عوارض و مزایای ریباندینگ مو کدامند و کجا خوبه انجام بدهیم؟

شما اینجا هستید: خانه » صافی مو تهران » عوارض و مزایای ریباندینگ مو کدامند و کجا خوبه انجام بدهیم؟

دسترسی سریع به محتوای این نوشتار

عوارض و مزایای ریباندینگ مو : ریباندینگ مو بهترین روش برای صافی مو است . امااین روش، مزایا و عوارض متعددی دارد که باید قبل از تصمیم‌گیری در مورد این روش، از آن اطلاع پیدا کنید.

اگر خواهان موهای جذابی با ساختار سالم مو هستی باید از آنها مراقبت کنید. برای اینکه موها در بهترین حالت باقی بمانند و همواره شکل ظاهری خود را در سالم‌ترین حالت ممکن حفظ کنند، باید دائما از آنها مراقبت کنید.

عوارض و مزایای ریباندینگ مو
عوارض و مزایای ریباندینگ مو

اوزون تراپی مو

بانوان عاشق موهای صاف و درخشان هستند و این امر میسر نمی شود جزا با ریباندینگ مو.

به همین دلیل آمار انجام عمل ریباندیگ در کل دنیا بالاست . این روش، نه تنها موها را صاف و درخشان می‌کند بلکه نگهداری و شانه کردن آن را نیز راحت‌تر می‌کند. علاوه بر این، شما با موهایی که ریباندینگ شده‌اند، مدت زمان کمتری را در حمام صرف مراقبت و شست‌وشوی موهای خود می‌کنید.

اما آنچه در این نوشته به بررسی کامل آنها خواهیم پرداخت :

  • ریباندینگ مو چیست؟
  • مزایای ریباندینگ مو را می شناسید؟
  • معایب ریباندینگ مو و عوارض آن را می شناسید؟
 ریباندینگ مو چیست؟

موی انسان از آمینو اسید تشکیل شده است. این آمینواسیدها با زنجیره‌هایی به هم متصل شده‌اند که ساختار مو را تشکیل می‌دهند و مشخص می‌کنند که مو صاف است، موج‌دار است یا فر. ریباندینگ مو عبارت است از سست کردن شیمیایی مو از طریق شکستن این زنجیرها و سپس بازسازی دوباره آنها برای ایجاد ساختار جدیدی در مو.

این پروسه با استفاده از یک ماده سست کننده آغاز می‌شود. این ماده باعث شکستن زنجیره‌های پروتئینی مو می‌شود. سپس موها صاف می‌شود و خنثی کننده برای بازسازی زنجیره‌های ساختار جدید مو، استفاده می‌شود.

ریباندینگ مو درست مثل هر روش دیگری که برای صاف کردن و مراقبت از مو استفاده می‌شود، مزایا و معایب متعددی دارد. اگر قصد دارید این روش را برای صاف کردن موهای خود انتخاب کنید، باید قبل از تصمیم‌گیری در مورد مزایای و معایب آن، بیشتر بدانید.

عوارض و مزایای ریباندینگ مو را می شناسید؟

مزایای ریباندینگ مو


ریباندینگ مو روشی برای صاف کردن مو است که اخیرا زیاد مورد توجه قرار گرفته است. این روش به خاطر مزایای متعددی که دارد، طرفدار پیدا کرده است. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایجاد ظاهری جذاب و براق در موها

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که موهای صاف و براق را دوست دارند، ریباندینگ گزینه خوبی برای شما است. با این روش، موها ظاهری بسیار صاف و براق خواهند داشت. موهای لخت و صاف با کمک ریباندینگ به راحتی امکان‌پذیر است و نتیجه آن تا مدت‌های طولانی باقی می‌ماند.

عدم نیاز به صاف کننده‌های مو

بسیاری از افرادی که موهای صاف و براق و لخت را دوست دارند، دائما از وسیله‌های متعدد برای صاف کردن موهای خود استفاده می‌کنند. مثلا اتو مو یکی از این وسیله‌ها است که استفاده از آن به طور مداوم می‌تواند آسیب‌های بسیار زیادی به مو وارد کند.

با ریباندینگ مو، دیگر نیازی به استفاده از این وسایل صاف‌کننده ندارید. این وسایل با حرارت زیاد، موهای شما را صاف می‌کنند. حرارت زیاد باعث ایجاد آسیب‌های متعدد و خشکی در موها می‌شود. اگر زیاد موهای خود را اتو می کنید باید نکات مهم و حساس در اتو کشیدن مو را فراموش نکنید.

