آموزش اکستنشن مو در شیراز

شما اینجا هستید: خانه » اکستنشن مو مژه شیراز » آموزش اکستنشن مو در شیراز

برای یادگیری مهارتهای اکستنشن مو در شیراز – shiraz ، باید در دوره های آموزش اکستنشن مو شرکت کنید که این دوره ها در جامعه آرایشگری کشورمان به دو صورت اتفاق می افتد. یکی شرکت در دوره های آموزشگاه های آرایشگری شهر خودتان است و دیگری دوره های خصوصی اکستنشن کاران حرفه ای که معمولا به آموزش هم می پردازند که برخی از آنها خود مدرس فنی حرفه ای نیز هستند . در این نوشتار شما را با این دوره بیشتر آشنا می کنیم و شرایط کامل فنی حرفه ای این دوره را توضیح خواهیم داد و همچنین به معرفی آموزشگاها و اکستنشن کاران فعال شهر شیرازکه در زمینه آموزش اکستنشن مو می پردازیم بصورتی که در کارت مجازی آنها شما دسترسی مستقیم به پیج اینستاگرام و واتس اپ آنها خواهید داشت تا بتوانید استعلام قبمت و تماس مستقیم داشته باشید.

آموزش اکستنشن مو شیراز
آموزش اکستنشن مو شیراز

اکستنشن مو در شیراز

برخی از بهترین مراکز آموزش اکستنشن مو در شیراز

تمامی لاینهای آرایشی

مجموعه زیبایی هرمود HairMood Beauty Salon تجربیات خود را در...

 
سالن زیبایی هرمود

هرمود

متخصص:تمامی لاینهای آرایشی
تلفن:09170009309
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, پی آر, تتو بدن, رنگ مو, ریموو آرایش دائم, ریموو تاتو, سالن زیبایی, شینیون, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : شیراز
نشانی سالن زیبایی هرمود :: شیراز ، قدوسی غربی ، بین کوچه 18 و 16 ساختمان هرمس، طبقه دوم

مجموعه زیبایی هرمود
HairMood Beauty Salon
تجربیات خود را در ارایه خدمات زیبایی از سال ۱۳۵۴ تحت عناوین دیگر در شهر تهران شروع و در سال ۱۳۹۶ تحت نام HairMood ( هرمود) شعبه دوم خود را در شهر زیبای تاریخی و گردشگری شیراز افتتاح نمود.


پیح اینستاگرام

@Hairmood_Salon

هماهنگی
☎️07191010102
☎️ 09170009309
شبکه‌های اجتماعی

مركز تخصصي مو

مرکز اکستنشن کراتینه مو شیراز مركز تخصصي مو نازى شيبانى...

 
نازی شیبانی

نازی شیبانی

متخصص:مركز تخصصي مو
تلفن:09175265005
Categories: اکستنشن مو, کراتینه مو
شهر : شیراز
آدرس ما :: shiraz

مرکز اکستنشن کراتینه مو شیراز

مركز تخصصي مو نازى شيبانى شيراز? آموزش و خدمات كاربرمواد: انواع تراپي هاى مو و كراتين مو و رنگ مو و اكستنشن مو جهت مشاوره و رزرو وقت?? ☎️09175265005


ارتباط سریع و آسان 09175265005 شبکه‌های اجتماعی


[instagram-feed feed=9]

معرفی دوره فنی حرفه ای آموزش اکستنشن مو

آموزش اکستنشن مو در شیراز

آموزش اکستنشن مو در آموزشگاه های آرایشگری توسط مربیان مجرب فنی حرفه ای برگزار می شود. این کلاس شامل تمام سرفصل های مربوط به دوره اکستنشن است که در روش های متنوع و برای انواع موها قابل انجام است. هنرجویان در پایان این دوره آموزشی، برای ورود به بازارکار آماده می شوند و قادر به دریافت مدرک فنی حرفه ای می باشند. این شیوه زیبایی یکی از روش های رسیدن به موهای بلند و پر پشت است.

