بهترین سالن زیبایی ولنجک

شما اینجا هستید: خانه » سالن زیبایی تهران » بهترین سالن زیبایی ولنجک

دسترسی سریع به محتوای این نوشتار

بهترین سالن زیبایی و آرایشگاه ولنجک تهران کجاست ؟ این سوالی که ساکنین منطقه ولنجک تهران برای یافتن یک آرایشگاه خوب با آن مواجه هستند. در این مواجهه معمولا سرچینگ گوگل نقش اول را ایفا می کند و ممکن است سالنهایی را هم در همین زمینه به شما معرفی شوند که اما اون میزان رضایت شما در آن نیست . در واقع برای انتخاب بهترین سالن زیبایی در ولنجک، منبع و مرجع مشخصی وجود ندارد و همچنین وجود سالنهای زیاد در کوچه پس کوچه های و خیابان اصلی و فرعی ولنجک این انتخاب را بنوعی غیر ممکن می کند. ما در این نوشتار با توجه به نظرات و درخواستهای شما اگر با سالنی خوب در ولنجک آشنا شدیم برایتان لیست می کنیم اما اگر جویای سالن خوب در تهران هستید می توانید در این نوشتار برخی از سالنهای مطرح و برند در غرب و شرق و شمال تهران را مشاهده کنید بصورتی که در کارت مجازی آنها شما به پیج اینستاگرام و واتس آپشان دسترسی خواهید داشت و براحتی می توانید استعلام قیمت و هزینه بگیرید.

سالن زیبایی ولنجک
سالن زیبایی ولنجک

بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی زنانه تهران

برخی از سالنهای زیبایی برتر تهران

تمامی لاینهای آرایشی زیبایی

Beauty, cosmetic & personal care ⚜️شعبه سعادت آباد VIP⚜️ tehranbeautysalon...

 
مونا یزدانی

مونا یزدانی

متخصص:تمامی لاینهای آرایشی زیبایی
تلفن:09190814100
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, تتو بدن, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, شینیون, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : تهران, سعادت آباد, گیشا
نام و برند سالن زیبایی: مونا یزدانی
آدرس شعبه 1: سعادت‌آباد، چهارراه سرو، ساختمان ۴۲، طبقه اول
آدرس شعبه 2: گیشا بالاتر، از خ ۲۸ (شهابی)، پ ۲۱۹

Beauty, cosmetic & personal care ⚜️شعبه سعادت آباد VIP⚜️ tehranbeautysalon ☎️0212211878002122118781 ◾️09190814100 ◾️سعادت آباد چهارراه سرو ساختمان۴۲ ط ۱


◾️ زیبایی از اینجا آغاز می‌شود…اگر شما به دنبال آرایشی به روز، ظریف و بی نقص هستید ما به شما کمک میکنیم تا رویایتان را به واقعیت تبدیل کنید. به ما فرصت دهید تا روز خاص زندگیتان را رقم بزنیم.


سعادت آباد | گیشا

تمامی لاینهای آرایشی زیبایی

با افتخار اعلام می‌کنم که: دارای مجوز رسمی از اتحادیه...

 
آرزو قهرمانی

آرزو قهرمانی

متخصص:تمامی لاینهای آرایشی زیبایی
تلفن:09127009256
Email: arezoosalon@gmail.com
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, تتو بدن, رنگ مو, ریموو آرایش دائم, ریموو تاتو, سالن زیبایی, شینیون, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : تهران
نام و برند آموزشگاه آرایشگری: کلبه آرزو (برنادت سابق)
آدرس : فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بین خ ولیعصر و قبادی، روبروی بانك قوامين،پلاک ۸۶ طبقه دوم، واحد ۵ کلبه آرزو

با افتخار اعلام می‌کنم که:

  • دارای مجوز رسمی از اتحادیه آرایشگران هستیم.
  • از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد و تجهیزات استفاده می‌کنیم.
  • متخصصان و مربیان مجرب و کارآزموده داریم.
  • فضایی شیک، آرام و دلنشین برای شما فراهم کرده‌ایم.
  • همواره به دنبال ارائه بهترین خدمات به شما هستیم.

ارتباط سریع و آسان 09127009256 شبکه‌های اجتماعی

معرفی بهترین خدمات آرایشی زیبایی سالنهای ولنجک

ولنجک یکی از محله‌های خوش‌ساخت و لوکس شمال شهر تهران است. همچنین این محله از سمت شمال با رسیدن به کوهستان البزر و توچال مسدود می‌شود. محدودیت ولنجک به این صورت است: از سمت شرق با خیابان الف و میدان الف، از جنوب با خیابان مقدس اردبیلی، خیابان فضل‌الله، خیابان یمن، میدان شهید شهریاری و بلوار دانشجو.

