آموزش بافت مو در کرج با مدرک فنی حرفه ای معتبر

شما اینجا هستید: خانه » آموزشگاه آرایشگری کرج » آموزش بافت مو در کرج با مدرک فنی حرفه ای معتبر

دوره ی آموزش بافت مو در کرج – karaj – را می توانید از طریق کلاسهای آموزشگاه های آرایشگری زنانه در کرج دنبال کنید . اگر آشنایی با این مراکز آموزشی ندارید ما در این نوشتار شما را برخی از آنها آشنا می کنیم بصورتی که در کارت مجازی آنها شما به پیچ اینستاگرام و واتس اپشان دستری خواهید داشت و براحتی می توانید استعلام قیمت بگیرید . البته در این نوشتار شما را با آیتمهای معمول آموزش بافت مو در کرج آشنا می کنیم و به تشریح دوره های مبتدی و تخصصی خواهیم پرداحت .

آموزش فیبروز ابرو در کرج

آموزش بافت مو در کرج
آموزش بافت مو در کرج

بهترین مراکز آموزش بافت مو در کرج

تمامی خدمات آرایشی زیبایی

Beauty Salon ✨Professional beauty group✨ ‎گروه حرفه ای زیبایی ‎آموزش...

 
سالن زیبایی فردیس کرج

نگار شامحمدی

متخصص:تمامی خدمات آرایشی زیبایی
تلفن:09128997304
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : فردیس, کرج
نام و برند سالن زیبایی: رزنگار بیوتی
آدرس: فردیس کرج ، فلکه پنجم قریشی جنوبی نبش خیابان هفتم غربی ساختمان ارین سالن زیبایی رزنگار طبقه اول واحد 2
Beauty Salon ✨Professional beauty group✨ ‎گروه حرفه ای زیبایی ‎آموزش و خدمات (vip) ▾ call & WhatsApp? 09128997304

فردیس فلکه پنجم قریشی جنوبی نبش خیابان هفتم غربی ساختمان ارین سالن زیبایی رزنگار طبقه اول واحد 2 02636519557 02636519539

ارتباط سریع و آسان 09128997304 شبکه‌های اجتماعی



[instagram-feed feed=27]

بافت مو یکی از انواع روش های آراستن موهاست که به دلیل تنوع زیاد همیشه مورد توجه خانم هاو دختران جوان است. بافت مو، در همه زمان ها پر طرفدار بوده و روز به روز به تنوع مدل های آن اضافه می شود. از بافت های شکیل تر و حرفه ای تر در مهمانی ها و مراسم استفاده می شود و بافت های ساده برای استفاده روزانه مناسب هستند. بافت مو قابلیت ترکیب با انواع شینیون ها را دارد و اگر در قسمت های مختلف شینیون استفاده شود، جذابیت فوق العاده ای به موها می دهد.

دوره آموزش بافت مو شامل دو بخش مبتدی و پیشرفته است که هر بخش دارای سرفصل های آموزشی میباشد

دوره آموزش مبتدی بافت مو شامل سرفصل های ذیل است:

  •  آلودگی زدایی محیطی، حفاظت و بهداشت فردی
  • مشاوره و پذیرش مشتری
  • آماده سازی و براشینگ مو قبل از بافت
  • بافت های پایه
  • بافت فانتزی
  • بافت ترکیبی
  • بافت با موی اضافه
  • بافت حصیری، تیغ ماهی، بافت تاج و …
  • بافت آفریقایی، فرانسوی، هلندی و …
  • استفاده از تزئینات در بافت مو (مانند مهره های نگین، سنگ و …)

دوره آموزشی پیشرفته بافت مو شامل سرفصل های ذیل است:

  • بافت ترکیبی
  • بافت با موی اضافه
  • بافت حصیری، تیغ ماهی، بافت تاج و …
  • بافت آفریقایی، فرانسوی، هلندی و …
  • استفاده از تزئینات در بافت مو (مانند مهره های نگین، سنگ و …)

ابزارهای مورد نیاز آموزش بافت مو

با جدیدترین تکنیک ها

تمام ابزار مورد نیاز دوره آموزشی بافت مو، توسط آموزشگاه آرایشگری لیدا رهام به هنرجویان ارائه می شود. هزینه پک ها بر عهده هنرجو می باشد. این ابزار شامل: ماکت مخصوص آموزش، کله مانکن،انواع فیکساتور، انواع سنجاق های ریز و درشت، انواع شانه و برس های مخصوص و انواع نخهای مخصوص بافت دردلاک، می شود.

