آموزش پاکسازی پوست در کرج – خدمات پوست

شما اینجا هستید: خانه » آموزش آرایشگری » آموزش پاکسازی پوست در کرج – خدمات پوست

برای یادگیری مهارتهای آموزش پاکسازی پوست در کرج – karaj- می توانید از مدرسین مراکز زیبایی خدمات پوست و یا هم مدرسین فنی حرفه ای آموزشگاه های آرایشگری کرج ، اقدام به ثبت نام کنید . در این نوشتار شما را با برخی از بهترین مراکز آموزش پاکسازی پوست در کرج آشنا می کنیم بصورتی که در کارت مجازی آنها به پیج اینستاگرام و واتس اپشان دسترسی دارید و می توانید براحتی استعلام قیمت دورره و کلاس آنان را بگیرید . و در ادامه توضیحات کامل این دوره را برایتان می نویسم.

آموزش پاکسازی پوست

آموزش پاکسازی پوست کرج
آموزش پاکسازی پوست کرج

برخی از بهترین مراکز آموزش پاکسازی پوست در کرج

مدیر سالن

Beauty Salon ✨Professional beauty group✨ ‎گروه حرفه ای زیبایی ‎آموزش...

 
سالن زیبایی فردیس کرج

نگار شامحمدی

متخصص:مدیر سالن
تلفن:09128997304
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : فردیس, کرج
Beauty Salon ✨Professional beauty group✨ ‎گروه حرفه ای زیبایی ‎آموزش و خدمات (vip) ▾ call & WhatsApp? 09128997304

فردیس فلکه پنجم قریشی جنوبی نبش خیابان هفتم غربی ساختمان ارین سالن زیبایی رزنگار طبقه اول واحد 2 02636519557 02636519539

ارتباط سریع و آسان 09128997304 شبکه‌های اجتماعی



[instagram-feed feed=27]

این کلاس شامل سرفصل های جامع مربوط به آموزش پاکسازی پوست صورت با مواد و دوره پاکسازی پوست با دستگاه می شود. هنرجویان در پایان آموزش فیشیال صورت، برای ورود به بازارکار آماده می‌شوند و قادر به دریافت مدرک فنی حرفه ای می باشند. 

پوست سالم و شفاف یکی از مهم ترین معیارهای زیبایی است. پاکسازی پوست صورت باعث شفافیت و شادابی پوست می شود و روند پیر شدن پوست را به تاخیر می اندازد. این روش به لایه برداری،حذف سلول های مرده، از بین رفتن جوش های سر سیاه و چربی اضافی از سطح پوست کمک می کند و باعث می شود اکسیژن و مواد مغذی بهتر به لایه های زیرین پوست برسد. روش پاکسازی معمولا در چند مرحله و با توجه به نوع پوست مشتری انجام می شود.

دوره پاکسازی پوست به دو بخش مبتدی و پیشرفته تقسیم میشود و هر بخش دارای سرفصل های جامع مربوط بخود میباشد

سرفصل های دوره مبتدی پاکسازی پوست؛

  • بهداشت فردی محیط کار استریل کردن و ضد عفونی کردن تجهیزات و لوازم محیط کار
  • آنالیز ساختمان پوست و مو
  • آبرسانی پوست
  • لایه برداری پوست
  • آبرسانی پوست
  • شناخت انواع پوست
  • پاکسازی انواع پوست فشیال
  • مراقبتهای بعد از پاکسازی

سرفصل های دوره پیشرفته پاکسازی پوست؛

  • پکیج دور چشم
  • دستگاه هایفو
  • تونل led
  • ماسکهای لاتکسی
  • اسید تراپی
  • پیلینگ (لایه برداری)
  • اتوی صورت اولتراسوند
  • فیلینگز
  • لیزر نت سل رفع خال ها،زگیل ها و لکهای پوستی

وسایل و ابزارهای مورد نیاز پاکسازی پوست

جدیدترین تکنیک ها و ابزار برای پاکسازی پوست در مدرسه زیبایی لیدا رهام در اختیار هنرجویان قرار میگیرد

هزینه پک ها بر عهده هنرجو می باشد. این ابزار شامل: دستگاه بخور، درما رولر، کاردک، پیش بند و حوله یک بار مصرف، انواع کرم و ماسک های مخصوص، انواع لوسیون ها و اسکراب ها و انواع دستگاه های میکرونیدلینگ، میکرودرم و RF و تونل LEDو دستگاه هایفومی شود.

نحوه برگزاری کلاسهای آموزشی پاکسازی پوست 

در محیطی حرفه ای و بهداشتی

هزینه کلاسهای آموزشی و ساعت و روز برگزاری کلاسها متناسب با بودجه و زمان هنرجویان عزیز میباشد هنرجویان شهرستانی نیز میتوانند براحتی در این کلاسها شرکت کنند

کلاسها به دو صورت خصوصی و گروهی برگزار میشوند 

کلاسهای گروهی دوره مبتدی پاکسازی پوست با تعداد ۸ تا ۱۰ نفر بمدت زمان ۱۰ ساعت و با قیمت ۱۸۰۰۰۰۰ تومان

کلاسهای خصوصی دوره مبتدی پاکسازی پوست بصورت تک نفره و بمدت زمان ۱۰ ساعت و با قیمت ۲۵۰۰۰۰۰ تومان

