بهترین مرکز بن مژه در کرج

شما اینجا هستید: خانه » آرایش دایم کرج » بهترین مرکز بن مژه در کرج

در این نوشتار به معرفی برخی از بهترین مراکز بن مژه در کرج می پردازیم بصورتی که در کارت مجازی آنها ، به پیج اینستاگرام instagram , واتس اپ آنها دسترسی خواهید داشت تا بتوانید انتخاب مطمئنی را داشته باشید و همچنین توضیحات کاملی در خصوص کاربردهای بن مژه ارایه می دهیم.

میکرو ابرو در کرج

بن مژه در کرج
بن مژه در کرج

بهترین مرکز بن مژه در کرج

تمامی خدمات آرایشی زیبایی

Beauty Salon ✨Professional beauty group✨ ‎گروه حرفه ای زیبایی ‎آموزش...

 
سالن زیبایی فردیس کرج

نگار شامحمدی

متخصص:تمامی خدمات آرایشی زیبایی
تلفن:09128997304
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : فردیس, کرج
نام و برند سالن زیبایی: رزنگار بیوتی
آدرس: فردیس کرج ، فلکه پنجم قریشی جنوبی نبش خیابان هفتم غربی ساختمان ارین سالن زیبایی رزنگار طبقه اول واحد 2
Beauty Salon ✨Professional beauty group✨ ‎گروه حرفه ای زیبایی ‎آموزش و خدمات (vip) ▾ call & WhatsApp? 09128997304

فردیس فلکه پنجم قریشی جنوبی نبش خیابان هفتم غربی ساختمان ارین سالن زیبایی رزنگار طبقه اول واحد 2 02636519557 02636519539

ارتباط سریع و آسان 09128997304 شبکه‌های اجتماعی



[instagram-feed feed=27]

مرکز ریموو و میکروبلیدینگ کرج

میکروبلیدینگ نازنین کره بندی Beauty, Cosmetic & Personal Care برنده...

 
نازنین کره بندی

نازنین کره بندی

متخصص:مرکز ریموو و میکروبلیدینگ کرج
تلفن:09108669119
Categories: آرایش دائم, ریموو تاتو, مژه
شهر : کرج
آدرس : : کرج - آزادگان برج یادمان بلوکB طبقه چهارم واحد B3

میکروبلیدینگ نازنین کره بندی Beauty, Cosmetic & Personal Care برنده تندیس بانوی کارآفرین سال ۹۹ (MEG)مبتکر تکنیک رشد ابرو #کرج،#جهانشهر

☎️ارتباط سریع و آسان 09108669119 شبکه‌های اجتماعی

[instagram-feed feed=37]

بن مژه چیست؟

بن مژه روش آرایش نیمه دائمی است که بنام تاتو خط چشم نیز شناخته می شود که توسط پیگمنترهای حرفه ای در سالنهای تخصصی میکروبلیدینگ انجام م شود . بن مژه با روش های مختلفی انجام می شود که معمولی ترین آن کشیدن یک خط نازک بالای خط مژه است که می تواند دنباله دار هم باشد ولی این تنها روش آن نیست . یکی دیگر از روش های کشیدن بن مژه بکارگیری جوهر میکروبلیدینگ بصورت نقطه ای و پر کردن فضای خال بین مژه هاست که زیبایی چشمها را جلوه بیشتری می بخشد.

بن مژه برای چه چشم هایی مناسب است؟

در واقع بن مژه همان کشیدن خط چشم است اما با ماندگاری بیشتر . معمولا امروزه بانوان از این خط چشم بصورت مکرر و روزانه استفاده می کنند ولی با بن مژه که بصورت آرایش نیمه دائم توسط پیگمنتر حرفه ای انجام می شود با توجه به نوع پوست 2 تا 5 سال، بن مژه ماندگاری خواهد داشت و اگر کمرنگتر شد نیاز به ترمیم دارد که که دوباره کیفیت خود را برای مدت طولاتی حفظ کند . پس بن مژه برای همه نوع چشم می تواند جذاب و ایده ال باشد .

عوارض بن مژه چیست؟

عوارض بن مژه بیشتر مربوط به حساسیت های پوستی است و بیشترین دلیل آن هم این است که پیگمنتر و میکروبلیدینگ کار ناشی است و یا استفاده از جوهرهای تقلبی که حساسیت زا می باشند .

بن مژه برای افراد باردار و یا خانم هایی که در دوره شیردهی به سر می برند، گزینه خوبی نیست. زیرا با ورود این مواد شیمیایی به بدن ممکن است عوارض جبران ناپذیری به وجود آید.

