بهترین آرایشگاه عروس تهران

شما اینجا هستید: خانه » آرایش عروس » بهترین آرایشگاه عروس تهران

دسترسی سریع به محتوای این نوشتار

یکی از سخت ترین مراحل ازدواج برای بانوان (البته بعد از بله گفتن به آقای داماد) انتخاب بهترین آرایشگاه عروس می باشد . این امر بخصوص برای شهروندان تهرانی کمی مشکل تر نیز هست. زیرا که تعداد آرایشگاه ها و سالن های معروف تهران آنقدر زیاد هستند و همچنین نبودن مرجع مشخصی برای این منظور ، این انتخاب را با چالش های بزرگی بهمراه می آورد . ما در این نوشتار علاوه بر اینکه راهنمای جامع و کاملی را در این مورد ارایه می دهیم شما را با برخی از بهترین آرایشگاه های عروس تهران آشنا می کنیم بصورتی که در کارت مجازی آنها شما به شبکه های اجتماعی آنها (واتس اپ و اینستاگرام و تلگرام) و تلفن تماسشان دسترسی مستقیم خواهید داشت و می توانید براحتی استعلام قیمت بگیرید .

بهترین میکاپ کار عروس کرج – آرایشگاه عروس

بهترین آرایشگاه عروس تهران
بهترین آرایشگاه عروس تهران

برخی از بهترین آرایشگاه های عروس در تهران

بهترین آرایشگاه عروس تهران

آرایشگاه عروس یکی از مهمترین بخش های مراسم عروسی است. انتخاب بهترین آرایشگاه عروس در تهران می‌تواند تجربه زیبایی برای هر عروس باشد. در ادامه به بررسی بهترین آرایشگاه عروس تهران خواهیم پرداخت.

تمامی لاینهای آرایشی زیبایی

Beauty, cosmetic & personal care ⚜️شعبه سعادت آباد VIP⚜️ tehranbeautysalon...

 
مونا یزدانی

مونا یزدانی

متخصص:تمامی لاینهای آرایشی زیبایی
تلفن:09190814100
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, تتو بدن, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, شینیون, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : تهران, سعادت آباد, گیشا
نام و برند سالن زیبایی: مونا یزدانی
آدرس شعبه 1: سعادت‌آباد، چهارراه سرو، ساختمان ۴۲، طبقه اول
آدرس شعبه 2: گیشا بالاتر، از خ ۲۸ (شهابی)، پ ۲۱۹

Beauty, cosmetic & personal care ⚜️شعبه سعادت آباد VIP⚜️ tehranbeautysalon ☎️0212211878002122118781 ◾️09190814100 ◾️سعادت آباد چهارراه سرو ساختمان۴۲ ط ۱


◾️ زیبایی از اینجا آغاز می‌شود…اگر شما به دنبال آرایشی به روز، ظریف و بی نقص هستید ما به شما کمک میکنیم تا رویایتان را به واقعیت تبدیل کنید. به ما فرصت دهید تا روز خاص زندگیتان را رقم بزنیم.


سعادت آباد | گیشا

تمامی لاینهای آرایشی زیبایی

با افتخار اعلام می‌کنم که: دارای مجوز رسمی از اتحادیه...

 
آرزو قهرمانی

آرزو قهرمانی

متخصص:تمامی لاینهای آرایشی زیبایی
تلفن:09127009256
Email: arezoosalon@gmail.com
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, تتو بدن, رنگ مو, ریموو آرایش دائم, ریموو تاتو, سالن زیبایی, شینیون, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : تهران
نام و برند آموزشگاه آرایشگری: کلبه آرزو (برنادت سابق)
آدرس : فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بین خ ولیعصر و قبادی، روبروی بانك قوامين،پلاک ۸۶ طبقه دوم، واحد ۵ کلبه آرزو

با افتخار اعلام می‌کنم که:

  • دارای مجوز رسمی از اتحادیه آرایشگران هستیم.
  • از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد و تجهیزات استفاده می‌کنیم.
  • متخصصان و مربیان مجرب و کارآزموده داریم.
  • فضایی شیک، آرام و دلنشین برای شما فراهم کرده‌ایم.
  • همواره به دنبال ارائه بهترین خدمات به شما هستیم.

