3 مرکز تخصصی آموزش آرایش دائم در کرج

شما اینجا هستید: خانه » آرایش دایم کرج » 3 مرکز تخصصی آموزش آرایش دائم در کرج

در این نوشتار به معرفی برخی از بهترین مراکز آموزش آرایش دائم کرج-karaj- خواهیم پرداخت و کابردهای متنوع آرایش دائم را ذکر می کنیم . بصورتی که در کارت مجازی مراکز معرفی شده شما به واتس اپ و پیج اینستاگرام آنها دسترسی خواهید داشت و براحتی می توانید استعلام قیمت بگیرید.

همانطور که می دانید این روزها آرایش دائم از طرفداران زیادی در حوزه آرایشی برخوردار است . منظور از آرایش دائمی شامل آرایش هایی که مدت زمان طولانی بر روی صورت و بدن ماندگاری دارند . از این روز خیلی ها دنبال یادگیری این هنر آرایشی و کسب درآمد از آن هستند . در واقع برترین روش های آرایش دائم میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ هستند که عمل انتقال پیگمنتها به نواحی زیر پوست را انجام می دهند . این انتقال رنگدانه ها ، هم برای ابروان و هم برای صورت و خطوط چشم کارایی زیبایی به همراه دارد . استقبال از این هنر آرایشی بالطبع کسب درآمد زیادی را برای پیگمنترها فراهم می کند که این باعث رونق آموزش میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ی شود.

بهترین مراکز آموزش آرایش دائم در کرج
بهترین مراکز آموزش آرایش دائم در کرج

 میکروبلیدینگ کرج

انواع ارایش دایم صورت

  • آرایش دایم لب
  • آرایش دایم ابرو ها
  • آرایش دائم چشم(تاتو چشم)

نکات مهم آرایش دایم لب

آرایش دائم لبها

آشنایی با خطوط مختلف انواع لب، خطوط مختلف هاشور لب، زدن سایه و روشن های مختلف لب، مواد مصرفی مناسب و ابزار کار ، انتخاب مناسب مواد مصرفی و کاربرد صحیح ابزار کار، ایجاد طراحی مناسب لب، ترسیم خط لب مناسب، سایه زدن صحیح لب، کشیدن خط لب با دستگاه روی پوست مصنوعی، زدن سایه با دستگاه روی پوست مصنوعی و … همه اینها نکات مهمی است که یک آرایشگر و پیگمنتر تخصصی در حین انجام کار بر روی لبها باید به آنها اشراف کامل داشته باشد که در دروه های آموزشی به آنها آموزش داده می شود.

نکات مهم آرایش دایم ابرو(هاشور ابرو)

آرایش دائم چشم

آشنایی با خطوط مختلف ابرو روی پوست طبیعی و مصنوعی، خطوط مختلف هاشور ابرو، سایه زدن های مختلف ، مواد مصرفی و ابزار کار مناسب ، چگونگی هاشور زدن با دستگاه روی پوست مصنوعی، نحوه سایه زدن با دستگاه روی پوست مصنوعی، نحوه سایه زدن با دستگاه روی پوست طبیعی، چگونگی سایه زدن با دستگاه روی صورت مصنوعی، نحوه هاشور زدن با دستگاه روی پوست طبیعی، چگونگی هاشور زدن با دستگاه و /.. همه اینها نکات مهمی است که یک آرایشگر و پیگمنتر تخصصی در حین انجام کار بر روی ابرو ها باید به آنها اشراف کامل داشته باشد که در دروه های آموزشی هاشور به آنها آموزش داده می شود.

نکات مهم در آرایش تاتو خط چشم چشم

 آشنایی با فرم های مختلف چشم، خط چشم های مختلف، مواد مصرفی مناسب و ابزار کار، ترسیم اولیه خط چشم متناسب با فرم چشم، ترسیم مناسب خط چشم با دستگاه، توجه به حساسیت چشم، کشیدن خط چشم با دستگاه بر روی پوست مصنوعی، استفاده صحیح از بی حس کننده در خصوص خط چشم، کشیدن خط چشم مناسب با دستگاه روی پوست طبیعی و … همه اینها نکات مهمی است که یک آرایشگر و پیگمنتر تخصصی در حین انجام کار بر روی خط چشم باید به آنها اشراف کامل داشته باشد که در دروه های آموزشی به آنها آموزش داده می شود.

معرفی بهترین بهترین مراکز آموزش میکروبلیدینگ کرج

تمامی خدمات آرایشی زیبایی

Beauty Salon ✨Professional beauty group✨ ‎گروه حرفه ای زیبایی ‎آموزش...

 
سالن زیبایی فردیس کرج

نگار شامحمدی

متخصص:تمامی خدمات آرایشی زیبایی
تلفن:09128997304
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : فردیس, کرج
نام و برند سالن زیبایی: رزنگار بیوتی
آدرس: فردیس کرج ، فلکه پنجم قریشی جنوبی نبش خیابان هفتم غربی ساختمان ارین سالن زیبایی رزنگار طبقه اول واحد 2
Beauty Salon ✨Professional beauty group✨ ‎گروه حرفه ای زیبایی ‎آموزش و خدمات (vip) ▾ call & WhatsApp? 09128997304

فردیس فلکه پنجم قریشی جنوبی نبش خیابان هفتم غربی ساختمان ارین سالن زیبایی رزنگار طبقه اول واحد 2 02636519557 02636519539

ارتباط سریع و آسان 09128997304 شبکه‌های اجتماعی



[instagram-feed feed=27]

مرکز ریموو و میکروبلیدینگ کرج

میکروبلیدینگ نازنین کره بندی Beauty, Cosmetic & Personal Care برنده...

 
نازنین کره بندی

نازنین کره بندی

متخصص:مرکز ریموو و میکروبلیدینگ کرج
تلفن:09108669119
Categories: آرایش دائم, ریموو تاتو, مژه
شهر : کرج
آدرس : : کرج - آزادگان برج یادمان بلوکB طبقه چهارم واحد B3

میکروبلیدینگ نازنین کره بندی Beauty, Cosmetic & Personal Care برنده تندیس بانوی کارآفرین سال ۹۹ (MEG)مبتکر تکنیک رشد ابرو #کرج،#جهانشهر

☎️ارتباط سریع و آسان 09108669119 شبکه‌های اجتماعی

[instagram-feed feed=37]

دیدگاه خود را بنویسید