آموزش صافی کراتینه مو در اصفهان

شما اینجا هستید: خانه » صافی مو اصفهان » آموزش صافی کراتینه مو در اصفهان

دسترسی سریع به محتوای این نوشتار

دوره آموزش کراتینه مو یکی از دوره هایی است که در اآن هنرجو تمامی مراحل کراتینه کردن موها را از صفر تا صد یاد می گیرد جوری که می تواند پس از یادگیری ، شروع به کار و کسب درآمد کند . اما سوال این است که واسه آموزش به کجا مراجعه باید کرد ؟

دوره آموزش میکروبلیدینگ را از کجا باید شورع کرد ؟ در این نوشتار به طور کامل و تحصصی به این موضوع می پردازیم و در انتها شما را با برخی از بهترین کراتینه کاران شهراصفهان و …. آشنا می کنیم که می توانید برای آموزش از آنها کمک بگیرید .

آموزش کراتینه مو در اصفهان
آموزش کراتینه مو در اصفهان

آموزش کراتین و صافی ،صافی حداقل یکساله با پشتیبانی بعد از یادگیری
بعد از اتمام دوره میتونین بعنوان کارورز پیشمون بمونین و درصورتی ک کار خوب انجام بدین بعنوان دستیار مشغول بکار بشین
بهترین فرصت برای خانمهایی ک میخوان وارد بازار کار بشن و کسب درآمد کنن
تمامی محصولات مورد نظر برای آموزش رو خودمون داریم و شما فقط هزینه آموزش رو میدین اگر نیاز ب خرید محصولات داشتین با بهترین برندها و نازلترین قیمت در اختیارتون قرار خواهیم داد

خدمات کراتینه مو در اصفهان

برترین مراکز آموزش کراتینه مو در اصفهان

مدیر سالن زیبایی

انجام کلیه خدمات تخصصی عروس و محفلی خدمات تخصصی زیبایی...

 
سالن زیبایی آوای ماهور

آوای ماهور

متخصص:مدیر سالن زیبایی
تلفن:09132883063
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : اصفهان
آدرس: خیابان شیخ صدوق شمالی ،حدفاصل سه راه شیخ مفید و چهارره وکلا، نبش کوچه ۳۵ ،ساختمان اندیشه ،طبقه سوم واحد ۸

انجام کلیه خدمات تخصصی عروس و محفلی

خدمات تخصصی زیبایی
اکستنشن مو | کراتین مو | بوتاکس مو
رنگ‌ لایت | کوتاهی


پیح میکرو
@avaye_mahor_micro
پیج شینون
@hairstylist_avaye_mahor
پیچ اکستنشن و رنگ مو
@extension.ava.esfahan
پیج میکاپ
@avaye_mahuor

هماهنگی
09132883063
09394757393

شبکه‌های اجتماعی

[instagram-feed feed=34]
سالن زیبایی مریم مرادی

صافی و احیا /رنگ و لايت اينجا من كمكت ميكنم...

 
سالن زیبایی مریم مرادی

مریم مرادی

متخصص:سالن زیبایی مریم مرادی
تلفن:09132057748
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : اصفهان

صافی و احیا /رنگ و لايت
اينجا من كمكت ميكنم موهاي سالمتر و زيباتري داشته باشي
♨️آموزش حرفه ای با مدرک بین المللی
?اصفهان.مرداويج چهار راه رسالت حنب كافه گپ
?۰۹۱۳۲۰۵۷۷۴۸

ارتباط سریع و آسان 09132057748 شبکه‌های اجتماعی

[instagram-feed feed=35]

 

الهه ی ونوس

آموزشگاه مراقبت وزیبایی الهه ی ونوس بامدیریت الهه اسکندری آموزش...

