بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران

شما اینجا هستید: خانه » کلیلینک زیبایی » بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران

انتخاب بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران – tehran – عملا انتخاب غیر ممکنی است که در ادامه در این زمینه توضیحاتی را ارایه می دهیم اگر ساکن تهران باشید برای این کار به سراغ بهترین متخصص زگیل تناسلی در تهران هستید . با توجه به گستردگی شهر تهران و وجود تعداد بسیار کلینیک های زیبایی و همچنین پزشکان متخصص زگیل تناسلی ، و البته نبود مرجع مشخصی به نوعی این انتخاب عملا غیر ممکن است . اما نگران نباشید ما در این لیست برخی از بهترین دکتران و متخصصین زگیل تناسلی تهران را به شما معرفی می کنیم بصورتی که در کارت مجازی آنها ، شما به پیج اینستاگرام و پیام رسان واتس آپ و شماره تماسشان دسترسی دارید و براحتی می توانید نمونه کارهایشان را مشاهده کنید و استعلام قیمت بگیرید .

بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران
بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران

بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران

بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران


5 بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران

زگیل تناسلی یک بیماری مقاربتی است که توسط ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد می شود. این بیماری می تواند باعث ایجاد برجستگی های کوچک و گوشتی در ناحیه تناسلی شود. زگیل تناسلی معمولاً بدون درد است، اما می تواند باعث خارش و ناراحتی شود.

در اینجا 5 بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران آورده شده است:

  1. دکتر علیرضا امین زاده

دکتر علیرضا امین زاده متخصص پوست و مو در تهران است. او دارای مدرک دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران است. دکتر امین زاده در زمینه درمان زگیل تناسلی با استفاده از لیزر و سایر روش های درمانی متخصص است.

  1. دکتر مهدی مظاهری

دکتر مهدی مظاهری متخصص پوست و مو در تهران است. او دارای مدرک دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران است. دکتر مظاهری در زمینه درمان زگیل تناسلی با استفاده از لیزر و سایر روش های درمانی متخصص است.

  1. دکتر بهروز یوسفی

دکتر بهروز یوسفی متخصص پوست و مو در تهران است. او دارای مدرک دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران است. دکتر یوسفی در زمینه درمان زگیل تناسلی با استفاده از لیزر و سایر روش های درمانی متخصص است.

  1. دکتر امین زارعی

دکتر امین زارعی متخصص پوست و مو در تهران است. او دارای مدرک دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران است. دکتر زارعی در زمینه درمان زگیل تناسلی با استفاده از لیزر و سایر روش های درمانی متخصص است.

  1. دکتر امید میردامادی

دکتر امید میردامادی متخصص پوست و مو در تهران است. او دارای مدرک دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران است. دکتر میردامادی در زمینه درمان زگیل تناسلی با استفاده از لیزر و سایر روش های درمانی متخصص است.

هنگام انتخاب دکتر برای درمان زگیل تناسلی، باید به نکات زیر توجه کنید:

  • تجربه و مهارت متخصص: متخصص زگیل تناسلی باید تجربه و مهارت کافی در این زمینه داشته باشد.
  • تخصص متخصص: متخصص زگیل تناسلی باید در زمینه درمان این بیماری تخصص داشته باشد.
  • روش های درمانی: متخصص زگیل تناسلی باید با انواع روش های درمانی زگیل تناسلی آشنا باشد.
  • هزینه: هزینه درمان زگیل تناسلی در مراکز مختلف متفاوت است.

نکاتی برای پیشگیری از زگیل تناسلی

زگیل تناسلی یک بیماری مقاربتی است که می توان از آن پیشگیری کرد. برای پیشگیری از زگیل تناسلی، باید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • استفاده از کاندوم: کاندوم می تواند به کاهش خطر ابتلا به زگیل تناسلی کمک کند.
  • واکسن HPV: واکسن HPV می تواند به محافظت در برابر انواع خاصی از HPV که باعث زگیل تناسلی می شوند، کمک کند.
  • آزمایش HPV: آزمایش HPV می تواند به شناسایی افراد مبتلا به HPV کمک کند. افراد مبتلا به HPV می توانند اقداماتی را برای کاهش خطر ابتلا به زگیل تناسلی انجام دهند.

