میکروبلیدینگ ابرو در تهران

شما اینجا هستید: خانه » آرایش دائم تهران » میکروبلیدینگ ابرو در تهران

دسترسی سریع به محتوای این نوشتار

بهترین مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در تهران

میکروبلیدینگ در تهران (استان تهران )در مراکز آرایش دائم کاربردهای و استفاده های زیادی برای بانوان دارد . از قرینه سازی ابروها تا حجیم سازی لب ها از خدمات پرکاریرد سالن ها و مراکز آرایش دائم در تهران هستند . اما اگر دنبال بهترین ارایشگاه برای میکروبلیدینگ ابرو تهران هستید با توجه به گستردگی و تعدد زیاد میکروبلیدینگ کاران حرفه ای در تهران- Tehran- یافتن یک مرکز و سالن خوب کاری دشواری باشد ما در این نوشتار شما را با برخی از بهترین مراکز میکروبلیدینگ تهران(ترانه الوندی ، منا یزدانی ، آرزو قهرمانی) آشنا می کنیم بصورتی که در کارت مجازی آنها شما به آدرس و شماره تماس ، پیج اینستاگرام و واتس آپ آنها دسترسی مستقیم خواهید داشت و علاوه بر دیدن نمونه کارهای آنها براحتی می توانید استعلام قیمت بگیرید.

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران
بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران
تمامی لاینهای آرایشی زیبایی

Beauty, cosmetic & personal care ⚜️شعبه سعادت آباد VIP⚜️ tehranbeautysalon...

 
مونا یزدانی

مونا یزدانی

متخصص:تمامی لاینهای آرایشی زیبایی
تلفن:09190814100
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, تتو بدن, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, شینیون, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : تهران, سعادت آباد, گیشا
نام و برند سالن زیبایی: مونا یزدانی
آدرس شعبه 1: سعادت‌آباد، چهارراه سرو، ساختمان ۴۲، طبقه اول
آدرس شعبه 2: گیشا بالاتر، از خ ۲۸ (شهابی)، پ ۲۱۹

Beauty, cosmetic & personal care ⚜️شعبه سعادت آباد VIP⚜️ tehranbeautysalon ☎️0212211878002122118781 ◾️09190814100 ◾️سعادت آباد چهارراه سرو ساختمان۴۲ ط ۱


◾️ زیبایی از اینجا آغاز می‌شود…اگر شما به دنبال آرایشی به روز، ظریف و بی نقص هستید ما به شما کمک میکنیم تا رویایتان را به واقعیت تبدیل کنید. به ما فرصت دهید تا روز خاص زندگیتان را رقم بزنیم.


سعادت آباد | گیشا

لاینهای پاک کردن تاتو -خدمات آرایش دائم و آموزش میکروبلیدینگ

متخصص در هنر میکروبلیدینگ و ارایش دائم با روش طبیعی...

 
ترانه الوندی

ترانه الوندی

متخصص:لاینهای پاک کردن تاتو -خدمات آرایش دائم و آموزش میکروبلیدینگ
تلفن:09355166355
Categories: آرایش دائم, ریموو آرایش دائم, ریموو تاتو
شهر : تهران, زعفرانیه
آدرس: تهران خ ولیعصر به سمت تجریش خ فلاحی زعفرانیه خ مقدس اردبیلی رو به رو بن بست توفیق نرسیده به پسیان پ۱۴ واحد ۱۸طبقه
نام و برند مرکز: آکادمی آرایش دائم ترانه الوندی

متخصص در هنر میکروبلیدینگ و ارایش دائم با روش طبیعی نانو لیفت و ریمورتاتو با ۱۶ سال سابقه
کارشناس رسمی اتحادیه
09355166355 وقت دهی
09104205629 آموزش

اولین مرکز تخصصی پاک‌کردن تاتو


پیج میکروبلیدنگ
 Taranehalvandi _phibrows
پیج ریموو

taranehalvandi_remover
هماهنگی
☎️09355166355
شبکه‌های اجتماعی

[instagram-feed feed=160]
تمامی لاینهای آرایشی زیبایی

با افتخار اعلام می‌کنم که: دارای مجوز رسمی از اتحادیه...

