کاشت مژه یا اکستنشن مژه

شما اینجا هستید: خانه » اکستنشن مو و مژه » کاشت مژه یا اکستنشن مژه

دسترسی سریع به محتوای این نوشتار

کاشت مژه یا اکستنشن مژه ؟ شما کدامیک را انتخاب می کنید و یا شما هم برای انتخاب هر کدام دغدغه دارید و نمی دانید کدامیک بهتر است و دنبال مقایسه و انتخاب بهتر هستید. با خواندن این مقاله بطور کامل می توانید انتخاب ایده الی را داشته باشید . اما قبل از آنکه انتخاب کنید باید فواید و عوارض هر روش را بدانید و شناخت بیشتری داشته باشید . در این مقاله شما را با برخی از بهترین مراکز اکستنشن و کاشت مژه آشنا می کنیم بصورتی که در کارت مجازی آنها شما به پیج اینستاگرام و واتس اپ و شماره تماسشان دسترسی خواهید داشت و براحتی می توانید استعلام قیمت بگیرید.

کاشت مژه یا اکستنشن
کاشت مژه یا اکستنشن

بوتاکس مژه

کاشت مژه چیست ؟

دقت کنید که در جامعه ، کاشت مژه دو نوع مفهوم جداگانه دارد. یک کاشت مژه که یک پکیج آرایشی است و کاملا موقت و فوری که بانوان تحت شرایط فورس ماژور از آن استفاده می کنند. و دیگر یک پکیج جراحی زیبایی است که بطور دائم به کمک جراحی توسط تیم جراجی در کلینیک های زیبایی و پزشکی انجام می شود . پس اگر دنبال کاشت مژه چراحی هستید باید به پزشک مراجعه کنید و بررسی های لازم بر روی شما انجام گیرد که در اصطلاح این کار با هزینه های سنگین برای شما انجام شود .

اکستنشن مژه کدام است ؟

در کاشت مژه آرایشی اصطلاح دیگر هست بنام اکستنشن مژه . در واقع کاشت مژه خود زیر مجموعه ای از اکستنشن مژه قرار می گیرد . اکستنشن مژه یعنی اضافه کردن تارهای مژه جانبی به مژه اصلی . اینکار در ساده ترین شکل ممکن که با چسب و مژه های مصنوعی انجام می شود همان کاشت مژه آرایشی می باشد که بصورت موفت و روزانه کاربرد دارد . اما نوع دیگری از کاشت مژه آرایشی وجود دارد که بصورت ماهانه ، انجام می شود و در آن می شود از تارهای طبیعی استفاده کرد که البته به شرط ترمیم ماهیانه تا 6 ماه ماندگاری خواهند داشت .

اکستنشن مژه با اسامی اکستنشن مژه نامرئی یا ابریشمی و … شنیده می شود که با توجه به طبیعی بودن و ظرافت کار چنین اسامی را بخود توسط آرایشگران بخود می گیرد.

البته اکستنشن مژه با توجه به تعداد و چگونگی تارها به مدلهای مختلفی تقسیم بندی می شود.

فرق اکستنشن مژه کلاسیک و والیوم در چیست ؟

لیفت و لمینت مژه کدام است ؟

اما اگر خواهان اکستنشن و کاشت مژه باشید شاید به شما لیفت و لمینت مژه هم پیشنهاد شود که اگر خیلی ساده بشما توضیح دهم این روش بلند کردن موهای خود مژه به کمک مواد لیفت مژه است . در واقع مژه جانبی در کار نیست اما به کمک مواد لیفت مژه ، مژه هایتان بلند تر و حالت دار می شوند .

فرق کاشت مژه یا اکستنشن مژه در چیست ؟

با توجه به نوشته های بالا دیگر متوجه شدید که چه فرقهای بین اکستنشن مژه و کاشت مژه وجود دارد . اکستنشن مژه  بصورت شش ماهه چسبانده می شود و هر دو هفته ۱ بار نیاز به ترمیم دارد ولی کاشت مژه آرایشی یک پکیج موقت روزانه است که با مژه های مصنوعی انجام می شود و کاربرد فورس ماژور دارد. بالطبع اگر شرایط فورس ماژور ندارید می توانید از خدمات اکستنشن مژه بهره مند شوید.

اکستنشن مژه یا لیفت و لمینت مژه ؟

این بستگی به مژه های شما و میزان بلندی آنها دارد . اگر مژه های بلندی دارید بالطبع با لیفت و لمینت مژه ، احساس خیلی خوشایندی را تجربه خواهید کرد. ولی اگر مژه هایتان بلند نباشد با لیفت آن زیبایی اکستنشن مژه را تجربه نخواهید کرد. پس میزان بلندی مژه هایتان ، مشخص کننده همه چیز است .

اما نکته پایانی در انتخاب کاشت مژه یا اکستنشن مژه این است که از مراکز معتبر کمک بگیرید که مواد و پکیج ایمنی و استاندارد استفاده می کنند تا با خیالی آسوده از زیبایی خود لذت ببرید.

تمامی لاینهای آرایشی زیبایی

Beauty, cosmetic & personal care ⚜️شعبه سعادت آباد VIP⚜️ tehranbeautysalon...

 
مونا یزدانی

مونا یزدانی

متخصص:تمامی لاینهای آرایشی زیبایی
تلفن:09190814100
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, تتو بدن, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, شینیون, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : تهران, سعادت آباد, گیشا
نام و برند سالن زیبایی: مونا یزدانی
آدرس شعبه 1: سعادت‌آباد، چهارراه سرو، ساختمان ۴۲، طبقه اول
آدرس شعبه 2: گیشا بالاتر، از خ ۲۸ (شهابی)، پ ۲۱۹

Beauty, cosmetic & personal care ⚜️شعبه سعادت آباد VIP⚜️ tehranbeautysalon ☎️0212211878002122118781 ◾️09190814100 ◾️سعادت آباد چهارراه سرو ساختمان۴۲ ط ۱


◾️ زیبایی از اینجا آغاز می‌شود…اگر شما به دنبال آرایشی به روز، ظریف و بی نقص هستید ما به شما کمک میکنیم تا رویایتان را به واقعیت تبدیل کنید. به ما فرصت دهید تا روز خاص زندگیتان را رقم بزنیم.


سعادت آباد | گیشا

تمامی لاینهای آرایشی زیبایی

با افتخار اعلام می‌کنم که: دارای مجوز رسمی از اتحادیه...

 
آرزو قهرمانی

آرزو قهرمانی

متخصص:تمامی لاینهای آرایشی زیبایی
تلفن:09127009256
Email: arezoosalon@gmail.com
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, تتو بدن, رنگ مو, ریموو آرایش دائم, ریموو تاتو, سالن زیبایی, شینیون, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : تهران
نام و برند آموزشگاه آرایشگری: کلبه آرزو (برنادت سابق)
آدرس : فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بین خ ولیعصر و قبادی، روبروی بانك قوامين،پلاک ۸۶ طبقه دوم، واحد ۵ کلبه آرزو

با افتخار اعلام می‌کنم که:

  • دارای مجوز رسمی از اتحادیه آرایشگران هستیم.
  • از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد و تجهیزات استفاده می‌کنیم.
  • متخصصان و مربیان مجرب و کارآزموده داریم.
  • فضایی شیک، آرام و دلنشین برای شما فراهم کرده‌ایم.
  • همواره به دنبال ارائه بهترین خدمات به شما هستیم.

ارتباط سریع و آسان 09127009256 شبکه‌های اجتماعی

[instagram-feed feed=4]

دیدگاه خود را بنویسید