بهترین سالن زیبایی در رامسر

شما اینجا هستید: خانه » صافی مو رامسر » بهترین سالن زیبایی در رامسر

برای انتخاب لیست بهترین سالن زیبایی رامسر – ramsar- لیست و مرجع مشخصی وجود ندارد و با وجود تعداد بالای سالن های زیبایی گمنام در رامسر این کار مشکل و مشکلتر می شود . البته امروزه خدمات زیبایی آرایشی بصورت کاملا تخصصی ارایه می شود و معمولا سالن های آرایشی در همه خدمات آرایشی باهم در رقابت هستند .در واقع اگر کسی دنبال بهترین سالن آرایش عروس رامسر باشد شاید این سالن با بهترین سالن میکرو ابرو در رامسر در تضاد باشند و هر سالنی در رشته ای زبانزد عام و خاص باشد . ما در این نوشتار شما را برخی از بهترین آرایشگاه های زنانه رامسر آشنا می کنیم آنگونه که در کارت مجازی آنها شما به واتس اپ و instagram -پیج اینستاگرام مراکز و سالن ها دسترسی خواهید داشت تا انتخاب ایده ال تری را داشته باشید و براحتی بتوانید استعلام قیمت بگیرید. همچینین در ادامه به خدمات تخصصی آرایشی زیبایی این سالنها هم می پردازیم :

سالن زیبایی رامسر
سالن زیبایی رامسر

بهترین مرکز کراتینه مو در رامسر

برترین سالنهای زیبایی رامسر

لیستی از بهترین سالن‌های زیبایی در رامسر

رامسر، شهری زیبا و جذاب در استان مازندران است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. با منظره‌های طبیعی خیره‌کننده و اقامتگاه‌های دریایی زیبا، رامسر یک مقصد پرطرفدار برای تفریح و استراحت است. به علاوه، در رامسر نیز بسیاری از سالن‌های زیبایی و مراکز آرایش وجود دارد که خدماتی حرفه‌ای و کیفی ارائه می‌دهند. در این مقاله، لیستی از بهترین سالن‌های زیبایی در رامسر را برای شما تهیه کرده‌ایم.

سالن زیبایی

آکادمی ناخن مریم رجب خواه با ارائه مدرک #مدرس #رشت...

 
ناخنکار رامسر

مریم رجب خواه

متخصص:سالن زیبایی
تلفن:09389826742
Categories: کراتینه مو, ناخن
شهر : رامسر, رشت
آدرس:: رشت

آکادمی ناخن مریم رجب خواه
با ارائه مدرک
#مدرس
#رشت
۰۹۳۸۹۸۲۶۷۴۲
09389826742
کاشت ناخن و کراتینه 

[instagram-feed feed=164]

1. سالن آرایشی و زیبایی مریم

این سالن آرایشی و زیبایی با داشتن تیمی مجرب از آرایشگران حرفه‌ای و استفاده از محصولات با کیفیت، خدماتی بی‌نظیر را ارائه می‌دهد. در سالن مریم می‌توانید از خدماتی نظیر مانیکور و پدیکور، کراتین مو، رنگ مو و آرایش عروس استفاده کنید.

2. سالن آرایشی و زیبایی رویا

سالن آرایشی و زیبایی رویا با فضایی شیک و مدرن و امکاناتی پیشرفته، تجربه‌ای لوکس و خاص از خدمات آرایشی و زیبایی را به شما ارائه می‌دهد. این سالن از مواد و محصولات با کیفیت و برندهای معروف استفاده می‌کند و به صورت حرفه‌ای با مشتریان خود برخورد می‌کند.

3. سالن آرایشی و زیبایی آیلین

آیلین یکی دیگر از بهترین سالن‌های زیبایی در رامسر است که با کادری مجرب و متخصص خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد. در این سالن می‌توانید ماساژ، لایت تراپی، پاکسازی پوست و خدمات آرایشی استفاده کنید.

4. سالن آرایشی و زیبایی آرامیس

سالن آرایشی و زیبایی آرامیس با فضای آرام و دلنشین و استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و محصولات با کیفیت، خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد. در آرامیس می‌توانید از خدمات تاتو، پاکسازی پوست، لیفتینگ صورت و آرایش عروس بهره‌برداری کنید.