کاهش وز مو

بسیاری از زنان از وز شدن موهای خود شکایت دارند. برخی به خاطر عدم آب‌رسانی مناسب به موها، برخی به خاطر استفاده از رنگ‌های شیمیایی و برخی دیگر از افراد به خاطر جنس موهای خود، موهای وز دارند که ممکن است ظاهری ناخوشایند داشته باشد.

با ریباندینگ مو دیگر خبری از وز مو نیست. بدون استفاد از هیچ وسیله یا ماده صاف‌کننده‌ای از شر وز مو خلاص می‌شود.

حالت دهی آسان

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که قبل از هر مهمانی، تا مدت‌ها به این فکر می‌کنید که چه مدل مویی برایتان مناسب است و چطور باید موهای خود را آرایش کنید، با ریباندینگ مو تا حدود زیادی از شر این مشکل خلاص می‌شوید. دیگر لازم نیست زمان و هزینه زیادی را صرف آرایش و حالت دادن به موهای خود کنید.

معایب ریباندینگ مو و عوارض آن را می شناسید؟

عوارض و مزایای ریباندینگ مو


ریباندیگ مو، روشی برای صاف کردن موها با کمک مواد شیمیایی است. طبیعی است که چنین روشی، معایب و عوارض جانبی متعددی داشته باشد. از جمله:

نیاز به مراقبت‌های بیشتر

بعد از ریباندینگ مو، موهای شما نیاز به مراقبت‌های زیادی دارد. چون بعد از ریباندینگ، ساخنار مو بسیار حساس‌تر و آسیب‌پذیرتر می‌شود. در ماه اول بعد از ریباندیگ نباید موهای خود را گره بزنید، خم کنید یا پشت گوشتان بزنید. این موارد ممکن است به موی شما آسیب بزنند.

آسیب رسیدن به پوست سر

گرمای ناشی از استفاده از مواد شیمیایی مختلف در جریان ریباندینگ مو ممکن است به پوست سر آسیب بزند و حتی باعث سوازندن پوست سر بشود. این آسیب ممکن است مدت‌های طولانی طول بکشد. اگر ابزار مورد استفاده بیش از حد معمول داغ شده باشد یا از مواد شمیایی بیش از زمان مورد نیاز، استفاده شود، این آسیب‌ها بسیار وخیم‌تر می‌شود.

نیاز به ترمیم

بعد از ریباندینگ مو نمی‌توانید موها را به حال خود رها کنید. برای اینکه بافت و لطافت موهای شما مثل روزهای اول حفظ شود، چند وقت یک بار باید موها را ترمیم کنید.

آسیب رسیدن به مو در اثر استفاده از مواد شیمیایی

مواد شیمیایی و گاهی سمی مورد استفاده در فرایند ریباندینگ مو، ممکن است باعث ریزش مو شود. بر اثر ترمیم‌های متعدد، بافت موها بسیار ضعیف می‌شود. ضعیف شدن ساختار مو و ریزش مو از معایبی است که بعد از ریباندینگ و بعد از ترمیم‌های متعدد، ایجاد می‌شود.

دائمی بودن

این روش صافی مو یک روش دائمی است و قابل بازگشت نیست. در واقع نتایج آن تا مدت‌های طولانی باقی می‌ماند. اگر از این کار پشیمان شوید، هیچ راه برگشتی وجود ندارد. زمانی که ریباندینگ می‌کنید دیگر نمی‌توانید موهای طبیعی خود را بازیابی کنید.

قرار گرفتن در معرض حرارت زیاد

در فرایند ریباندینگ مو موهای شما در معرض حرارت بسیار بالا قرار می‌گیرند. همانطور که قبلا هم گفتیم، حرارت بالا، به موهای شما آسیب‌های جبران‌ناپذیری وارد می‌کند. به خصوص اگر این روش را چندین بار تکرار کنید.

احتمال بازگشت

حتی با وجود ریباندینگ، این احتمال وجود دارد که گره خوردن و فرهای موهای شما به حالت قبل برگردد. به خصوص اگر خودتان از ابتدا موهای بسیار فر داشته باشید که زیاد گره می‌خورند. در نتیجه مجبور می‌شوید فرایند ریباندینگ را تکرار کنید که این کار، هزینه‌های زیادی برایتان دارد.

