مشهورترین رنگ کار مو در تهران

شما اینجا هستید: خانه » رنگ و مش تهران » مشهورترین رنگ کار مو در تهران

دسترسی سریع به محتوای این نوشتار

آیا شما هم دنبال مشهورترین رنک کار مو در تهران هستید ؟ یا هم خودتان رنگ کار هستید و می خواهید معروفتین و بهترین رنگ کار مو در تهران شوید در هر صورت خواندن این نوشته می تواند برای هر دو دسته از این افراد مفید باشد. اما در همین ایتدا بگویم که واقعا شناسایی مشهورترین رنگ کار مو در تهران کار بسیار مشکلی است زیرا که مرجعی مشخصی برای این کار وجود ندارد و شما برای یافتن اینگونه افراد باید پیج اینستاگرام سلبریتی ها و هنرمند های مشهور کشور را دنیال کنید که البته برخی از این هنرمندان خود سالن زیبایی و آرایشی هم دارند و در این زمینه فعالیت هم می کنند ولی اینکه چقدر این شهرت ، میزان رضایت مشتری را در بردارد مشخص نیست . اما در این نوشته شما را با برخی از بهترین سالن های رنگ و مش تهران آشنا می کنیم بصورتی که در کارت مجازی آنها می توانید به پیج اینستاگرام و واتس اپ و شماره تماسشان دسترسی داشته باشید و براحتی استعلام قیمت بگیرید. و البته اگر رنگ کار مو هستید می خواهید در کار خود بهترین شوید راهکارههای را برای شما در ادامه داریم .

مشهورترین رنگ کار مو
مشهورترین رنگ کار مو

بهترین آرایشگاه و سالن رنگ مو در تهران

معروفترین سالن های رنگ و مش در تهران

تمامی لاینهای آرایشی زیبایی

Beauty, cosmetic & personal care ⚜️شعبه سعادت آباد VIP⚜️ tehranbeautysalon...

 
مونا یزدانی

مونا یزدانی

متخصص:تمامی لاینهای آرایشی زیبایی
تلفن:09190814100
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, تتو بدن, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, شینیون, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : تهران, سعادت آباد, گیشا
نام و برند سالن زیبایی: مونا یزدانی
آدرس شعبه 1: سعادت‌آباد، چهارراه سرو، ساختمان ۴۲، طبقه اول
آدرس شعبه 2: گیشا بالاتر، از خ ۲۸ (شهابی)، پ ۲۱۹

Beauty, cosmetic & personal care ⚜️شعبه سعادت آباد VIP⚜️ tehranbeautysalon ☎️0212211878002122118781 ◾️09190814100 ◾️سعادت آباد چهارراه سرو ساختمان۴۲ ط ۱


◾️ زیبایی از اینجا آغاز می‌شود…اگر شما به دنبال آرایشی به روز، ظریف و بی نقص هستید ما به شما کمک میکنیم تا رویایتان را به واقعیت تبدیل کنید. به ما فرصت دهید تا روز خاص زندگیتان را رقم بزنیم.


سعادت آباد | گیشا

تمامی لاینهای آرایشی زیبایی

با افتخار اعلام می‌کنم که: دارای مجوز رسمی از اتحادیه...

 
آرزو قهرمانی

آرزو قهرمانی

متخصص:تمامی لاینهای آرایشی زیبایی
تلفن:09127009256
Email: arezoosalon@gmail.com
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, تتو بدن, رنگ مو, ریموو آرایش دائم, ریموو تاتو, سالن زیبایی, شینیون, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : تهران
نام و برند آموزشگاه آرایشگری: کلبه آرزو (برنادت سابق)
آدرس : فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بین خ ولیعصر و قبادی، روبروی بانك قوامين،پلاک ۸۶ طبقه دوم، واحد ۵ کلبه آرزو

با افتخار اعلام می‌کنم که:

  • دارای مجوز رسمی از اتحادیه آرایشگران هستیم.
  • از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد و تجهیزات استفاده می‌کنیم.
  • متخصصان و مربیان مجرب و کارآزموده داریم.
  • فضایی شیک، آرام و دلنشین برای شما فراهم کرده‌ایم.
  • همواره به دنبال ارائه بهترین خدمات به شما هستیم.

ارتباط سریع و آسان 09127009256 شبکه‌های اجتماعی

چگونه یک رنگار کار حرفه ای مو شوم؟

خب اگر رنگ کار مو هستید جواب این سوال را بهتر است از زیان بهترین رنگ کاران مو در دنیا بشنویم. و از تجربه آنها استفاده کنیم . یکی از بهترین رنگ کار های مو در دنیا کسی نیست جز ریتا هازان . ریتا هازان کسی است برای یک دهه مشتریان خاص خود را اکثرا از چهره های سرشناس و هنرمندان آمریکایی هستند چون بیانسه، کیتی پری، تیلور سویفت، و رولینگ استونز.

او در نیویورک در سالن ریتا هازان مستقر است، اما یک هفته را با پرواز در سراسر جهان سپری می کند تا مشتریان مشهور خود را زیبا کند. او بهترین داستان “لحظه ای که می دانستم آن را ساخته ام” دارد.