 
الهه اسکندری

الهه اسکندری

متخصص:الهه ی ونوس
تلفن:09130226001
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : اصفهان
آدرس: اصفهان سه راه سیمین بعد از پمپ بنزین(به سمت دروازشیراز) مجتمع پاسارگاد آموزشگاه الهه ی ونوس طبقه اول واحد 3

آموزشگاه مراقبت وزیبایی الهه ی ونوس

بامدیریت الهه اسکندری
آموزش و خدمات آرایشی با ارائه ی مدرک فنی حرفه ای در بیش از ۲۰ رشته
اصفهان?
@elaheeskandari_nailmaster
09130226001
لوکیشن

09130226001
09138034630

شبکه‌های اجتماعی

[instagram-feed feed=33]

آیا با دوره های آموزش انواع کراتینه مو آشنایی دارید ؟

برای آموزش کراتینه مو ، دو انتخاب اصلی خواهید داشت . یکی آموزشگاه های آرایشگری ، دوم از مراکز کراتینه حرفه ای . حال هر کدام را به تفصیل توضیج خواهم داد.
در آموزشگاه های آرایشگری یکی از بخش هایی که در دوره اموزش کار با مواد به شما آموزش داده می شود آموزش کراتینه مو است که با توجه به اهمیت آن بصورت پکیج جداگانه هم آموزش داده می شود . البته تا سالهای اخیر برای کراتینه مو ، مدرک فنی حرفه ای وجود نداشت ولی ممکن است زمانی که شما این مقاله را می خوانید این امر محقق شود .

ثبت نام آموزش کراتینه در آموزشگاه های آرایشگری

یکی از دوره های آموزشی آموزشگاه های آرایشگری ، دوره آموزش کراتینه مو می باشد که شما را بصورت تئوری و عملی با کراتینه مو آشنا می کند و سعی می کند که هنرجو را از مبتدی تا سطوح بالاتر کمک کند . معمولا آموزشگاه های آرایشگری از مدرسین منتخب در آموزشگاه استفاده می کند و کلاس های حضوری برگزار می کنند که بصورت عمومی و خصوصی و نیمه خصوصی است .

آنچه در این آموزشگا ها بسیار تاکید می شود آموزش اصولی کار می باشد که البته برای این منظور باید از آموزشگاه های معتیر آرایشگری کمک بگیرید . هزینه کلاسهای اینگونه آموزشگاهها معمولا در یک رده تعیین می شود ولی با جستجو در منوی قیمت آنها ممکن است تغییراتی را مشاهده کنید که با کم و زیاد کردن آیتمها و فقط صرف جذب هنرجو انجام می شود .

یکی از مزایای این آموزشگاه ها اخذ مدرک فنی حرفه ای است که در آینده شغلیتان می تواند گره گشا باشد.

در ااین بخش نمونه ای از آموزش صافی و احیای یکی از مراکز آموزشی تهران را برایتان درج می کنیم :

  ریباندینگ، صافی و احیا مو، گلوبال، نانوگلوبال، پروتئین تراپی، پلکس تراپی، خاوریار تراپی و … از انواع روشهای صافی مو محسوب می شوند که در کلبه آرزو با تمامی این روش ها آشنا می شوید. البته نکته مهم دیگر در دوره آموزش صاف کردن موها ، مواد انجام کار هست . در این عرصه مواد شیمیایی هم کم نیستند که اگر شناخت و آموزش اصولی در آن نباشد به موها اسیب خواهند زد.

دوره آموزش کراتینه و احیای مو

دوره آموزش صافی مو در کلبه آرزو در سطوح و تعدد مواد مختلفی برگزار می شود که بهتر از قبل از ثبت نام با آموزشگاه تماس و از نحوه برگزاری و آیتمها بصورت تلفنی اگاهی کامل پیدا کنید. در کلیه آررز محدودیت زمانی در آموزش ها ندارید و بهترین فرصت آموزشی آرایشی را خواهید داشت.

سرفصل های دوره صافی مو

  • شناخت انواع مو
  • شناخت روش های صاف کردن مو
  • آموزش ریباندینگ
  • آموزش کراتینه مو
  • آموزش صافی و احیا
  • آموزش گلوبال کردن مو
  • آموزش نانوگلوبال مو
  • آموزش پروتئین تراپی
  • آموزش پلکس تراپی
  • آموزش خاویار تراپی
  • آموزش بوتاکس مو

دوره مبتدی آموزش صاف کردن مو

در این دوره مدرس سازمان فنی حرفه ای ، به آموزش هنرجوها می پردازد و طبق اصول سازمان فنی حرفه ای ، آموزش ها را پیش می برد. یعنی آموزش ها گونه ای باید باشد که پس از اتمام کلاس ها ، هنرجو بتواند مهارت لازم برای کسب و کار بیرون را داشته باشد.در واقع در این نوع آموزش ، سه آیتم عمده نقش اصلی را دارند که شامل جنس و ضخامت مو ها ، انواع روش های صافی و مواد صاف کننده است که از ابتدا تا انتها همه موارد آموزش داده می شود. چون اکثر روش های صافی مو ، اتوکشی نقش مهمی دارد این امر هم از صفر تا 100 با توجه به انواع روشها بصورت ریشه ای آموزش صحیح داده می شود.

شهریه دوره مبتدی

نام حرفهدوره ریباندینگ، صافی و احیا مو
پیش نیازندارد
مدت زمان آموزش20 ساعت
شهریه کلاس ریباندینگ (خصوصی)2000000 تومان
شهریه کلاس صافی و احیا مو (سوپر صافی) (خصوصی)2000000تومان
شهریه کلاس پروتئین تراپی، اولپلکس، خاویارتراپی (خصوصی)2000000تومان
تاریخ شروع دورهبا آموزشگاه هماهنگ کنید.
این قیمتها در مراکز مختلف متفاوت است و زمانی که این نوشته را می خوانید ممکن است کلی تغییر کرده باشد پس حتما با مراکز معرفی شده هماهنگ کنید. و استغلام قیمت بگیرید.

ابزار و وسایل مورد نیاز:

برای صاف کردن مو به روش های مختلف، مهم ترین ابزار، اتو با درجه حرارت واقعی 230 درجه است که بیشتر مواقع با دستگاه اهمتر، دمای واقعی آن سنجیده می شود. اتو مو با درجه 230 ، سشوار دستی و کلاهی با دمای سرد و گرم، مواد کراتین و پلکس، روغن آرگان، برس کاچوئی، شامپو با ph بالا، شامپو فری سولفات، ماسک مو، عینک، ماسک، حوله، دورگردنی، گوش گیر پلاستیکی، کلیپس مو، هواکش قوی

آموزش کراتینه مو نزد کراتینه مو کاران حرفه ای

دسته دوم آموزشی که می توانید پیش بگیرید شرکت کردن در کلاس هایی که اکثرا بصورت خصوصی و یا نیمه خصوصی توسط کراتینه کاران حرفه ای برگزار می شود .

از مزایای ثبت نام در نزد کراتینه کار حرفه ای این است که با استادی روبرو هستید که دائما در حال کار کردن است و نتیجه کارش را مشاهده می کنید. البته کراتینه مو با تکنیکهای چون کراتینه گرم و سرد انجام می شود که هر کدام مستر های خاص خود را دارند . پس لازم است که شما انتخاب آگاهانه داشته باشید. این برای کسانی که دوره های مقدماتی را گذرانده اند راحتتر انتخاب می شود . در واقع برای حرفه ای شدن در کراتینه مو با مواد گوناگون ، طرز مواد گزاری آنها را بخوبی فراگیرید.

بهترین پیشنهاد برای آموزش کراتینه مو

شما با شرکت کردن یکباره در یکدوره هیچوقت حرفه ای نخواهید شد. همین مستر ها و استادکارانی که به شما آموزش می دهند باز خود در حال یادگیری و طی مدارج بالا هستند و این آموزش ها همیشه دنباله دار خواهد بود. پس ما پیشنهاد می کنیم که ابتدا دوره های مبتدی را انتخاب کنید و مهارت و علاقه خود را محک بزنید . بتدریج که با اصول کار آشنا شدید به کلاسهای پیشرفته در نزد میکرکراتیه کاران حرفه ای بروید و میزان توانایی و مهارت خود را بالاتر ببرید .

دیدگاه خود را بنویسید