این هم از مقاله “عوارض و مزایای ریباندینگ مو ” که امیدوارم برایتان مفید و سودمند بوده یاشد. اگر سوال و نظری و تجربه ای ای دارید انرا کامنت کنید.

برخی سوالات شما

من در نت برگ تخفیف ۸۰ درصدی دیدم انجام بدم؟

برای خدمات زیبایی که در آن از محصولات صافی کراتین استفاده می شه باید دقت کنید که کجا می روید. خودتان فکر کنید که محصول ارجینال باشد اصلا هزینه موادش در نمی اد. حالا شما فکر کنید با این تخفیفات چه محصولاتی روی سر شما مالیده می شود؟؟؟ واسه تخفیفات فقط برای کوتاهی و خدماتی استفاده کنید که موادی استفاده نمی شه که معمولا چنین تبلیغاتی هم اصلا بهش درصد تخفیفی نمی خوره!

آیا رنگ کردن موها بعد از صاف کردن مو با روش ژاپنی امکانپذیر است؟

این تکنیک را همزمان با رنگ کردن مو نمی توان استفاده نمود. رنگ کردن مو دو هفته بعد یا قبل از صاف کردن مو با روش ژاپنی می تواند انجام شود.

صاف کردن مو به روش ژاپنی چه تفاوتی با روش برزیلی و کراتینه کردن مو دارد؟

صاف کردن مو با روش ژاپنی با تغییر دادن فیزیکی ساختار مو، مو را صاف می کند. روش برزیلی و کراتینه کردن مو، با پوشاندن موقتی مو با کراتین مو را صاف می کند. روش برزیلی و کراتین تا سه ماه مو را صاف نگه می دارند و صافی ژاپنی دائمی است. . منظور از دائمی در تکنیک های آرایش مو همانطور که می دانید، مدت زمان ۴ تا ۶ ماه است. زیرا موها همواره رشد نموده و به طبیعت اصلی خود باز می گردند.
مرکز زیبایی مونا‌ یزدانی

Beauty, cosmetic & personal care ⚜️شعبه سعادت آباد VIP⚜️ tehranbeautysalon...

 
مونا یزدانی

مونا یزدانی

متخصص:مرکز زیبایی مونا‌ یزدانی
تلفن:09190814100
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, تتو بدن, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, شینیون, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : تهران, سعادت آباد, گیشا

Beauty, cosmetic & personal care ⚜️شعبه سعادت آباد VIP⚜️ tehranbeautysalon ☎️0212211878002122118781 ?09190814100 ?سعادت آباد چهارراه سرو ساختمان۴۲ ط ۱


? سعادت آباد | ? گیشا


زیبایی از اینجا آغاز می‌شود…

مرکز تخصصی کراتینه

مرکز کراتینه مو ، مهسا نوبخت Health/beauty مدرس سطح A...

 
مهسا نوبخت

مهسا نوبخت

متخصص:مرکز تخصصی کراتینه
تلفن:09128967400
Categories: کراتینه مو
شهر : تهران, سعادت آباد
آدرس: بلوار سعادت آباد - انتهای صرافهای شمالی - نبش کوچه 19 - رو به روی پارک - پلاک 23 - واحد 9 - طبقه سوم - سالن تخصصی کراتین لیمانو

مرکز کراتینه مو ، مهسا نوبخت

Health/beauty

مدرس سطح A از ۳ کمپانی برتر برزیل? آموزش کراتین، ارائه مدرک ?? ۰۹۱۲۸۹۶۷۴۰۰ کراتینه، بوتاکس پروتئینه…/ضمانت خدمات سعادت آباد

ارتباط سریع و آسان 09128967400 شبکه‌های اجتماعی

کلبه آرزو

آکادمی و آموزشگاه تخصصی آرایشگری و زیبایی تهران Beauty, cosmetic...

