه يك بار به سالن زیبایی تشریف بیارید و مانیکور پدیکور را امتحان كنيد..
✨ کلیه خدمات ناخن از جمله مانیکور پدیکور فوق حرفه ای و جذاب، انواع کاشت، پارافین تراپی و جدیدترین ژل لاک های روز دنیا توسط متخصصین دوره دیده در سالن زیبایی انجام میشود …
✨آموزش همه موارد ذکر شده در سالن . ??

ترمیم پودر در مشهد

سوالات متداول شما

ترمیم  کاشت ناخن در مشهد
خدمات ناخن مشهد

دیدگاه خود را بنویسید