بررسی اجمالی


زگیل تناسلی یکی از شایع ترین انواع عفونت های مقاربتی است. تقریباً همه افراد فعال از نظر جنسی در مقطعی از زندگی خود حداقل به یک نوع ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) آلوده می شوند، ویروسی که باعث ایجاد زگیل تناسلی می شود.

زگیل تناسلی بر بافت های مرطوب ناحیه تناسلی تأثیر می گذارد. آنها می توانند مانند برجستگی های کوچک و گوشتی به نظر برسند یا ظاهری شبیه گل کلم داشته باشند. در بسیاری از موارد، زگیل ها خیلی کوچک هستند که قابل مشاهده نیستند.

برخی از گونه های HPV تناسلی می توانند باعث زگیل تناسلی شوند، در حالی که برخی دیگر می توانند باعث سرطان شوند. واکسن ها می توانند به محافظت در برابر گونه های خاصی از HPV تناسلی کمک کنند.

زگیل تناسلی زنانه

زگیل تناسلی یک عفونت شایع مقاربتی است. آنها می توانند در اندام تناسلی، در ناحیه شرمگاهی یا در کانال مقعد ظاهر شوند. در زنان، زگیل تناسلی نیز می تواند در داخل واژن رشد کند.

زگیل تناسلی مردانه

زگیل تناسلی یک عفونت شایع مقاربتی است. آنها می توانند در اندام تناسلی، در ناحیه شرمگاهی یا در کانال مقعد ظاهر شوند.

در زنان، زگیل تناسلی می‌تواند روی فرج، دیواره‌های واژن، ناحیه بین دستگاه تناسلی خارجی و مقعد، کانال مقعد و دهانه رحم رشد کند. در مردان، ممکن است در نوک یا ساقه آلت تناسلی، کیسه بیضه یا مقعد ایجاد شوند.

زگیل تناسلی همچنین می تواند در دهان یا گلوی فردی که با فرد مبتلا تماس جنسی دهانی داشته است ایجاد شود.

علائم و نشانه های زگیل تناسلی عبارتند از:

تورم های کوچک، گوشتی، قهوه ای یا صورتی در ناحیه تناسلی شما
شکلی شبیه گل کلم که در اثر نزدیکی چند زگیل به هم ایجاد می شود
خارش یا ناراحتی در ناحیه تناسلی شما
خونریزی با مقاربت
زگیل تناسلی می تواند آنقدر کوچک و مسطح باشد که نامرئی باشد. با این حال، به ندرت، زگیل تناسلی می تواند به خوشه های بزرگ در فردی که سیستم ایمنی سرکوب شده دارد، تکثیر شود.

چه زمانی باید به پزشک مراجعه کرد ؟

اگر شما یا همسرتان دچار برجستگی یا زگیل در ناحیه تناسلی شدید به پزشک مراجعه کنید.

علل

ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) باعث ایجاد زگیل می شود. بیش از 40 گونه از HPV وجود دارد که بر ناحیه تناسلی تأثیر می گذارد.

زگیل تناسلی تقریباً همیشه از طریق تماس جنسی منتقل می شود. برای سرایت عفونت به شریک جنسی خود، لازم نیست زگیل شما قابل مشاهده باشد.

عوامل خطر

اکثر افرادی که از نظر جنسی فعال هستند، گاهی اوقات به HPV تناسلی مبتلا می شوند. عواملی که می توانند خطر ابتلا به عفونت را افزایش دهند عبارتند از:

داشتن رابطه جنسی محافظت نشده با چندین شریک جنسی
داشتن یک عفونت مقاربتی دیگر
داشتن رابطه جنسی با شریکی که سابقه جنسی او را نمی دانید
فعال شدن جنسی در سنین پایین
داشتن سیستم ایمنی ضعیف، مانند HIV یا داروهای پیوند عضو


عوارض

عوارض عفونت HPV می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • سرطان. سرطان دهانه رحم ارتباط نزدیکی با عفونت HPV تناسلی دارد. انواع خاصی از HPV نیز با سرطان های فرج، مقعد، آلت تناسلی و دهان و گلو مرتبط هستند.
  • عفونت HPV همیشه منجر به سرطان نمی شود، اما برای زنان مهم است که به طور منظم آزمایش پاپ اسمیر را انجام دهند، به ویژه آنهایی که به انواع پرخطر HPV آلوده شده اند .
  • مشکلات دوران بارداری به ندرت در دوران بارداری، زگیل می تواند بزرگ شود و ادرار کردن را دشوار می کند. زگیل روی دیواره واژن می تواند از کشش بافت های واژن در هنگام زایمان جلوگیری کند. زگیل های بزرگ روی فرج یا واژن ممکن است در هنگام زایمان دچار خونریزی شوند.