 
آرزو قهرمانی

آرزو قهرمانی

متخصص:کلبه آرزو
تلفن:09127009256
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, تتو بدن, رنگ مو, ریموو آرایش دائم, ریموو تاتو, سالن زیبایی, شینیون, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : تهران
آدرس : فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بین خ ولیعصر و قبادی، روبروی بانك قوامين،پلاک ۸۶ طبقه دوم، واحد ۵ کلبه آرزو

آکادمی و آموزشگاه تخصصی آرایشگری و زیبایی تهران

Beauty, cosmetic & personal care

?با مدیریت آرزو قهرمانی ? احیا صافی اکستنشن مو فیبروز کانتور ریموو کوپ ناخن مژه میکاپ شنیون ?تهران فردوس شرق 09127009256


ارتباط سریع و آسان 09127009256 شبکه‌های اجتماعی


⁦✂️⁩کوتاهی⁦✂️⁩
#کوتاهی_حرفه_ای #کوتاهی_مو✂️ #کوتاهی_با_موزر #قیچی_آرایشگری #قیچی✂ #موی_سالم #موی_آسیب_دیده #موی_زیبا #موی_خشک #موی_سر #مویکوتاه #بلوند_عروسکی #بلوند_روشن
arezoohaircolorr
#کوتاهی_لاهیجان #کوتاهی_مو💇 #لاهیجانی #کلبه_آرزو #gilan #مدلموکوتاهزنانه #هرکات_کوتاهی_مو #هرکاتهای_ژورنالی #پوستموزیبایی#arezoohaircolorr#آستانه#تهران#رشت#kolbeharezoo

⁦✂️⁩کوتاهی⁦✂️⁩
#کوتاهی_حرفه_ای #کوتاهی_مو✂️ #کوتاهی_با_موزر #قیچی_آرایشگری #قیچی✂ #موی_سالم #موی_آسیب_دیده #موی_زیبا #موی_خشک #موی_سر #مویکوتاه #بلوند_عروسکی #بلوند_روشن
arezoohaircolorr
#کوتاهی_لاهیجان #کوتاهی_مو💇 #لاهیجانی #کلبه_آرزو #gilan #مدلموکوتاهزنانه #هرکات_کوتاهی_مو #هرکاتهای_ژورنالی #پوستموزیبایی#arezoohaircolorr#آستانه#تهران#رشت#kolbeharezoo
...

85 0
رنگ و دکلره ..عسلی ..بدون اسیب ..👍👍👍👌به درخواست عروس ..خانوم😉😍😛 #رنگمو#دکلره_مو#arezoohaircolorr#kolbeharezoo#کلبه_آرزو#گلسار_رشت

رنگ و دکلره ..عسلی ..بدون اسیب ..👍👍👍👌به درخواست عروس ..خانوم😉😍😛 #رنگمو#دکلره_مو#arezoohaircolorr#kolbeharezoo#کلبه_آرزو#گلسار_رشت ...

87 5
arezoohaircolorr
#کوتاهی_لاهیجان #کوتاهی_مو💇 #لاهیجانی #کلبه_آرزو #gilan #مدلموکوتاهزنانه #هرکات_کوتاهی_مو #هرکاتهای_ژورنالی #پوستموزیبایی#arezoohaircolorr#آستانه#تهران#رشت#kolbeharezoo

arezoohaircolorr
#کوتاهی_لاهیجان #کوتاهی_مو💇 #لاهیجانی #کلبه_آرزو #gilan #مدلموکوتاهزنانه #هرکات_کوتاهی_مو #هرکاتهای_ژورنالی #پوستموزیبایی#arezoohaircolorr#آستانه#تهران#رشت#kolbeharezoo
...

77 2
⁦✂️⁩کوتاهی⁦✂️⁩
#کوتاهی_حرفه_ای #کوتاهی_مو✂️ #کوتاهی_با_موزر #قیچی_آرایشگری #قیچی✂ #موی_سالم #موی_آسیب_دیده #موی_زیبا #موی_خشک #موی_سر #مویکوتاه #بلوند_عروسکی #بلوند_روشن
arezoohaircolorr
#کوتاهی_لاهیجان #کوتاهی_مو💇 #لاهیجانی #کلبه_آرزو #gilan #مدلموکوتاهزنانه #هرکات_کوتاهی_مو #هرکاتهای_ژورنالی #پوستموزیبایی#arezoohaircolorr#آستانه#تهران#رشت#kolbeharezoo

⁦✂️⁩کوتاهی⁦✂️⁩
#کوتاهی_حرفه_ای #کوتاهی_مو✂️ #کوتاهی_با_موزر #قیچی_آرایشگری #قیچی✂ #موی_سالم #موی_آسیب_دیده #موی_زیبا #موی_خشک #موی_سر #مویکوتاه #بلوند_عروسکی #بلوند_روشن
arezoohaircolorr
#کوتاهی_لاهیجان #کوتاهی_مو💇 #لاهیجانی #کلبه_آرزو #gilan #مدلموکوتاهزنانه #هرکات_کوتاهی_مو #هرکاتهای_ژورنالی #پوستموزیبایی#arezoohaircolorr#آستانه#تهران#رشت#kolbeharezoo
...

75 1
#کراتینه
#پروتئینتراپی
#کراتین_لاهیجان
⁦✂️⁩کوتاهی⁦✂️⁩
#کوتاهی_حرفه_ای #کوتاهی_مو✂️ #کوتاهی_با_موزر #قیچی_آرایشگری #قیچی✂ #موی_سالم #موی_آسیب_دیده #موی_زیبا #موی_خشک #موی_سر #مویکوتاه #بلوند_عروسکی #بلوند_روشن
arezoohaircolorr
#کوتاهی_لاهیجان #کوتاهی_مو💇 #لاهیجانی #کلبه_آرزو #gilan #مدلموکوتاهزنانه #هرکات_کوتاهی_مو #هرکاتهای_ژورنالی #پوستموزیبایی#arezoohaircolorr#آستانه#تهران#رشت#kolbeharezoo⁦✂️⁩کوتاهی⁦✂️⁩
#کوتاهی_حرفه_ای #کوتاهی_مو✂️ #کوتاهی_با_موزر #قیچی_آرایشگری #قیچی✂ #موی_سالم #موی_آسیب_دیده #موی_زیبا #موی_خشک #موی_سر #مویکوتاه #بلوند_عروسکی #بلوند_روشن
arezoohaircolorr
#کوتاهی_لاهیجان #کوتاهی_مو💇 #لاهیجانی #کلبه_آرزو #gilan #مدلموکوتاهزنانه #هرکات_کوتاهی_مو #هرکاتهای_ژورنالی #پوستموزیبایی#arezoohaircolorr#آستانه#تهران#رشت#kolbeharezoo

#کراتینه
#پروتئینتراپی
#کراتین_لاهیجان
⁦✂️⁩کوتاهی⁦✂️⁩
#کوتاهی_حرفه_ای #کوتاهی_مو✂️ #کوتاهی_با_موزر #قیچی_آرایشگری #قیچی✂ #موی_سالم #موی_آسیب_دیده #موی_زیبا #موی_خشک #موی_سر #مویکوتاه #بلوند_عروسکی #بلوند_روشن
arezoohaircolorr
#کوتاهی_لاهیجان #کوتاهی_مو💇 #لاهیجانی #کلبه_آرزو #gilan #مدلموکوتاهزنانه #هرکات_کوتاهی_مو #هرکاتهای_ژورنالی #پوستموزیبایی#arezoohaircolorr#آستانه#تهران#رشت#kolbeharezoo⁦✂️⁩کوتاهی⁦✂️⁩
#کوتاهی_حرفه_ای #کوتاهی_مو✂️ #کوتاهی_با_موزر #قیچی_آرایشگری #قیچی✂ #موی_سالم #موی_آسیب_دیده #موی_زیبا #موی_خشک #موی_سر #مویکوتاه #بلوند_عروسکی #بلوند_روشن
arezoohaircolorr
#کوتاهی_لاهیجان #کوتاهی_مو💇 #لاهیجانی #کلبه_آرزو #gilan #مدلموکوتاهزنانه #هرکات_کوتاهی_مو #هرکاتهای_ژورنالی #پوستموزیبایی#arezoohaircolorr#آستانه#تهران#رشت#kolbeharezoo
...