کلاسهای گروهی دوره پیشرفته پاکسازی پوست با تعداد ۸ تا ۱۰ نفر بمدت زمان ۶ ساعت و با هزینه۲۲۰۰۰۰۰

کلاسهای خصوصی دوره پیشرفته پاکسازی پوست بصورت تک نفره بمدت زمان ۶ ساعت و با هزینه۲۸۰۰۰۰۰ تومان 

بعد از اتمام دوره آموزش پاکسازی پوست صورت هنرجو چه توانایی هایی کسب می کند؟

پس از اتمام دوره هنرجو با تمام ابزارهای مورد نیاز برای انجام پاکسازی پوست از جمله دستگاه بخور، درما رولر، انواع ماسک ها و آبرسان ها، ماسک زیبایی، اسکراب، دستگاه میکرونیدلینگ، دستگاه میکرودرم، دستگاه RF، دستگاه های فرکانسی آشنا خواهد شد و در کار با آنها حرفه ای می شود.

تمام روش هایی که یک متخصص فیشیال پوست برای انجام کار باید بداند را یاد می گیرد و در انجام پاکسازی پوست صورت با انواع ماسک های ژله ای و گیاهی، ماساژ صورت، پاکسازی با دستگاه اولتراسونیک یا اتوی صورت، میکرودرم و هیدرودرمی پوست، میکرونیدلینگ، مزووایت، مزوتراپی، RF، لیفتینگ و پیلینگ مسلط می شود.

آیا پاکسازی پوست بازار کار خوبی دارد؟

این روزها بازار کار پاکسازی پوست بسیار داغ شده و به طرفدارن این رشته روز به روز اضافه می شود. رسیدگی به پوست صورت و حفظ زیبایی پوست برای همه خانم ها بسیار مهم است. از طرفی بسیاری از خانم های شاغل به دلیل کمبود زمان برای پاکسازی پوست خود به آرایشگاه ها و مراکز زیبایی مراجعه می کنند. اگر هنرجو در این کار حرفه ای شوید و از مواد مرغوب استفاده کند به سرعت مشتریان پر و پا قرص خود را پیدا خواهد کرد و می تواند در کوتاه ترین زمان به درآمد بسیار خوبی برسد.

چگونه میتوان متخصص پاکسازی پوست شد؟

در دوره آموزش تخصصی فیشیال صورت در آموزشگاه آرایشگری زنانه لیدارهام،شما بعد از آشنایی با انواع پوست ها، روش های متداول پاکسازی و مناسب هر نوع پوست را با تمام ریزه کاری های آن یاد می گیرید. سپس با مباحث آناليز كردن ساختمان پوست، انواع پوست، تشخيص نوع پوست، انواع بيماري هاي پوستي، انواع پاك كننده هاي پوست، شناخت انواع ماسک ها، تشخيص مواد مصرفي متناسب با نوع پوست مشتری، پاكسازي انواع پوست، لایه برداری، مراقبت هاي بعد از پاكسازي پوست، میکرودرم، اولتراسونیک، های فرکانسی، میکرونیدلینگ، مزووایت، مزوتراپی، RF، لیفتینگ، پیلینگ، میکرودرم و مزوتراپی به صورت کاملا عملی و با استفاده از مدل واقعی آشنا خواهید شد.در پایان دوره مدرک فنی و حرفه ای این تخصص را کسب میکنید.

آیا پاکسازی پوست دربین بانوان پرطرفدار است؟

همه خانم ها به دنبال پوستی تمیز، براق و بدون لکه هستند. پاکسازی پوست از پیر شدن سریع پوست جلوگیری می کند. این روزها به دلیل آلاینده های موجود در هوا، پوست همه افراد نیاز به لایه برداری، تمیز شدن و مراقبت بیشتر دارد. داشتن پوست سالم و شاداب نیازمند صرف وقت و هزینه است و باید در این زمینه از کسانی که شناخت و تخصص کافی در این رشته دارند کمک گرفت. تمامی این موارد دلیل رونق بازار کار پاکسازی پوست می باشد.

برخی سوالات شما

آیا بازار کار تزریق ژل با هیالورون پن خوب است؟

اخیرا روشی برای  تزریق ژل بوجود آمده با کمک وسیله ای بنام هیالورون پن، این تزریقی بدون سوزن است بنابراین بدون درد و کبودی است و برای افرادی که از سوزن می ترسند بهترین گزینه است. با افزایش سن چروک هایی روی پوست ایجاد می شود و یا لب ها علاوه بر این که چروک می شوند غیر قرینه هم می شود ، با تزریق ژل خط خنده، خط غم یا خطوط عمیق در ناحیه اخم و گاهی چین های عمیق در اطراف چشم محو می شوند علاوه بر آن با حجیم کردن و بزرگ کردن لب ها، می توان جذابیت چهره را بیشتر کرد. این ها مواردی هستند که در حال حاضر خانم ها را به انجام ترزیق ژل تشویق می کنند و از آنجایی که این متد، روشی جدید و بدون سوزن است به مرور زمان و با شناخت بیشتر آن روز به روز به مشتریان آن افزوده می شود ، بنابراین شما با کار در این زمینه می توانید روز به روز موفق تر شوید و درآمد بیشتری کسب کنید.

[instagram-feed feed=61]

دیدگاه خود را بنویسید