محله‌های ‌زعفرانیه، اوین، محمودیه و درکه همسایه‌های ولنجک به‌حساب می‌آیند.

بررسی 5 سالن زیبایی معتبر در ولنجک

واحدهای زیبایی از ابزارهایی هستند که برای بهبود ظاهر ظاهری عناصر زیبایی انسانی مورد استفاده قرار می گیرند. ولنجک نیز به عنوان یکی از مناطق پرجمعیت میان تهرانیان، مزیت دسترسی آسان به خدمات زیبایی و بهداشتی را دارد. در این مقاله، به مرور و بررسی 5 سالن زیبایی معتبر در ولنجک پرداخته خواهد شد.

1. سالن زیبایی الینا

این سالن زیبایی یکی از محبوب ترین سالن ها در منطقه ولنجک است. با ارائه خدمات شامل کاشت ناخن، میکاپ، شنیون و ماساژ بدن، مشتریانی را جذب کرده است که به دنبال پوستی شاداب، موهای درخشان و ناخن های پرطراوت هستند. الینا با داشتن کادری مجرب و استفاده از بهترین مواد اولیه در توسعه و تحول خدمات خود چابک است.

2. سالن زیبایی سارا

سارا یک سالن زیبایی محلی بوده و اصالت محلی سبک خدمات ارائه شده را نمایش می دهد. با ارائه خدماتی شامل رنگ و براده کردن مو، تاتو و پاک کردن پوست، این سالن زیبایی به راحتی جذب مشتریان محلی و توریست ها می شود. سارا کیفیت خدمات و محبوبیت در منطقه را حفظ کرده است.

3. سالن زیبایی آریا

سالن زیبایی آریا یکی از متفاوت ترین سالن های زیبایی در ولنجک است. با تمرکز بر روی درمان های پوست، میکروبلیدینگ و انواع ماساژ بدن، آریا در جای خود به یکی از محبوب ترین سالن های زیبایی در منطقه تبدیل شده است. کارکنان آریا متخصص و دارای تبلیغات بسیار خوبی در منطقه هستند.

4. سالن زیبایی آوا

سالن زیبایی آوا یکی از بروز ترین سالن های در ولنجک است. با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و مواد با کیفیت بالا، این سالن زیبایی خدمات شامل کاشت ناخن، رنگ مو، پاک کردن پوست و غیره را ارائه می دهد. آوا در جای خود به عنوان یکی از بهترین سالن های زیبایی در منطقه ولنجک مشتریان بسیاری دارد.

5. سالن زیبایی فرشته

سالن زیبایی فرشته با بیش از 10 سال سابقه پوست پرستی در منطقه ولنجک به یکی از برترین سالن های زیبایی تبدیل شده است. حضور کارکنان مجرب و مهارت دار در کنار استفاده از بهترین مواد اولیه کیفیت خدمات را برای مشتریان فراهم می کند. خدماتی شامل پاک کردن پوست، رنگ مو و تاتو از مزایای تمرکز فرشته است.

با توجه به بررسی به عمل آمده، 5 سالن زیبایی فوق برای ارائه خدمات در منطقه ولنجک شناخته شده اند. هر سالن زیبایی با برخورداری از مزایای متفاوت، متناسب با نیاز های مخاطب خود، به عنوان یک انتخاب مناسب محسوب می شود.

کاشت ناخن ولنجک تهران

کاشت ناخن به همراه مانیکور و پدیکرو و انواع خدمات دیزاین و طراحی یکی از پرکاربردترین خدماتی است که در سالنهای زیبایی ولنجک انجام می شود .

کوپ مو ولنجک تهران

کوتاهی مو زنانه در مدل ها و فرم های جدید می تواند بهترین و ارزانترین تغییر در چهره تلقی شود از اینرو یکی از خدمات پر کاربرد دیگر سالنهای زیبایی است .

کراتینه مو ولنجک تهران

داشتن موهای سالم و لخت و زیبا و ابریشمی با وجود بکارگیری مواد رنگ و مش شیمیایی می تواند تجربه ای خوبی از احیا موهای آسیب دیده بوسیله مواد کراتین بدهد. امروزه مواد کراتین مو دارای تنوع زیادی هستند که به سوی ارگانیک بودن قدم می گذارند این تنوع را شما می توانید ار بهترین مراکز کراتینه مو سعادت آباد مشاهده کنید .

رنگ و مش تهران

یکی از خدمات پر استفاده در آرایشگری موی زنانه رنگ و مش و لایت موهاست .