5. سالن آرایشی و زیبایی نگین

نگین یکی دیگر از سالن‌های زیبایی برتر در رامسر است که با استفاده از تجهیزات مدرن و محصولات با کیفیت، خدماتی حرفه‌ای و با کیفیت را ارائه می‌دهد. در این سالن می‌توانید از خدماتی نظیر آرایش روزانه، جوانسازی پوست و ماساژ استفاده کنید.

توصیه ما به شما این است که قبل از استفاده از هر یک از این سالن‌های زیبایی، نظرات و تجربیات دیگران را بررسی کنید و با توجه به نیازها و سلیقه شخصی خود، سالن مناسب را انتخاب کنید. امیدواریم که این لیست شما را در انتخاب بهترین سالن زیبایی در رامسر کمک کرده باشد.

خدمات برتر آرایشی و زیبایی سالنهای زیبایی

آرایش عروس

آرایش عروس یکی از خدمات ویژه سالنهای زیبایی است که شامل شینیون عروس ، گریم و میکاپ عروس ، خدمات ناخن عروس و میکروبلیدینگ و …… می باشد که در این پکیچ برای عروسها از لحاظ قیمت ، تنوع زیادی را بکار می گیرند تا با توجه به بودجه داماد ، برای این خدمات قرار داد بسته شود .

کاشت ناخن

کاشت ناخن به همراه مانیکور و پدیکرو و انواع خدمات دیزاین و طراحی یکی از پرکاربردترین خدماتی است که در سالنهای زیبایی فردیس انجام می شود .
[instagram-feed type=”hashtag” hashtag=”#maryammoradi_nails”]

کوپ مو

کوتاهی مو زنانه در مدل ها و فرم های جدید می تواند بهترین و ارزانترین تغییر در چهره تلقی شود از اینرو یکی از خدمات پر کاربرد دیگر سالنهای زیبایی است .
[instagram-feed type=”hashtag” hashtag=”#haricut_roznegar”]

کراتینه و صافی مو

داشتن موهای سالم و لخت و زیبا و ابریشمی با وجود بکارگیری مواد رنگ و مش شیمیایی می تواند تجربه ای خوبی از احیا موهای آسیب دیده بوسیله مواد کراتین بدهد. امروزه مواد کراتین مو دارای تنوع زیادی هستند که به سوی ارگانیک بودن قدم می گذارند این تنوع را شما می توانید ار بهترین مراکز کراتینه مو فردیس مشاهده کنید .

[instagram-feed type=”hashtag” hashtag=”##maryammoradi_hairkeratin”]

رنگ و مش

یکی از خدمات پر استفاده در آرایشگری موی زنانه رنگ و مش و لایت موهاست .

خدمات ارائه شده توسط آکادمی زیبایی. اصفهان  رنگ ،مش ،لایت،آمبره ،بالیاژ ، دکلره ، رنگ های ترکیبی و. کوتاهی ، کوپ ، براشینگ. طراحی و کاشت ناخن. میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و …………..

آرایش دائم

تکنیک های آرایش دائم شامل میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ هستند که برای لب و ابروان کاربرد دارند . در واقع با انتقال رنگدانه ها به زیر پوست این عمل انجام می شود . در سالنهای زیبایی اصفهان هم این لاین طرفداران زیادی دارد .

ریموو تاتو ابرو

اگر تاتوی بد رنگ دارید و یا هر دلیل دیگری ، برای ریموو و پاک کردن آن می توانید از خدمات پاک کردن تاتو ابرو با مواد فی ریموول سالن زیبایی اصفهان بهره مند شوید

اکستنشن مو و مژه

لیفت و لمینت مژه

خدمات اپیلاسیون

پاکسازی و مراقبت پوست

معیارهای انتخاب بهترین سالن زیبایی در اصفهان

  • خوش نام و دارای شهرت و محبوبیت بین عموم باشد.
  • قیمت خدمات سالن زیبایی باید مناسب باشد
  • آرایشگر باید از تبحر و تجربه کافی برخوردار باشد
  • شیوه برخورد کارکنان سالن آرایشگری باید درست و اصولی باشد
  • کیفیت مواد اولیه و تجهیزات آرایشگاه ها باید استاندارد و مرغوب باشد
  • یک سالن زیبایی خوب باید تمام پروتکل­‌های بهداشتی در آن رعایت شو

دیدگاه خود را بنویسید