 
آرزو قهرمانی

آرزو قهرمانی

متخصص:تمامی لاینهای آرایشی زیبایی
تلفن:09127009256
Email: arezoosalon@gmail.com
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, تتو بدن, رنگ مو, ریموو آرایش دائم, ریموو تاتو, سالن زیبایی, شینیون, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : تهران
نام و برند آموزشگاه آرایشگری: کلبه آرزو (برنادت سابق)
آدرس : فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بین خ ولیعصر و قبادی، روبروی بانك قوامين،پلاک ۸۶ طبقه دوم، واحد ۵ کلبه آرزو

با افتخار اعلام می‌کنم که:

  • دارای مجوز رسمی از اتحادیه آرایشگران هستیم.
  • از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد و تجهیزات استفاده می‌کنیم.
  • متخصصان و مربیان مجرب و کارآزموده داریم.
  • فضایی شیک، آرام و دلنشین برای شما فراهم کرده‌ایم.
  • همواره به دنبال ارائه بهترین خدمات به شما هستیم.

ارتباط سریع و آسان 09127009256 شبکه‌های اجتماعی

نام مرکزشماره تلفن – آدرس
منا یزدانیتهران :  سعادت آباد |  گیشا
شماره تماس : 09190814100
آرزو قهرمانی فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بین خ ولیعصر و قبادی، روبروی بانك قوامين،پلاک ۸۶ طبقه دوم، واحد ۵ کلبه آرزو
شماره تماس : 09127009256
ترانه الوندیتهران خ ولیعصر به سمت تجریش خ فلاحی زعفرانیه خ مقدس اردبیلی رو به رو بن بست توفیق نرسیده به پسیان پ۱۴ واحد ۱۸طبقه
تلفن تماس : 09355166355
منا صالحیخ نیاوران، بعد از سه راه یاسر، انتهای خ تبریزی( گلسنگ ) تقاطع بهیم تاش پلاک ۵۲، همکف زنگ دوم
تلفن تماس : 09022817018

1- مرکز آرایش دائم منا یزدانی

میکروبلیدینگ در تهران

منایزدانی ثنایی، بانوی هنرمند و کارآفرین ایرانی است. او از کودکی به هنر و زیبایی علاقه‌مند بود و از همان دوران، به دنبال راهی برای پرورش این علاقه بود.

در سال 1386، منایزدانی تصمیم گرفت که به دنبال علاقه‌ی خود برود و در رشته‌ی میکروبلیدینگ تحصیل کند. او پس از اتمام دوره‌ی آموزشی خود، با پشتکار و تلاش فراوان، به یکی از بهترین میکروبلیدینگ کاران تهران تبدیل شد.

سارا ثنایی در سال ۱۳۹۵، اولین سالن میکروبلیدینگ خود را در تهران افتتاح کرد. او در این سالن، به ارائه‌ی خدمات میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن و خدمات زیبایی دیگر پرداخت.

منا یزدانی به دلیل مهارت و هنرنمایی خود، به سرعت در میان مردم تهران شناخته شد. او به دلیل ایجاد طرح‌های زیبا و طبیعی در ابروهای مشتریان خود، به عنوان یکی از بهترین میکروبلیدینگ کاران تهران شناخته می‌شود.

منا یزدانی علاوه بر فعالیت در زمینه‌ی میکروبلیدینگ، به تدریس این هنر نیز می‌پردازد. او در سال ۱۳۹۸، اولین دوره‌ی آموزشی میکروبلیدینگ خود را در تهران برگزار کرد. این دوره‌ی آموزشی با استقبال فراوانی از سوی علاقه‌مندان روبرو شد.

منایزدانی به عنوان یک کارآفرین موفق، در تلاش است تا این هنر را در میان مردم تهران و دیگر شهرهای ایران گسترش دهد. او معتقد است که میکروبلیدینگ می‌تواند به افراد کمک کند تا زیبایی طبیعی خود را به نمایش بگذارند.