از طریق این روش می توان هایلایت هایی در بین موها ایجاد کرد و زیبایی موها را بیشتر کرد. در اکستنشن کردن موها از دو مدل مو استفاده می شود: موی طبیعی و موی مصنوعی. استفاده از روش طبیعی توجه بیشتری را به خود جلب می کند و راحت تر با موها ترکیب می شود و امکان شست و شوی آسان و حتی رنگ کردن نیز، دارد. اما موی مصنوعی دوام زیادی ندارد و نمی شود آن را با سشوار، اتوی مو و لوازم حرارتی حالت داد.

سرفصل های دوره اکستنشن مو

  • آلودگی زدایی محیطی و حفاظت بهداشت فردیمشاوره و پذیرش مشتریگندزدایی و شست و شوی موهای طبیعیقالب گرفتن و اندازه گیری سربافت کلاه گیس و مودرست کردن پایه مو و فرق وسط سر با چسب لاتکسآموزش اکستنشن با موی طبیعیآموزش اکستنشن با موی مصنوعیآموزش اکستنشن مو با رینگآموزش اکستنشن با روش لیزری

هزینه و نحوه برگزاری دوره حرفه ای اکستنشن مو

قیمت کلاس آموزش اکستنشن مو دربرخی از آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای، متناسب با تمام بودجه ها طراحی می شود. از این جهت کلاس های این دوره به شکل خصوصی(۱ تا ۳ نفر) و نیمه خصوصی(۳ تا ۸ نفر) برگزار می شود. همچنین برای خانم های شاغل و عزیزانی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان تشکیل کلاس ها در روزهای تعطیل نیز وجود دارد.

زمانبندی و هزینه دوره مبتدی

نام حرفهپیش نیازمدت زمان آموزششهریه کلاس گروهیشهریه کلاس نیمه خصوصیشهریه کلاس خصوصیتاریخ شروع دوره
آموزش اکستنشن مو (نام سرفصل فنی حرفه ای:‌کلاه گیس باف با موی طبیعی زنانه)ندارد۵ ساعت1200000 تومان1800000 تومان2500000 توماناول هر هفته

این قیمتها در آموزشگها و مراکز مختلف ممکن است متغیر باشد برای قیمتهای دقیق تر از مراکز معرفی شده شهرهای خود تماس بگیرید.

بازار کار اکستنشن مو چگونه است؟

بازار کار ارایشگری زنانه بستگی به مکان یعنی سالن و حتی شهری که در آن زندگی می کنید دارد. در کل آموزش اصولی هر هنر آرایشی باید بعنوان سرمایه گذاری تلقی شود و این هزینه ها به مرور جبران خواهند شد. شرط آن است که هنرجو به مهارت کامل و کافی برسد تا بتواند مشتری مداری کند.

برخی سوالات متداول دیگر

بعد از آموزش می توانم کار کنم ؟

طبیعتا برای همین آموزش می بینید. اما روال کار این است که برای کار کردن حتما برای چند کار این کار را در کنار استاد خود انجام دهید تا اعتماد بنفس خوبی داشته باشید و نواقص احتمالی هم رفع شود.

برای کار کردن دوره مبتدی کافی است ؟

در بازار کار برای آنکه بهترین باشید باید همیشه خود را رشد دهید . پس توصیه می کنیم همیشه در حال بهتر شدن و آموزش های پیشرفته یاشید.

دوره آموزش لیفت مژه سوای اکستنشن مژه است ؟

بله. معمولا دوره های آن جدا برگزار می شود. البته در این زمینه می توانید با استاد خود هماهنگ کنید در صورت صلاحدید و هماهنگی همزمان برای شما آموزش دهند.

می توونم براحتی یاد بگیرم؟

برای یادگیری نیازمند علاقه و پشتکار و تمرین است . اگر علاقه داشته باشید براحتی و گام به گام یاد خواهید گرفت .

[instagram-feed feed=10]