81 4
آمبره و پروتئین تراپی
#آمبره  #کراتین #کراتین_لاهیجان 
⁦✂️⁩کوتاهی⁦✂️⁩
#کوتاهی_حرفه_ای #کوتاهی_مو✂️ #کوتاهی_با_موزر #قیچی_آرایشگری #قیچی✂ #موی_سالم #موی_آسیب_دیده #موی_زیبا #موی_خشک #موی_سر #مویکوتاه #بلوند_عروسکی #بلوند_روشن
arezoohaircolorr
#کوتاهی_لاهیجان #کوتاهی_مو💇 #لاهیجانی #کلبه_آرزو #gilan #مدلموکوتاهزنانه #هرکات_کوتاهی_مو #هرکاتهای_ژورنالی #پوستموزیبایی#arezoohaircolorr#آستانه#تهران#رشت#kolbeharezoo

آمبره و پروتئین تراپی
#آمبره #کراتین #کراتین_لاهیجان
⁦✂️⁩کوتاهی⁦✂️⁩
#کوتاهی_حرفه_ای #کوتاهی_مو✂️ #کوتاهی_با_موزر #قیچی_آرایشگری #قیچی✂ #موی_سالم #موی_آسیب_دیده #موی_زیبا #موی_خشک #موی_سر #مویکوتاه #بلوند_عروسکی #بلوند_روشن
arezoohaircolorr
#کوتاهی_لاهیجان #کوتاهی_مو💇 #لاهیجانی #کلبه_آرزو #gilan #مدلموکوتاهزنانه #هرکات_کوتاهی_مو #هرکاتهای_ژورنالی #پوستموزیبایی#arezoohaircolorr#آستانه#تهران#رشت#kolbeharezoo
...

81 3
ممنونم از سپیده عزیزم بابت کارای خوشگلی که انجام میده و کلی وقت برای هنرجوهاش میزاره .دوستت دارم 
#کاشت_ناخن
#کاشت_ناخن_پا
#کاشت_ناخن_دست
#کاشت_پودری
#کاشت_ناخن_ژله_ایی
#بهترین_کاشت_ناخن
#بهترین_مرکز_ناخن
#آموزش_کاشت_ناخن_بامدرک_معتبر_بین_المللی
#kolbeharezoo_nails
#kolbeharezoo
#ghahremani
#09121203716

ممنونم از سپیده عزیزم بابت کارای خوشگلی که انجام میده و کلی وقت برای هنرجوهاش میزاره .دوستت دارم
#کاشت_ناخن
#کاشت_ناخن_پا
#کاشت_ناخن_دست
#کاشت_پودری
#کاشت_ناخن_ژله_ایی
#بهترین_کاشت_ناخن
#بهترین_مرکز_ناخن
#آموزش_کاشت_ناخن_بامدرک_معتبر_بین_المللی
#kolbeharezoo_nails
#kolbeharezoo
#ghahremani
#09121203716
...

67 4
پروتئین تراپی .کراتینه مو آسیب دیده 
ترمیم آبرسانی ساقه مو 
احیای بالا50درصد
#کراتین_لاهیجان
⁦✂️⁩کوتاهی⁦✂️⁩
#کوتاهی_حرفه_ای #کوتاهی_مو✂️ #کوتاهی_با_موزر #قیچی_آرایشگری #قیچی✂ #موی_سالم #موی_آسیب_دیده #موی_زیبا #موی_خشک #موی_سر #مویکوتاه #بلوند_عروسکی #بلوند_روشن
arezoohaircolorr
#کوتاهی_لاهیجان #کوتاهی_مو💇 #لاهیجانی #کلبه_آرزو #gilan #مدلموکوتاهزنانه #هرکات_کوتاهی_مو #هرکاتهای_ژورنالی #پوستموزیبایی#arezoohaircolorr#آستانه#تهران#رشت#kolbeharezoo

پروتئین تراپی .کراتینه مو آسیب دیده
ترمیم آبرسانی ساقه مو
احیای بالا50درصد
#کراتین_لاهیجان
⁦✂️⁩کوتاهی⁦✂️⁩
#کوتاهی_حرفه_ای #کوتاهی_مو✂️ #کوتاهی_با_موزر #قیچی_آرایشگری #قیچی✂ #موی_سالم #موی_آسیب_دیده #موی_زیبا #موی_خشک #موی_سر #مویکوتاه #بلوند_عروسکی #بلوند_روشن
arezoohaircolorr
#کوتاهی_لاهیجان #کوتاهی_مو💇 #لاهیجانی #کلبه_آرزو #gilan #مدلموکوتاهزنانه #هرکات_کوتاهی_مو #هرکاتهای_ژورنالی #پوستموزیبایی#arezoohaircolorr#آستانه#تهران#رشت#kolbeharezoo
...