در اینجا برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد منایزدانی که او را از سایر میکروبلیدینگ کاران متمایز می‌کند، آورده شده است:

  • مهارت و هنرنمایی بالا: سارا ثنایی در ایجاد طرح‌های زیبا و طبیعی در ابروهای مشتریان خود، مهارت و هنرنمایی بالایی دارد. او با استفاده از تکنیک‌های جدید میکروبلیدینگ، می‌تواند ابروهایی طبیعی و زیبا برای مشتریان خود ایجاد کند.
  • تعهد به کیفیت: سارا ثنایی به کیفیت کار خود بسیار اهمیت می‌دهد. او همیشه در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.
  • توجه به نیازهای مشتری: سارا ثنایی همیشه به نیازهای مشتری خود توجه می‌کند. او سعی می‌کند تا طرحی را برای ابروهای مشتریان خود انتخاب کند که با چهره‌ی آنها هماهنگی داشته باشد.
  • رعایت بهداشت: سارا ثنایی به رعایت بهداشت در هنگام انجام میکروبلیدینگ بسیار اهمیت می‌دهد. او از وسایل استریل و یکبار مصرف استفاده می‌کند تا از انتقال بیماری‌ها جلوگیری کند.

2- مرکز میکروبلیدینگ در غرب تهران با مدیریت آرزو قهرمانی

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ آرزو قهرمانی یکی دیگر ازمراکز ابروی معتبر در غرب تهران است که خدمات میکروبلیدینگ ابرو را ارائه می دهد. تیم حرفه ای این مرکز دارای تجربه و مهارت بالایی در این زمینه هستند و می توانند نتایجی طبیعی و زیبا برای شما ایجاد کنند. همچنین پیچ ایسنتاگرام ایشان نیز به سایتشان متصل می شود که می توانید به آن وصل و همزمان با دیدن نمونه کارهایشان کامنتها و نظرات همشهری های تهرانی را هم مشاهده کنید .

میکروبلیدینگ در تهران
میکروبلیدینگ ابرو تهران

کلبه آرزو در فردوس شرق واقع در غرب تهران، درصد میزان رضایت مشتری های زیادی را داشته و دارد این مرکز آرایش دائم و نیمه دائم با مدیریت آرزو قهرمانی است . آنطور که از سایت ایشان گرفته شده این است که خانم قهرمانی حدود 12 سال تجربه هاشور زنی در تهران را دارند . برای دیدن نمونه کارها و سایر فعالیتها می توانید از سایت : https://www.kolbeh-arezoo.com/ بازدید کنید.

همچنین پیچ ایسنتاگرام ایشان نیز به سایتشان متصل می شود که می توانید به آن وصل و همزمان با دیدن نمونه کارهایشان کامنتها و نظرات همشهری های تهرانی را هم مشاهده کنید .

3. مرکز تاتو ابرو ترانه الوندی

یکی از مراکز دیگر میکروبلیدینگ که بصورت تخصصی تاتو ابرو انجام می شود مرکز ترانه الوندی در زعفرانیه تهران است که برخی از نمونه کارهای ایشان را برایتان می گذارم و برای اطلاعات تکمیلی می توانید از سایتشان بازدید کنید .

یکی از برندهای معتبر که اخیرا در تهران ، درصد میزان رضایت مشتری های زیادی را داشته و دارد مرکز آرایش دائم و نیمه دائم ترانه الوندی است . آنطور که از سایت ایشان گرفته شده این است که خانم الوندی حدود 18 سال تجربه تاتو ابرو و ریموو آن را در در شمال تهران دارند .

میکروبلیدینگ ابرو تهران
مرکز میکروبلیدینگ پناهنده
تکنیکهای میکروبلیدینگ

مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ

مراقبتهای میکروبلیدینگ

مراقبتهای میکروبلیدینگ چیزی غیر از مراقبتهای تاتو نیست . البته اقدامات دقیقتر و حساستر .

بعد از آن میکروبلیدینگ انجام شد حدود دو ساعت صبر کنید و سپس با استفاده از یک پنبه یا گوش پاک کن استریل شده در آب استریل ، شروع به پاک کردن رنگهای اضافی اطراف ابرو کنید. پیگمنتها بلافاصله بعد از انجام کار ، بسیار تیره تر از چیزی هستند که فکرش را بکنید اما التهاب نداشته باشید بعد از یک هفته تا دو هفته به رنگ مورد علاقه تان تبدیل می شوند.

دوره آموزش میکرونیدلینگ

از رطوبت دوری کنید

تا ده روز هر چقدر کمتر حمام کنید بهتر است و وقتی هم حمام می کنید باید مراقبت ابروهایتان باشید و آنها را از خوب کاور کنید تا آب و روطبت نخورند. در واقعی آنچه که به تثبیت رنگ و تدوام فرم ابروها در میکروبلیدینگ بها می دهد خشک نگه داشتن آن است که برای این منظور به نکات زیر توجه کنید.

پماد روی ابرو را با آب تمیز و استریل و گاز یا گوش پاک کن ، بعد از دو تا سه ساعت از انجام میکروبلیدینگ ، بردارید.

وقتی می گوییم که رطوبت نخورد فقط آب نیست . بخار آب هم حامل رطوبت زیادی است. در واقع سونا رفتن را ممنوع کنید و حممام رفتن را در سریعترین زمان ممکن انجام دهید و همیشه کنارتان حوله خشک باشد که اگر به هر دلیلی ابرویتان خیس و نم شد سریع اقدام به خشک کردن کنید.

صبح که از خواب بیدار می شوید هواستان به ابروهایتان باشد. از پاشش آب به صورت و ابروها خودداری کنید. اطراف ابروهایتان را با یک حوله نم دار بشویید.

همیشه اطراف ابروهایتان رو تمیز و خشک نگه دارید. از عرق کردن و وورزش کردن هم پرهیز کنید .

حداالمقدور از مواد آرایشی اطراف ابرو استفاده نکنید و اگر پوست بسیار خشکی دارید که مجبور به آرایش هستید از مرطوب کننده های ساده و بدون عطر اسانس آنهم یکبار در یک روز استفاده کنید.

شنا ، استخر ، سونا و ورزش را تا مدت زمانی که ابروهایتان کاملا ترمیم شوند کنار بگذارید . بعد از یک هفته تا 11 روز ، بسته به سیستم ایمنی بدنتان، می توانید با شوینده های ملایم صورتتان را بشوریید. البته پیگمنتر یکسری پیشنهادات هم در این زمینه به شما خواهد داشت که به آنها خوب گوش دهید و انجام دهید.

دست به ابروهایتان نزنید.

وکس کردن، بندانداختن یا برداشتن موها با موچین  و هر حرکتی که باعث تحریک پوست ابرو هایتان شود تا چند روز ممنوع می باشد. معمولا بعد از ایجاد هر زخمی ، بدن شروع به باز سازی و ایمن سازی جای زخم می کند که در میکروبلیدینگ هم این امر اتفاق می افتد. سلول های جدید پوستی ایجاد می شوند و سلول های مرده رو پوست به صورت پوسته پوسته خشک ایجاد می گردند که از کندن انها خودداری کنید و بگذارید بصورت طبیعی خودشان کنده شوند.

آرایش نکنید

رنگ و محصولات آرایشی باعث تداخل در ترمیم پوست می شوند که توصیه می کنیم از آرایش کردن تا ترمیم کامل پرهیز کنید. در مرحله ترمیم ابرو به هیچ عنوان از کرم ها و ضد آکنه ها استفاده نکنید. هر محصولی که حاوی بنزویل پراکسید، سالیسیلیک اسید یا کرم‌های سفیدکننده و روشن‌کننده باشند دشمن ترمیم پوشت بعد از آرایش دائم هستند و از استفاده محصولات آنها باید خودداری شود. آلفا هیدروکسیل ها و محصولاتی مشابه آن مانند محصولات ضدپیری و … تا چند روز بعد از میکروبلیدینگ ممنوع می باشند.

فرایند ترمیم بعد از میکروبلیدینگ

برای انکه بهتر اقدامات بعد از میکروبلیدینگ را درک کنید شاید لازم باشد فرایند کامل و روند کلی ترمیم بعد از میکروبلیدینگ را بهتر و بیشتر بشناسید.

وقتی بلافاصله بعد از انجام میکروبلیدینگ در آیینه به ابروهای خود نگاه کنید ، ابروهای پررنگی را خواهید دید که برایتان جذابیتی ندارند این مرحله 7 تا 9 روز طول می کشد پس نگران نباشید و صبر داشته باشید که بعد از مدت زمان گفته شده رنگ ، روشنتر و جذابتر خواهد شد.

پوسته های تشکیل شده از سلول های مرده به خودی خود خواهند افتاد پس انها را بی موقع نکنید که اینکار بسیاری از رنگهای میکروبلیدینگ را از بین خواهد برد.

برای آنکه به رنگ اصلی میکروبلیدینگ برسید باید بین سی تا 40 روز را صبر کنید تا نتیجه و رنگ نهایی کار را مشاهده کنید این یک رول طبیعی است که باید طی شود تا رنگ کمرنگتر و به تثبیت برسد.

با توجه به مطالب گفته شده این تقسیم بندی در نهایت به شکل زیر خواهند بود :

روز اول: ظاهر ابرو دارای جزییات زیاد است، رنگ تیره دارد. اطراف آن دچار قرمزی می‌شود.
روز دوم تا چهارم: پوست شروع به ترمیم کرده و لایه هایی را بر روی زخم ایجاد می کند که رنگ ابرو ها را پررنگتر از قبل نمایان می کند.
هفته اول و دوم : ترمیم ابرو به روال کاملتری می رسد میکروبلیدینگ روشنتر از قبل دیده می شود عجله نکنید این نتیجه کار نیست . این روشنی زیاد به دلیل لایه برداری انجام شده است.
هفته سوم و چهارم : به تدریح رنگ نهایی کار را مشاهده خواهید کرد. ترمیم کامل می شود و اگر مراقبتهای گفته شده را بخوبی انجام داده باشید نتیجه دلخواه و رضایت بخشیی پیش روی شماست. . بعد از چهار هفته باید جلسه ترمیمی را انجام دهید. در جلسه دوم، فرم ابرو دوباره شکل می‌گیرد و اگر جایی باقی مانده باشد، اصلاح می‌شود.

مراقبتهای بعد از ترمیم

بعد از حدود یک ماه باز برای انکه رنگ میکروپیگمنتیشن به دوام و ثبات برسد لازم است نکاتی را رعایت کنید . که مهمترین انها این است که از قرار گرفتن در مقابل نور مستقیم خورشید پرهیز کنید. از لیزرها و اشعه ها دوری کنید.

اسید گلیکولیک، رتینول، آلفا هیدروکسید اسید، لوسیون‌ها و سرم‌های ضد پیری، لایه بردارهای شیمیایی پوست و درمان با لیزر،قرار گرفتن مستقیم در نور مستقیم ،کلر آب استخر از دیگر مواردی هستند که روی رنگ میکروبلیدینگ اثر می گذارند و آنرا تحت تاثیر قرار می دهند.

عوارض جانبی احتمالی میکروبلیدینگ

عوارض جانبی احتمالی در میکروبلیدینگ مانند سایر روشهای آرایش دائم نیز وجود دارند مانند عفونت . عفونت حاصل آلرژی پوستی به پیگمنت هاست. احساس درد ضعیف و کمی سوزش هم در عمل میکروبلیدینگ طبیعی است. گر ناحیه میکروبلیدینگ شده بعد از ۲ هفته ورم دارد، زخم می‌شود و ترشحات چرکی دارد، فورا باید به پزشک مراجعه کنید.

داشتن هپاتیت و بیماری های کبدی و باردار بودن نشان آن است که میکروبلیدینگ انجام نباید داد.

با رعایت نکات و مراقبتهای بعد از میکروبلیدینگ ، تجربه ی ایمن از آرایش دایم را خواهید داشت و ماندگاری و تثبیت رنگ کامل تری را مشاهده خواهید کرد.

برای شرکت در دوره های آموزش آریش دائم می توانید اقدام و ثبت نام کنید.

مرکز میکروبلیدینگ در تهران
مرکز میکروپیگمنتیشن تهران
خط چشم مینیاتوری در مرکز میکروپیگمنتیشن تهران
میکروبلیدینگ ابرو
میکروبلیدینگ ابرو

دیدگاه خود را بنویسید