آرایشگاه رنگ و مش شیراز – بهترین سالن

شما اینجا هستید: خانه » رنگ و مش شیراز » آرایشگاه رنگ و مش شیراز – بهترین سالن

آرایشگاه رنگ و مش شیراز – shiraz – با مدیریت نازی شیبانی پاسخگوی دغدغه های رنگ و مش شما عزیزان می باشد اگر در فکر این هستید که موهای خود را رنگ کنید اما نگرانی دارید مطمئن باشید در سالن ما متخصصانی وجود دارند که منتظر هستند تا در باره انتخاب خدمات حرفه ای رنگ و مش موی شما صحبت کنند . شاید اولین بار است که می خواهید موهایتان را رنگ کنید و سردرگم انتخاب بهترین رنگ مو برای تغییر اساسی هستید نگران نباشید در سالن نازی شیباینی تجربه رنگ و مش موی شما می تواند به تجربه ای شگفت انگیز تبدیل شود .

آرایشگاه رنگ و مش شیراز
آرایشگاه رنگ و مش شیراز

رنگ مو شیراز نی نی سایت

خدمات حرفه ای آرایشگاه رنگ و مش شیراز

برترین خدمات رنگ مو و لایت در شیراز
ارائه خدمات رنگ و مش ، انواع لایت ها ، هایلایت، آمبره و سامبره و … خدمات احیا و ویتامینه مو، بوتاکس مو ، هیدروتین تراپی، اولاپلکس تراپی، کراتینه و ریباندینگ مو ،صافی ژاپنی در شیراز

با استفاده از برترین مواد و برندهای خارجی

بامتخصص مو و مواد شیمیایی در شیراز

خدمات رنگ مو و لایت در شیراز

خدمات توسط پرسنل حرفه ای و با دقت بسیار و استفهده از برترین مواد با شیمیایی ضعیف و ماندگاری بالا و بدون آسیب رساندن به موهای شما و با استفاده از اولاپکس و پلکس و بو تاکس مو و درصورت نیاز کراتین مو و ویتامینه ی مو انجام میپذیرد 

خدمات رنگ مو و لایت در شیراز

رنگ و مش شیراز

رنگ موها بر اساس میزان ماندگاریشان تقسیم بندی می شوند. به عبارت دیگر بر حسب این که رنگ آن ها تا چه مقدار باقی بماند، به سه دسته رنگ موهای موقتی، نیمه دائمی و دائمی تقسیم بندی می شوند. مکانیسم رنگ آمیزی موها در هر یک از این انواع متفاوت است.

مردم معمولاً به دو علت موهایشان را رنگ می کنند:

1- موهای خاکستری و سفید شده خود را مخفی نموده و جوانتر به نظر بیایند
2- رنگ موهای خودشان را تغییر دهند تا ایجاد تنوع نموده و زیباتر شوند

تمام خدمات ناخن/رنگ و لایت مو با 13 سال سابقه كار در تركيه /ازون تراپی مو /كراتين سرد و گرم مو /بوتاكس مو/اكسيژن تراپي مو /اکستنشن مو و مژه / پاکسازی صورت /ماساژ بدن /كاشت ناخن/ ژلیش ناخن/ کوتاهی مو /شنیون و آرایش صورت / حلزون تراپی / ژلیش دست و پا ‎/ماساژ بدن /فيبروز ابرو /ابريشم سازي/المنت تراپي/كمپلكس تراپي

رنگ مو در شیراز

انواع رنگ مو

تمامی لاینهای آرایشی

مجموعه زیبایی هرمود HairMood Beauty Salon تجربیات خود را در...

 
سالن زیبایی هرمود

هرمود

متخصص:تمامی لاینهای آرایشی
تلفن:09170009309
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, پی آر, تتو بدن, رنگ مو, ریموو آرایش دائم, ریموو تاتو, سالن زیبایی, شینیون, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : شیراز
نشانی سالن زیبایی هرمود :: شیراز ، قدوسی غربی ، بین کوچه 18 و 16 ساختمان هرمس، طبقه دوم

مجموعه زیبایی هرمود
HairMood Beauty Salon
تجربیات خود را در ارایه خدمات زیبایی از سال ۱۳۵۴ تحت عناوین دیگر در شهر تهران شروع و در سال ۱۳۹۶ تحت نام HairMood ( هرمود) شعبه دوم خود را در شهر زیبای تاریخی و گردشگری شیراز افتتاح نمود.


پیح اینستاگرام

@Hairmood_Salon

هماهنگی
☎️07191010102
☎️ 09170009309
شبکه‌های اجتماعی

آرایشگاه رنگ و مش شیراز

رنگ موهای موقتی

رنگ مو شیراز

رنگ موهای موقتی به شکل استیک (قلمی)، ژل، اسپری و موس عرضه می شوند. اگرچه اثر این رنگ موها برای مدت طولانی باقی نمی ماند اما در عوض با شامپو شسته شده، استفاده از آن ها آسان و ایمن است. ماده رنگ کننده اصلی که در این محصولات استفاده می شود، کربن بلک و رنگدانه های دیگر است اما رنگ های اسیدی هم می توانند استفاده شوند.

رنگ مو شیراز

رنگ موهای نیمه دائمی

رنگ موهای نیمه دائمی به فرم مایع، ژل و کرم عرضه می شوند. در همه آن ها معمولاً از رنگ های اسیدی azo استفاده شده و معمولاً از حلال هایی مثل بنزیل الکل و N-متیل پیرولیدون استفاده می شود. از آنجا که تأثیر این رنگ ها تحت شرایط اسیدی، بسیار قوی و شدید است، از سیتریک اسید برای تنظیم pH استفاده می شود.
این رنگ موها معمولاً طوری طراحی می شوند که تمام موها با یک بار استفاده رنگ آمیزی شوند. اما از آنجا که بسیاری از مردم دوست ندارند بعد از رنگ کردن موها تغییر خیلی زیادی روی ظاهر مو داده شود، در این دسته از رنگ موها به صورت رنگ موهای آبکشی شدنی عرضه می شود که در آن میزان رنگ آمیزی به گونه ای تنظیم شده که موها بعد از چند بار رنگ کردن به تدریج رنگ می شوند. دستیابی به تعادل بین قدرت رنگ مو و مقدار ماده باقیمانده روی پوست سر و دست ها بسیار مهم است.

رنگ موهای دائمی

به این رنگ موها همانطور که از اسمشان پیداست دائمی می گویند زیرا رنگ به جا مانده، ماندگارتر از رنگ موهای موقتی و نیمه موقتی است. تحت دسته بندی رنگ های دائمی، رنگ موهای اکسیدانی، رنگ موهای گیاهی و رنگ موهای فلزی وجود دارد.

مقاله ای که مطالعه کردید از دسته مقالات رنگ و مش شیراز وبلاگ پاهو می باشد. برای استفاده از خدمات رنگ و مش مو می توانید با تیم رنگاران حرفه ای رنگ موی شیراز موجود در سایت تماس بگیرید.

رنگ و لایت مو در شیراز
?برترین خدمات رنگ ولایت ?
باکادری مجرب و باتجربه
در لاکچری ترین سالن تهران
با امکانات بینظیر ✅
✅بهترین کیفیت و رضایمندی درسالن
رنگ مو شیراز

دیدگاه خود را بنویسید