57 3
This error message is only visible to WordPress admins
Error: There is no connected account for the user 7082688048487732.
Error: Hashtag limit of 30 unique hashtags per week has been reached.
Error: Hashtag limit of 30 unique hashtags per week has been reached.
Error: Hashtag limit of 30 unique hashtags per week has been reached.
Error: Hashtag limit of 30 unique hashtags per week has been reached.
Beauty, cosmetic & personal care

سالن وآموزشگاه مراقبت وزیبایی مناصالحی Beauty, cosmetic & personal care...

 
monasalehi

منا صالحی

متخصص:Beauty, cosmetic & personal care
تلفن:09022817018
Categories: آرایش دائم, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, تتو بدن, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, شینیون, فشیال, کراتینه مو, کلینیک زیبایی, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : تهران, نیاوران
آدرس: خ نیاوران، بعد از سه راه یاسر، انتهای خ تبریزی( گلسنگ ) تقاطع بهیم تاش پلاک ۵۲، همکف زنگ دوم

سالن وآموزشگاه مراقبت وزیبایی مناصالحی

Beauty, cosmetic & personal care
یک‌وقت برای زیبایی خودت رزروکن
آموزشگاه مراقبت وزیبایی مناصالحی
ارائه‌دهنده کلیه‌خدمات زیبایی‌ نیاوران

☎️02122817018
09022817018


پیح اینستاگرام
monasalehisalon
هماهنگی
☎️09022817018
شبکه‌های اجتماعی

Hair trapist?

⚜️هستی نجفی |کراتینه و احیا⚜️ Beauty, cosmetic & personal care...

 
هستی نجفی

هستی نجفی

متخصص:Hair trapist?
تلفن:09334410178
Categories: کراتینه مو
شهر : اندرزگو, تهران, نیاوران
آدرس :: تهران ،بلوار اندرزگو خیابان اشکستان پور جنوبی ک عبدالهی

⚜️هستی نجفی |کراتینه و احیا⚜️ Beauty, cosmetic & personal care Hair trapist? لاین صافی و درمان مو ? متخصص کراتین ،بوتاکس ،احیا مو? رزرو خدمات و آموزش تخصصی?? ?۰۹۳۳۴۴۱۰۱۷۸


ارتباط سریع و آسان 09334410178 شبکه‌های اجتماعی


بعد از انجام کار نانو کراتین
 درمان و احیا مو 
سالم سازی
 بدون قرنطینه
نرم لطیف
لخت و شلاقی
براق و شاین دار 
با سه سال ماندگاری 

#بوتاکس_ مو 
#نانو ریباندینگ
#کراتین 
#صافی 
#احیا
#پروتئین _تراپی 
#بوتاکس _مو
#کلاژن_ تراپی 
#رشد _ریشه مو 
#رشد مو 

نانو ریباندینگ#صافی# دائمی#شلاقی#کراتین#احیا #ویتامینه#ابرسانی#مو#ترمیم #قطعی#موهای#اسیب #دیده#بوتاکس #مو 

برای مشاوره و تعیین وقت با شماره زیر و همچنین دایرکت مراجعه کنید ...

۰۹۳۳۴۴۱۰۱۷۸

#hasti__keratin

بعد از انجام کار نانو کراتین
درمان و احیا مو
سالم سازی
بدون قرنطینه
نرم لطیف
لخت و شلاقی
براق و شاین دار
با سه سال ماندگاری

#بوتاکس_ مو
#نانو ریباندینگ
#کراتین
#صافی
#احیا
#پروتئین _تراپی
#بوتاکس _مو
#کلاژن_ تراپی
#رشد _ریشه مو
#رشد مو

نانو ریباندینگ#صافی# دائمی#شلاقی#کراتین#احیا #ویتامینه#ابرسانی#مو#ترمیم #قطعی#موهای#اسیب #دیده#بوتاکس #مو

برای مشاوره و تعیین وقت با شماره زیر و همچنین دایرکت مراجعه کنید ...

۰۹۳۳۴۴۱۰۱۷۸

#hasti__keratin
...

11 0
This error message is only visible to WordPress admins
Error: There is no connected account for the user 7082688048487732.
Error: Hashtag limit of 30 unique hashtags per week has been reached.
Error: Hashtag limit of 30 unique hashtags per week has been reached.
Error: Hashtag limit of 30 unique hashtags per week has been reached.
Error: Hashtag limit of 30 unique hashtags per week has been reached.

دیدگاه خود را بنویسید