دوره آموزش مبتدی و پیشرفته بافت مو به دو صورت گروهی و خصوصی برگزار میشو د و متناسب با هر نوع بودجه هنرجویان میتوانند در این دوره ها شرکت کنند

کلاس آموزش مبتدی بافت مو گروهی با تعداد ۸ تا ۱۰ نفر بمدت ۶ ساعت و با هزینه ۸۰۰۰۰۰ تومان

کلاس آموزش مبتدی بافت مو خصوصی با تعداد ۱ نفر بمدت ۶ ساعت و با هزینه ۱۱۰۰۰۰۰ تومان

کلاس آموزش پیشرفته بافت مو گروهی با تعداد ۸ تا ۱۰ نفر بمدت ۶ ساعت با هزینه ۱۴۰۰۰۰۰ تومان

کلاس آموزش پیشرفته بافت مو خصوصی با تعداد ۱ نفر با هزینه ۱۷۰۰۰۰۰ تومان

سوالات شما

هنر جو پس از اتمام دوره آموزشی بافت مو چه توانایی هایی دارد؟

هنر جو بعد از پایان دوره بافت مو به انجام براشینگ قبل از بافت و باز کردن گره های مو مسلط خواهد شد. با اصول صحیح بافت مو آشنا خواهد شد و توانایی کار با مهره های نگین، سنگ و روبان را در حین بافت مو کسب خواهد کرد.
علاوه بر آن به انواع بافت مو از جمله بافت های پایه، ترکیبی، فانتزی، بافت مو کف سر و جلوی سر، بافت با موی اضافه، بافت مو با کاموا،بافت دردلاک (Dreadlock) و دردراپ، بافت مکزیکی، بافت فرانسوی، بافت هلندی، بافت آفریقایی و اسپانیایی،اینفینیتی، بافت تل، بافت آبشاری، پروانه ای، بافت تیغ ماهی و حصیری، قلبی، بافت چهل گیس، بافت شینیون، موازی، نردبانی، تاجی، بافت گل کف سری، پاپیونی، بافت کلاهی و تاج گل و بافت طنابی یا مارپیچ و … مسلط خواهد شد.

آیا بازار کار بافت مو خوب است؟

بانوان و دختران زیادی از انجام بافت مو خصوصا برای سفر رفتن استقبال میکنند.با توجه به این که بافت مو یک مدل موی بسیار ساده است و علاوه بر سادگی می تواند ظاهری جذاب و زیبا داشته باشد برای استفاده روزمره و حاضر شدن در مهمانی ها انتخاب مناسبی است. هر روز استایل های جدید و زیباتر وارد بازار بافت مو می شود و این تنوع بی نظیر از مدل ها خانم ها را در هر سن و سالی علاقمند به این رشته می کند. از این رو بافتن موها که در عین سادگی بسیار شیک و زیباست در حال حاضر در سالن های زیبایی طرفداران زیادی دارد و در صورتی که با صنعت مد آرایشگری در زمینه بافت مو همراه باشید و همیشه خودتان را به روز کنید می توانید در این رشته آرایشگری بسیار موفق باشید.

چگونه میتوان در رشته بافت مو متخصص شد؟

در دوره آموزشی بافت مو در آموزشگاه ارایشگری لیدا رهام ،هنرجو ابتدا براشینگ موها را یاد می گیرد  تا بتواند  گره های مو را باز و جدا کند، سپس با بافت های متناسب با انواع فرم صورت مانند فرم گرد، مثلثی، بیضی و .. آشنا می شود تا بتواند در آینده مشاوره خوبی در این زمینه به مشتریانتان بدهد. در طی دوره آموزشی نیز انواع بافت های پایه، ترکیبی، فانتزی، بافت با موی اضافه، بافت مو با مهره، نگین، روبان و … را آموزش می بیند تا در تمام روش های تسلط کافی پیدا کند.

دلیل پرطرفدار بودن بافت مو چیست؟

بافتن مو بین دختران جوان و خانم ها بسیار محبوب است و در همه سنین طرفدار دارد. دختران دانش آموز و خانم های دانشجو می توانند با بافت های جلوی سر، استایل مناسبی به موهایشان بدهند؛ بافتن مو برای مهمانی های دوستانهو مسافرت ها  نیز بهترین گزینه است. در دنیای مد، امروزه بافت مو به سفتی و سختی گذشته نیست و حتی مدل های آزاد و نامرتب بافت مو هم وارد این رشته شده که زیبایی خاص خودشان را دارند و در حالی که نامرتب یا به اصلاح شلخته هستند جلوه زیبایی را ایجاد می کنند.و در عین حال شیک و زیبا هستند.

[instagram-feed feed=60]

دیدگاه خود را بنویسید