بهترین سالن زیبایی تبریز

شما اینجا هستید: خانه » سالن زیبایی تبریز » بهترین سالن زیبایی تبریز

من بواسطه شغل همسرم به خیابان ولیعصر تبریز نقل مکام داشتم متاسفانه آشنایی با سالن های زیبایی تبریز ندارم و خیلی هم توی نینی سایت و گوگل دنیال یک سالن حرفه ای گشتم ولی بیشتر سردرگم شدم تا به سایت شما رسیدم ممنون می شم که بتونید کمک کنید

بهترین سالن زیبایی تبریز
بهترین سالن زیبایی تبریز

در تبریز هم سالنهای مشهور و معروف زیادی داریم که بواسطه نبود مرجع مشخصی انتخاب بهترین آنها کار سختی است البته این فاکتور را هم باید در نظر گرفت که در دنیای مدرن امروز ، خدمات آرایشی زیبایی تخصصی می شوند . مثل خدمات ناخن و آرایش دائم که دارای مراکز تخصصی هستند به بیانی دیگر شما ممکن است در سال خدمات گریم میکاپ عالی مشاهده کنید ولی در سایر خدمات آرایشی رضایت کافی نداشته باشید. ما در این سایت برخی از بهترین آرایشگران شهر تبریز را که بصورت تخصصی در خدمات خاصی ارایه خدمت می کنند به شما معرفی می کنیم که در کارت مجازی آنها شما به نمونه کارها و پیام رسان واتس آپ و پیج اینستاگرام و شماره تماسشان دسترسی خواهید داشت و براحتی می توانید استعلام قیمت بگیرید. در آینده هم به این لیست ، تمام آرایشگری حرفه ای شهر تبریز اضافه خواهند شد.

برخی از بهترین سالن های زیبایی تبریز

ناخن کار تبریز

Nail Artist ??﮼مدرس‌ناخن?? ﮼دارای‌مدرک‌بین‌المللی‌کمپانی‌oza‌‌‌‌‌ ﮼کشور‌روسیه‌‌‌ آموزش سیتم اکرلیک ،ژل،دیزاین با...

 
ناخنکار تبریز

سعیده جلیلی

متخصص:ناخن کار تبریز
تلفن:09146121969
Categories: ناخن
شهر : تبریز
آدرس: ولیعصر.شریعتی
Nail Artist

??﮼مدرس‌ناخن?? ﮼دارای‌مدرک‌بین‌المللی‌کمپانی‌oza‌‌‌‌‌ ﮼کشور‌روسیه‌‌‌ آموزش سیتم اکرلیک ،ژل،دیزاین با ارائه مدرک بین المللی خدماتvip


صفر تا صد کاشت پودر سالنی۳تومن | کاشت ژل سالنی۳تومن| طراحی و دیزاین ۳تومن|جمعا۹ پس از تخفیف ۵۰درصد کل مباحث با هزینه ۴۵۰۰ در آخرین ورکشاپ گروهی سال ۱۴۰۱

آموزش تضمینی در آکادمی(آموزشگاه سپر)

مجموع سه کلاس در ۱۵جلسه ۲ساعته به صورت آکادمیک(تدریس مباحث تئوری انجام مباحث توسط مربی و تمرین و تکرار هنرجو در کلاس)

ارتباط سریع و آسان 09146121969 شبکه‌های اجتماعی

[instagram-feed feed=76]

 

 

شهر تبریز با داشتن تاریخ و فرهنگ غنی، یکی از شهرهای بزرگ و معروف ایران است. در زمینه سالن های زیبایی نیز، مطابق با سلیقه های مختلف مشتریان، گزینه های متعددی در این شهر وجود دارد. در ادامه، لیستی از بهترین سالن های زیبایی شهر تبریز را برای شما تهیه کرده ایم:

5 سالن زیبایی برتر تبریز

تبریز یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت ایران است که دارای سالن های زیبایی متعددی است. انتخاب سالن زیبایی مناسب کار دشواری است، زیرا عوامل زیادی باید در نظر گرفته شود، مانند کیفیت خدمات، قیمت، موقعیت مکانی و نظرات سایر مشتریان. در ادامه به بررسی 5 سالن زیبایی برتر تبریز می پردازیم.

1. سالن زیبایی پرنس

بهترین سالن زیبایی تبریز

سالن زیبایی پرنس یکی از سالن های زیبایی محبوب و پرطرفدار در تبریز است که خدمات متنوعی را در زمینه های آرایشی، بهداشتی و درمانی ارائه می دهد. این سالن دارای فضایی شیک و مدرن است و از کادر مجرب و متخصصی بهره می برد. سالن زیبایی پرنس در خیابان ولیعصر، نبش پل توانیر واقع شده است.

2. سالن زیبایی سولماز

بهترین سالن زیبایی تبریز

سالن زیبایی سولماز یکی دیگر از سالن های زیبایی باکیفیت در تبریز است که خدمات متنوعی را در زمینه های آرایشی، بهداشتی و درمانی ارائه می دهد. این سالن دارای فضایی تمیز و مرتب است و از کادر مجرب و متخصصی بهره می برد. سالن زیبایی سولماز در خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه شهناز واقع شده است.

3. سالن زیبایی یاسمن

بهترین سالن زیبایی تبریز

سالن زیبایی یاسمن یکی از سالن های زیبایی باسابقه در تبریز است که خدمات متنوعی را در زمینه های آرایشی، بهداشتی و درمانی ارائه می دهد. این سالن دارای فضایی دلنشین و آرام است و از کادر مجرب و متخصصی بهره می برد. سالن زیبایی یاسمن در خیابان گلشهر، نبش خیابان لاله واقع شده است.

4. سالن زیبایی نگار

بهترین سالن زیبایی تبریز

سالن زیبایی نگار یکی از سالن های زیبایی مدرن در تبریز است که خدمات متنوعی را در زمینه های آرایشی، بهداشتی و درمانی ارائه می دهد. این سالن دارای فضایی شیک و مدرن است و از کادر مجرب و متخصصی بهره می برد. سالن زیبایی نگار در خیابان بهشتی، بالاتر از چهارراه لاله واقع شده است.

5. سالن زیبایی هانی

بهترین سالن زیبایی تبریز

سالن زیبایی هانی یکی از سالن های زیبایی باکیفیت در تبریز است که خدمات متنوعی را در زمینه های آرایشی، بهداشتی و درمانی ارائه می دهد. این سالن دارای فضایی تمیز و مرتب است و از کادر مجرب و متخصصی بهره می برد. سالن زیبایی هانی در خیابان 17 شهریور، بالاتر از چهارراه لاله واقع شده است.

این 5 سالن زیبایی از نظر کیفیت خدمات، قیمت، موقعیت مکانی و نظرات سایر مشتریان در رتبه های برتر قرار دارند. در نهایت، انتخاب بهترین سالن زیبایی با توجه به نیازها و سلیقه شخصی شما می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید