بهترین مراکز آموزش آرایش دائم در شیراز

شما اینجا هستید: خانه » آرایش دائم شیراز » بهترین مراکز آموزش آرایش دائم در شیراز

همانطور که می دانید این روزها آرایش دائم از طرفداران زیادی در حوزه آرایشی برخوردار است . منظور از آرایش دائمی شامل آرایش هایی که مدت زمان طولانی بر روی صورت و بدن ماندگاری دارند . از این روز خیلی ها دنبال یادگیری این هنر آرایشی و کسب درآمد از آن هستند . در واقع برترین روش های آرایش دائم میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ هستند که عمل انتقال پیگمنتها به نواحی زیر پوست را انجام می دهند . این انتقال رنگدانه ها ، هم برای ابروان و هم برای صورت و خطوط چشم کارایی زیبایی به همراه دارد . استقبال از این هنر آرایشی بالطبع کسب درآمد زیادی را برای پیگمنترها فراهم می کند که این باعث رونق آموزش میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ی شود.

آموزش آرایش دائم در شیراز
آموزش آرایش دائم در شیراز

فیبروز ابرو در شیراز

انواع ارایش دایم صورت

  • آرایش دایم لب
  • آرایش دایم ابرو ها
  • آرایش دائم چشم(تاتو چشم)

نکات مهم آرایش دایم لب

آرایش دائم لبها

آشنایی با خطوط مختلف انواع لب، خطوط مختلف هاشور لب، زدن سایه و روشن های مختلف لب، مواد مصرفی مناسب و ابزار کار ، انتخاب مناسب مواد مصرفی و کاربرد صحیح ابزار کار، ایجاد طراحی مناسب لب، ترسیم خط لب مناسب، سایه زدن صحیح لب، کشیدن خط لب با دستگاه روی پوست مصنوعی، زدن سایه با دستگاه روی پوست مصنوعی و … همه اینها نکات مهمی است که یک آرایشگر و پیگمنتر تخصصی در حین انجام کار بر روی لبها باید به آنها اشراف کامل داشته باشد که در دروه های آموزشی به آنها آموزش داده می شود.

نکات مهم آرایش دایم ابرو(هاشور ابرو)

آرایش دائم چشم

آشنایی با خطوط مختلف ابرو روی پوست طبیعی و مصنوعی، خطوط مختلف هاشور ابرو، سایه زدن های مختلف ، مواد مصرفی و ابزار کار مناسب ، چگونگی هاشور زدن با دستگاه روی پوست مصنوعی، نحوه سایه زدن با دستگاه روی پوست مصنوعی، نحوه سایه زدن با دستگاه روی پوست طبیعی، چگونگی سایه زدن با دستگاه روی صورت مصنوعی، نحوه هاشور زدن با دستگاه روی پوست طبیعی، چگونگی هاشور زدن با دستگاه و /.. همه اینها نکات مهمی است که یک آرایشگر و پیگمنتر تخصصی در حین انجام کار بر روی ابرو ها باید به آنها اشراف کامل داشته باشد که در دروه های آموزشی هاشور به آنها آموزش داده می شود.

نکات مهم در آرایش تاتو خط چشم چشم

 آشنایی با فرم های مختلف چشم، خط چشم های مختلف، مواد مصرفی مناسب و ابزار کار، ترسیم اولیه خط چشم متناسب با فرم چشم، ترسیم مناسب خط چشم با دستگاه، توجه به حساسیت چشم، کشیدن خط چشم با دستگاه بر روی پوست مصنوعی، استفاده صحیح از بی حس کننده در خصوص خط چشم، کشیدن خط چشم مناسب با دستگاه روی پوست طبیعی و … همه اینها نکات مهمی است که یک آرایشگر و پیگمنتر تخصصی در حین انجام کار بر روی خط چشم باید به آنها اشراف کامل داشته باشد که در دروه های آموزشی به آنها آموزش داده می شود.

معرفی بهترین بهترین مراکز آموزش میکروبلیدینگ شیراز

1- مرکز آموزش میکروبلیدینگ و پی آر

میکروبلیدینگ شیراز

با سابقه ده سال تجربه پیگمنتری کار خود را در شیراز (محل سکونتش) آغاز کرد. امروز یکی از برندهای معتبر ، بولد بروز ابروهاست بطوری که بعنوان مستر اکادمی پی آر ، مشغول به ارایه خدمات آرایش دائم و همچنین خدمات آموزشی است . برای آنکه با نمونه کارهای خانم شهریور بیشتر آشنا شوید می توانید از ایسنتاگرام و سایت تخصصی شان در انتهای همین نوشتار بازدید کنید

تمامی لاینهای آرایشی

مجموعه زیبایی هرمود HairMood Beauty Salon تجربیات خود را در...

 
سالن زیبایی هرمود

هرمود

متخصص:تمامی لاینهای آرایشی
تلفن:09170009309
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, پی آر, تتو بدن, رنگ مو, ریموو آرایش دائم, ریموو تاتو, سالن زیبایی, شینیون, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : شیراز
نشانی سالن زیبایی هرمود :: شیراز ، قدوسی غربی ، بین کوچه 18 و 16 ساختمان هرمس، طبقه دوم

مجموعه زیبایی هرمود
HairMood Beauty Salon
تجربیات خود را در ارایه خدمات زیبایی از سال ۱۳۵۴ تحت عناوین دیگر در شهر تهران شروع و در سال ۱۳۹۶ تحت نام HairMood ( هرمود) شعبه دوم خود را در شهر زیبای تاریخی و گردشگری شیراز افتتاح نمود.


پیح اینستاگرام

@Hairmood_Salon

هماهنگی
☎️07191010102
☎️ 09170009309
شبکه‌های اجتماعی

میکروبلیدینگ شیراز

شیراز میکروابرو تاتوی بدن شیدینگ لب خط چشم و شیدینگ...

 
سپیده پوراحسان

سعیده پوراحسان

متخصص:میکروبلیدینگ شیراز
تلفن:09172334738
Categories: آرایش دائم, تتو بدن, ریموو تاتو
شهر : شیراز
آدرس:: شیراز.قدوسی غربی بین کوچه ۱۰ و ۱۲ ساختمان کیلینک ارمانی ٫ طبقه اول
شیراز
میکروابرو
تاتوی بدن
شیدینگ لب
خط چشم و شیدینگ چشم
ریمووی تاتوی قدیمی
اسکالپ سر
اعطای مدرک فنی حرفه ای در شیراز09172334738
– ساعت پاسخگویی ۹ صبح تا ۷ بعد از ظهر
تنها سایت تخصصی آموزش مجازی آرایش دائم
www.spigmenter.com

پیح آموزشی
saideh.pourehsan.pmu@
پیج نمونه کار
saidehpourehsan.art@
هماهنگی
☎️09172334738
شبکه‌های اجتماعی

[instagram-feed feed=163]
میکروپیگمنتیشن در شیراز

دیدگاه خود را بنویسید