ارتباط سریع و آسان 09127009256 شبکه‌های اجتماعی

۱. آرایشگاه عروس مونا یزدنی

آرایشگاه عروس مونا یزدنی یکی از معروف‌ترین آرایشگاه های عروس در تهران است. این آرایشگاه با داشتن تیمی از آرایشگران حرفه ای و استفاده از بهترین محصولات آرایشی، بهترین خدمات را به عروس ها ارائه می‌دهد. نظرات مثبت مشتریان نیز به عنوان یکی از دلایل موفقیت این آرایشگاه محسوب می‌شود.

آدرس: سعادت آباد چهارراه سرو ساختمان۴۲ ط ۱ 09190814100

۲. آرایشگاه عروس کلبه آرزو

آرایشگاه عروس کلبه آررو با داشتن تیمی از آرایشگران با تجربه و متخصص در زمینه آرایش عروس، از بهترین آرایشگاه های عروس در تهران است. این آرایشگاه با استفاده از محصولات با کیفیت و به روز، خدماتی با کیفیت و حرفه ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

آدرس : فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بین خ ولیعصر و قبادی، روبروی بانك قوامين،پلاک 86 طبقه دوم، واحد 5 کلبه آرزو 09127009256

۳. آرایشگاه عروس زیبایی دکور

آرایشگاه عروس زیبایی دکور با داشتن تیمی از آرایشگران با تجربه و متخصص، یکی از بهترین آرایشگاه های عروس در تهران است. این آرایشگاه با استفاده از محصولات با کیفیت و به روز، خدماتی با کیفیت و حرفه ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین، این آرایشگاه با داشتن فضایی زیبا و مدرن، تجربه ای لذت بخش را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

۴. آرایشگاه عروس مریم

آرایشگاه عروس مریم با داشتن تیمی از آرایشگران با تجربه و متخصص، یکی از بهترین آرایشگاه های عروس در تهران است. این آرایشگاه با استفاده از محصولات با کیفیت و به روز، خدماتی با کیفیت و حرفه ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین، محیطی دوستانه و صمیمی در این آرایشگاه وجود دارد که باعث می‌شود تجربه عروس ها از این آرایشگاه به یاد ماندنی باشد.

نتیجه گیری

در نهایت، انتخاب بهترین آرایشگاه عروس در تهران بستگی به سلیقه و نیاز هر عروس دارد. با این حال، آرایشگاه های معرفی شده در این مقاله، از بهترین آرایشگاه های عروس در تهران هستند که می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید.

انتخاب بهترین آرایشگاه عروس

انتخاب یک آرایشگر عروسی می تواند یک کار ترسناک و حتی دلهره آور باشد. ما در در این نوشتار می خواهیم به شما در تصمیم گیری کمک کنیم. در زیر سوالاتی وجود دارد که باید از آرایشگر در جلسه مشاوره عروس خود بپرسید. حتماً تمام سؤالات خود را از قبل یادداشت کنید تا فراموش نکنید که در طول قرار خود بپرسید. یا فقط می توانید این صفحه را به عنوان راهنما چاپ کنید.

آیا او نمونه کار یا عکس هایی از کارهایش دارد که بتوانید به آنها نگاه کنید؟

نمونه کارها راهی فوق العاده برای عروس هاست تا بفهمند که آرایشگر چه توانایی هایی دارد. آنها همچنین می توانند توانایی آرایشگر را در اختیار شما قرار دهند تا به عروس ها آپدوهایی ارائه دهد که منعکس کننده سبک های فردی آنها باشد. اگر هر عروس و ساقدوش یک استایل یا استایل رسمی داشته باشند، به احتمال زیاد آرایشگر نتواند، یا حتی سعی نمی کند، فردیت عروس را در موها بگنجاند. برای دیدن نمونه کارهای عروسی حتی شده بصورت زنده وقت رزرو کنید.