تمام تکنیک های زیباسازی و مخصوصا تاتو ها باید با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی انجام شوند. لذا استریل کردن محیط و استفاده از تجهیزات یکبار مصرف برای هر شخص بسیار مهم می باشد.

مزایای بن مژه:


بن مژه باعث می شود تا خانم ها زمان کمتری را برای آرایش روزانه خود صرف نمایند لذا برای افراد پرمشغله که زمان کافی برای میکاپ و خودآرایی ندارند، گزینه خوبی محسوب می شود.
در بسیاری از موارد؛ اشخاص دانش و مهارت لازم برای خودآرایی را ندارند و همین امر باعث می شود تا آرایش آنها کج باشد. استفاده از آرایش دائمی و انواع تاتو ها می تواند این مشکل را حل نماید.
با بالا رفتن سن و افتادگی پوست و چین و چروک آن، عموما جذابیت چهره کم می شود. در همین راستا می توان از این روش استفاده کرد تا میزان جذابیت چشم ها را افزایش داد.
بعضی از افراد به دلیل داشتن پوست های حساس نمی توانند از لوازم آرایشی استفاده نمایند، برای این دسته از اشخاص نیز استفاده از این نوع تاتو گزینه خوبی محسوب می شود.

معایب بن مژه:


چشم ها جز مناطق حساس در بدن محسوب می شوند، گاها این پوست ها به دلیل انجام تاتو ضعیف و چروکیده می شوند.
معمولا اگر به میزان فشار سوزن تاتو دقت نشود، سوزن ها بیش از حالت معمول وارد پوست می شوند و این مورد به پلک ها آسیب می رساند. آسیب رساندن به پلک ها باعث می شود تا چشم ها نیز تحت تاثیر قرار گیرند.
در بعضی اشخاص این نوع تاتو باعث عفونت های چشمی، ریزش اشک، ریزش مو های مژه و … می شود.
معمولا رنگ دانه هایی که به پلک تزریق می شوند از روی و مس می باشند. نداشتن تخصص کافی در انجام تاتو می تواند برای بدن مشکلات جبران ناپذیری داشته باشد.

بن مژه بهتره یا تاتو خط چشم؟

در جواب به این سوال که بن مژه بهتره یا خط چشم بهتر است به بررسی تفاوت این دو بپردازیم. در این بررسی باید به شکل ظاهری و نتیجه نهایی آن بیشتر دقت شود. البته در نهایت این سلیقه و نظر شماست که در انتخاب یکی از این مدل‌ها تصمیم‌گیری می‌کند.

در روش بن مژه، ریشه مژه‌های هدف قرار می‌گیرند و رنگ‌ها روی خط رویش مژه اعمال می‌شود. اما در تکنیک خط چشم، رنگ در بخش بالایی مژه‌ها و با کمی فاصله به پوست شما تزریق می‌شود.

در تکنیک بن مژه طبیعی، نتیجه نهایی طبیعی‌تر و زیباتر است. دلیل این امر نیز در روش کار است. در این متد سعی می‌شود بدون تغییر حالت چشم، زیبایی چشم‌ها را افزایش و آن‌ها را گیراتر نمایش داد. اما استفاده از تاتو بیشتر برای حالت دادن به چشم‌ها و کشیدن خط‌چشمی دائمی است. شما می‌توانید از مدل‌های دنباله‌دار در این تکنیک استفاده کنید. البته که بن مژه دنباله‌دار نیز این روزها به گوش می‌خورد، اما در این مدل شاهد دنباله‌ای بسیار ظریف و کوتاه هستیم که هیچگونه تغییری در حالت چشم ایجاد نمی‌کند.

✅تاتو بن مژه در بین مژه ها کشیده می شود که سبب می شود مژه ها پرتر و تیره تر بنظر
می رسند.
✅تاتو بن مژه برای افردی که می خواهند چشمانی زیباتر و برجسته تر داشته باشند و در عین حال چشم ها حالت طبیعی خود را از داشته باشد بسیار مطلوب است.
.
.

بن مژه برای چه چشم هایی مناسب است؟

?افرادی که علاقه ای به خط چشم ضخیم ندارند و تنها می خواهند تغيير کوچکی در ظاهر خویش ایجاد کنند
?افرادی که مژه های کوتاه و کم حجم دارند
?افرادی که چشم های بی حالت دارند
?افرادی که تمایلی به ارایش کردن ندارند ولی می خواهند ظاهری جذاب داشته باشند.

بن مژه کرج

دیدگاه خود را بنویسید