برای اینکه از دیدگاههای یکی از بهترین رنگ کاران مو در جهان اشنا شوید نوشته او را با هم مطالعه کنیم :


من برای اوریبه کار کردم و زیر نظر برد جانز آموزش دیدم. ماریا کری به دنبال یک رنگ‌ساز جدید بود و می‌خواست تصویر خود را تغییر دهد. یکی از استایلیست‌های سالن که فکر می‌کرد رنگ را به گونه‌ای دیگر انجام می‌دهم، مرا به ماریا توصیه کرد. نتیجه طبیعی، تند و پر زرق و برق بود. او آن را دوست داشت، و تمام نگاه او را تغییر داد. او اولین سلبریتی بود که با او کار کردم. من در نهایت شروع به رنگ کردن موهای ماریا کردم، سپس جنیفر لوپز و جسیکا سیمپسون به سراغم آمدند. من تبدیل به رنگ‌ساز مورد علاقه افراد مشهوری شدم که می‌خواستند یک تصویر جدید داشته باشند. همان لحظه ای که فهمیدم واقعاً موفق شدم:
فکر می کنم وقتی یک فروشنده وارد سالن من شد و گفت که می خواهند رنگ موی جی لو را به من بفروشند. من فقط شروع به خندیدن کردم زیرا من کسی بودم که آن رنگ را ایجاد کردم و از چیزی که او سعی داشت به من بفروشد استفاده نکردم. توصیه من به علاقمندان رنگ مو:
بیاموزید و برای ترفیع زیاد مضطرب نباشید. من شش سال دستیار بودم. سه سال اولی که در حال یادگیری هستید، و سه سال بعد زمانی است که دانش پایه خود را به دست می آورید و واقعاً متوجه می شوید که رنگ چگونه کار می کند. قبل از شروع به فکر کردن “من می توانم این کار را انجام دهم”، مطمئن شوید که تحصیل کرده و مهارت دارید. من همچنین فکر می کنم که شما باید واقعاً این کار را دوست داشته باشید. اگر این کار را نکنید، شما را می شکند. شما باید واقعاً آن را دوست داشته باشید زیرا دائماً در حال کار هستید. شما مرخصی یا روزهای مرخصی ندارید – باید سفر کنید، استقامت بالایی داشته باشید، تمام روز غذا نخورید و همچنان کار کنید، و همیشه شاد باشید. من سعی می‌کنم به افرادی که در اینجا شروع به کار می‌کنند توضیح بدهم که این مانند یک نمایش برادوی است. شاید میلیون ها بار این کار را انجام داده باشید، اما باید طوری رفتار کنید که مشتری شما برای اولین بار در آنجا نشسته است، و باید طوری رفتار کنید که قبلاً این کار را نکرده اید.

جانی رامیرز یکی دیگر از بهترین رنگ کاران شهر لوس آنجلس آمریکاست که بیشتر تبحرش در زمینه هایلایتهاست . او هم بی انکه با توجه به علاقه اش به کار خودش در میان برترین رنگ کاران جای گرفت . او هم در زمینه موفقیت خود چنین می گوید :

من سال‌ها به عنوان دستیار مایکل کانال، رنگ‌شناس و استایلیست مشهور کار می‌کردم. مایکل به خاطر رنگ جنیفر آنیستون معروف بود و به سرعت به مربی و دوست عزیز من تبدیل شد. همه در سالن به من می آمدند و در مورد فرمول های من می پرسیدند، بنابراین من با افراد زیادی در این صنعت آشنا شدم. سپس من به کریس مک میلان ارجاع شدم تا به عنوان یک رنگ‌آمیز در سالن او انتخاب شوم. این یک فرصت عالی و استراحت بزرگ من بود. کریس در به اشتراک گذاشتن مشتریان مشهور خود با من بسیار سخاوتمند بود. من در آنجا یاد گرفتم که حرفه ام را کامل کنم و واقعاً به خودم آمدم. برخی از اولین افراد مشهور من گوئینت پالترو، ویکتوریا بکهام، کری مولیگان، الساندرا آمبروسیو، امبر والتا و میراندا کر بودند. همان لحظه ای که فهمیدم واقعاً موفق شدم:
وقتی دختران پشت میز پذیرش مدام به من می‌گفتند زنان از سراسر جهان برای گرفتن قرار ملاقات با من تماس می‌گرفتند و فقط برای اینکه من موهایشان را اصلاح کنم، پرواز می‌کردند. همچنین، داشتن روزنامه‌نگارانی که با سالن تماس می‌گیرند تا درباره من و هنرم مصاحبه کنند – آن موقع بود که فهمیدم آن را ساخته‌ام. ناگهان اینترنت پر شد از عکس های زنانی که رنگ موهای من را پوشیده بودند. همه چیز در همان زمان اتفاق افتاد. توصیه من به علاقمندان رنگ مو:
به کسی که واقعاً او را تحسین می کنید و سبک کاری دارد که دوست دارید انجام دهید کمک کنید. 100% مایل باشید ساعت های طولانی برای یادگیری این هنر و استفاده از ابزارهای لازم برای رشد کسب و کار خود وقت بگذارید. رسانه های اجتماعی بخش بزرگی از دنیای رنگ مو هستند و مکانی عالی برای نمایش آثار شما هستند.

همانطور که مشاهده کردید و از زبان دو رنگ کار مشهور دنیا متوجه شدید برای مشهور شدن، عشق و علاقه به کار حرف اول را می زند و در ادامه کار کردن در سالن های برتر و داشتن مشتریانی از جنس هنرمندان و افراد معروف می تواند منجر به شهرت یک رنگ کار مو شود .

[instagram-feed feed=14]

دیدگاه خود را بنویسید