آیا او فهرستی از مراجعی دارد که می توانید با آنها تماس بگیرید یا ایمیل بزنید؟

سایر عروس هایی که او با آنها کار کرده است، می توانند بینشی در مورد سرعت، نگرش و حرفه ای بودن آرایشگر به شما ارائه دهند. فقط بپرسید . معمولا آرایشگاه های حرفه ای از نظرات عروس های کار شده برای تبلیغات خود استفاده می کنند و شماره تماس و اطلاعات آنها را دارند . هماهنگ کنید و این کار را انجام دهید تا دلهره ای برایتان باقی نماند.

اگر به سالن نروید، آیا او تجهیزات خودش را می آورد – سشوار، ابزار آرایش، شینیون، و غیره – یا باید خودتان را تهیه کنید؟

خب اگر قرار است که آرایشگر عروسیتان در مکانی که شما می خواهید باشد حتما باید این موضوع را باهاش هماهنگ کنید .البته این امر در ایران مرسوم نیست .

قیمت بصورت پکیج کامل چقدر است؟

اگر قیمت برایتان مهم است و در این زمینه در تنگنا قرار دارید حتما قیمت نهایی کار را دقیق جویا شوید. سالنهایی هستند که برای جذب مشتری ، پکیج های متفاوتی را ارایه می دهند که بیشتر جنبه ی تبلیغاتی دارد تا یک کار حرفه ای . معمولا اینگونه پکیج ها بیشتر گیچ کننده هستند تا کمک کننده. پس اسیر اینگونه پکیج ها نشوید و همیشه بهترین کیفیت ها را در زمینه آرایش عروس خواهان باشید . دربسیاری از این پکیج ها ، اپشنهایی است که اصلا ریطی به آرایش ندارد و خدمات اضافی است می توانید آنها را حذف کنید تا به قیمت دلخواهتان برسید. در آرایش عروس کیفیت را فدای قیمت نکنید.

او در یک روز چند عروسی انجام می دهد (آیا عروسی شما تنها خواهد بود یا او برای رفتن به عروسی دیگر عجله خواهد کرد؟)

خط مشی بسیاری از سالنها کسب درآمد بیشتر است و ممکن است مراسم عروسی پشت سر هم رزرو کند.اما سالنهای حرفه ای معمول حداقل 4 ساعت بین زمان پیش بینی شده برای اتمام عروسی اول و زمان شروع درخواستی عروسی دوم فاصله می اندازند (مثال – عروسی صبح زود در مقابل عروسی اواخر بعد از ظهر ) . پس حتما تاریخ روز عروسیتان را زمانی که رزرو کنید مطمئن باشید که سالن در آن روز عروس دیگری نباشد. بالطبع کارایی یک میکاپ کار هم برای تعداد آرایش های زیاد با زمانهای طولانی کم خواهد شد.

گنجایش سالن برای چندین نفر بصورت همزمان می باشد؟

در روز عروسی تان شما همراهانی خواهید داشت که انها نیز نیز به آرایش دارند. یا هم دوستانی که می خواهید همزمان با آرایش ما آنها هم حضور داشته باشند (ساقدوش ها). اگر شما ده نفر همراه داشته باشید باید بدانید که آیا سالنی که به آنجا مراجعه می کنید گنجایش انجام چنین حجمی را بصورت همزمان خواهد داشت با نه؟

سعی کردیم در این نوشتار راهنمایی جامعی از انتخاب بهترین آرایشگاه عروس داشته باشیم اگر شما هم در این زمینه نظرات و یا تجربیاتی دارید خوشحال می شویم که آنرا برای استفاده دیگران به اشتراک (بصورت کامنت) بگذارید.

بهترین مدل های آرایش عروس 2023

بهترین آرایشگاه عروس تهران
آرایش عروس
بهترین آرایشگاه عروس

دیدگاه خود را بنویسید