خدمات ارائه شده توسط آکادمی زیبایی. سعادت آباد رنگ ،مش ،لایت،آمبره ،بالیاژ ، دکلره ، رنگ های ترکیبی و. کوتاهی ، کوپ ، براشینگ. طراحی و کاشت ناخن. میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و …………..

خدمات تخصصی میکروبلیدینگ

✅پر کردن قسمت های خالی ابرو و تاج ابرو

 دوستان ابروهایی که قسمت تاج ابرو و پشت دم جاهای خالی داشتن با متد تلفیقیه بلدبروز و فیبروز براشون کار انجام می شود که این باعث پوشانده شدن ابروها و پر دیده شدن آنها می شود .

قبل از شروع کار مشاوره جهت انتخاب تکنیک و مدل را انجام دهید .✅

به هیچ عنوان با اجرای صحیح این تکنیک هیچ آسیبی به موهای ابرو وارد نمی شود بلکه باعث ترمیم پیاز موی ابروی شما میشود✅

ریموو تاتو ابرو در ولنجک تهران

اگر تاتوی بد رنگ دارید و یا هر دلیل دیگری ، برای ریموو و پاک کردن آن می توانید از خدمات پاک کردن تاتو ابرو با مواد فی ریموول سالن زیبایی تهران بهره مند شوید.

پاکسازی پوست

فیشیال صورت ?

فیشیال نیاز هر پوستی هست که برای از بین بردن آلودگی ها و سلول های شاخی پوست باید ماهی یکبار انجام بشه ♥️
برای پوست چرب و جوش دار هر سه هفته انجام بشه?
✨مزایای پاکسازی پوست
✨از بین بردن جوش های سرسیاه و زیرپوستی
✨از بین بردن لایه شاخی و مرده پوست
✨شفاف سازی و شادابی پوست
✨کلاژن سازی و آبرسانی
✨کنترل چربی پوست

شینیون مو

گریم و میکاپ

معیارهای مهم در انتخاب سالن زیبایی در تهران


همانطور که گفته شد با دانستن تعدادی فاکتور در انتخاب درست سالن زیبایی شما میتوانید بهترین کیفیت را با کمترین هزینه داشته باشید.

بهترین آرایشگاه صرفا گران ترین سالن زیبایی شهر نیست.
بهترین آرایشگاه صرفا چند صد هزار فالور در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی ندارد شاید معروف باشد ولی حتما بهترین نیست.
بهترین سالن های زیبایی در اهواز الزاماً توسط دوستان و یا خویشاوندان شما توصیه نمیشوند شاید این سالن ها خوب باشند ولی حتما بهترین نیستند. برای این امر تحقیق لازم است.
کیفیت مواد و تجهیزات استفاده شده در یک سالن زیبایی یکی از مهمترین شرط های لازم برای هر سالنی است زیرا ممکن است پوست شما حساس باشد و در صورت استفاده از تجهیزات بی کیفیت به شما صدمه وارد نماید.
بهترین سالن زیبایی صرفا سالنی نیست که سوپراستار و یا اشخاص معروف آن را تبلیغ می‌نمایند و یا از آن استفاده می‌کنند.
بهترین سالن زیبایی لزوما سالنی نیست که در تمام سطح شهر تبلیغات آن را می‌بینید.
ارزان ترین سالن‌های آرایشی صرفا بی کیفیت‌ترین نیستند.
قبل از مراجعه برای کارهای تخصصی در یک آرایشگاه حداقل چند بار برای رنگ کردن موهای خود یا یک کار کوچک دیگر به این آرایشگاه مراجعه کنید تا کیفیت این آرایشگاه را بسنجید

بهترین ناخن کار ونک تهران
بهترین سالن زیبایی ولنجک تهران
بهترین سالن زیبایی ولنجک تهران
بهترین سالن زیبایی ولنجک
بهترین سالن زیبایی ولنجک

برخی سوالات شما

قیمت کدوم آرایشگاه مناسب تر هست؟

خدمات زیبایی آرایشی حدود 21 رشته هستند که هر کدام قیمتهای خود را دارند. ممکن است قیمت خدماتی در سالنی ارزانتر از دیگری و یا برعکس در سالن دیگر خدمات دیگر ارزانتر باشد. برای قیمتها می توانید از تیم حرفه ای معرفی شده سالنهای ولنجک کمک بگیرید.

چرا تعداد سالنهای معرفی شده کم است؟

ما در تلاش هستیم بهترین ها را معرفی کنیم و بهترین های ولنجک که درصد رضایتمندی بیشتری داشته باشند خیلی کم هستند.

دیدگاه خود را بنویسید