به ندرت، نوزادی که از مادری مبتلا به زگیل تناسلی متولد می شود، دچار زگیل در گلو می شود. ممکن است کودک برای جلوگیری از مسدود شدن راه هوایی نیاز به جراحی داشته باشد.

پیشگیری

محدود کردن تعداد شرکای جنسی و واکسینه شدن از ابتلا به زگیل تناسلی جلوگیری می کند. استفاده از کاندوم در هر بار رابطه جنسی ایده خوبی است، اما لزوما از شما در برابر زگیل تناسلی محافظت نمی کند.

تاثیر واکسیناسیون بر زگیل تناسلی

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) واکسیناسیون روتین HPV را برای دختران و پسران 11 و 12 ساله توصیه می‌کند، اگرچه می‌توان این واکسیناسیون را از سن 9 سالگی انجام داد.

برای دختران و پسران ایده آل است که واکسن را قبل از تماس جنسی دریافت کنند.

عوارض جانبی واکسن ها معمولاً خفیف است و شامل درد در محل تزریق، سردرد، تب خفیف یا علائم شبیه آنفولانزا می باشد.

CDC اکنون توصیه می کند که همه کودکان 11 و 12 ساله دو دوز واکسن HPV را با فاصله حداقل شش ماه دریافت کنند، به جای برنامه سه دوز قبلی توصیه شده بود. نوجوانان جوان 9 و 10 ساله و نوجوانان 13 و 14 ساله نیز می توانند واکسیناسیون را در برنامه به روز شده دو دوز دریافت کنند. تحقیقات نشان داده است که برنامه دو دوز برای کودکان زیر 15 سال موثر است.

نوجوانان و بزرگسالان جوانی که بعداً در سنین 15 تا 26 سالگی واکسن را شروع می کنند، باید به دریافت سه دوز از واکسن ادامه دهند.

CDC در حال حاضر واکسیناسیون HPV را برای همه افراد تا سن 26 سالگی که به اندازه کافی واکسینه نشده اند توصیه می کند.

سازمان غذا و داروی ایالات متحده اخیراً استفاده از Gardasil 9 را برای مردان و زنان 9 تا 45 ساله تأیید کرده است. اگر سن شما 27 تا 45 سال است، با پزشک خود مشورت کنید که آیا او توصیه می کند واکسن HPV را دریافت کنید.

منبع :
https://www.mayoclinic.org/

برخی سوالات مهم شما

آیا زگیل تناسلی به معنای STD است؟

زگیل تناسلی نوعی بیماری مقاربتی (STD) است. این بیماری باعث ایجاد زگیل (برجستگی های کوچک یا رشد) در داخل و اطراف اندام تناسلی و راست روده می شود. انواع خاصی از ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) باعث ایجاد زگیل تناسلی می شود. برخی از زگیل ها بسیار کوچک هستند.

3 علامت زگیل تناسلی چیست؟

اگر این علائم را تجربه می کنید، ممکن است زگیل تناسلی داشته باشید:
ضایعات گوشتی یا خاکستری در اطراف واژن، مقعد یا بالای ران شما.
رشد ممکن است درونی باشد.
خارش یا خونریزی از واژن یا مقعد.
تغییرات در جریان ادرار.

زگیل تناسلی چقدر طول می کشد؟

زگیل تناسلی در بین بیماران متفاوت است. زگیل تناسلی ممکن است خود به خود یا با درمان از بین برود. آنها می توانند از چند ماه تا سالها (با یا بدون درمان) طول بکشند، اکثر آنها 2 سال طول می کشد تا از بین بروند. تقریباً 30 درصد از تمام زگیل ها در 4 ماه اول عفونت فروکش می کنند.

چگونه می توان زگیل تناسلی را تشخیص داد؟

زگیل تناسلی شبیه برجستگی هایی به رنگ پوست یا سفید است که روی فرج، واژن، دهانه رحم، آلت تناسلی، کیسه بیضه یا مقعد ظاهر می شود. آنها به نوعی شبیه تکه های کوچک گل کلم هستند. شما می توانید فقط یک زگیل یا یک دسته از آنها داشته باشید و می توانند بزرگ یا کوچک باشند. ممکن است خارش داشته باشند، اما بیشتر اوقات درد ندارند.

دیدگاه خود را بنویسید