بهترین متخصص ابرو در کرج

شما اینجا هستید: خانه » آرایش دایم کرج » بهترین متخصص ابرو در کرج

شناسایی بهترین متخصص ابرو در کرج -karaj – با وجود ابروکاران حرفه ای و مراکز بسیار خوب میکروبلیدینگ در کرج کار سختی است زیرا که برای این منظور هیچ منبعی وجود ندارد .البته هستند مراکزی که مدارک مختلف خود را در قالب قاب بر روی دیوارهای سالن ها و مراکزشان نصب کرده اند اما درصد رضایت مشتری از انها کم است . ما در این نوشتار شما را با برخی از متخصصین ابروی کرج آشنا می کنیم که با پیگیری اینستاگرام و واتس اپشان در کارت مجازی آن می توانید انتخاب خوبی را برای انجام خدمات آرایش دائم صورتتان داشته باشید .

بهترین متخصص ابرو در کرج
بهترین متخصص ابرو در کرج

میکروبلیدینگ کرج

برخی از بهترین متخصصین ابرو در کرج

تمامی خدمات آرایشی زیبایی

Beauty Salon ✨Professional beauty group✨ ‎گروه حرفه ای زیبایی ‎آموزش...

 
سالن زیبایی فردیس کرج

نگار شامحمدی

متخصص:تمامی خدمات آرایشی زیبایی
تلفن:09128997304
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : فردیس, کرج
نام و برند سالن زیبایی: رزنگار بیوتی
آدرس: فردیس کرج ، فلکه پنجم قریشی جنوبی نبش خیابان هفتم غربی ساختمان ارین سالن زیبایی رزنگار طبقه اول واحد 2
Beauty Salon ✨Professional beauty group✨ ‎گروه حرفه ای زیبایی ‎آموزش و خدمات (vip) ▾ call & WhatsApp? 09128997304

فردیس فلکه پنجم قریشی جنوبی نبش خیابان هفتم غربی ساختمان ارین سالن زیبایی رزنگار طبقه اول واحد 2 02636519557 02636519539

ارتباط سریع و آسان 09128997304 شبکه‌های اجتماعی



[instagram-feed feed=27]

مرکز ریموو و میکروبلیدینگ کرج

میکروبلیدینگ نازنین کره بندی Beauty, Cosmetic & Personal Care برنده...

 
نازنین کره بندی

نازنین کره بندی

متخصص:مرکز ریموو و میکروبلیدینگ کرج
تلفن:09108669119
Categories: آرایش دائم, ریموو تاتو, مژه
شهر : کرج
آدرس : : کرج - آزادگان برج یادمان بلوکB طبقه چهارم واحد B3

میکروبلیدینگ نازنین کره بندی Beauty, Cosmetic & Personal Care برنده تندیس بانوی کارآفرین سال ۹۹ (MEG)مبتکر تکنیک رشد ابرو #کرج،#جهانشهر

☎️ارتباط سریع و آسان 09108669119 شبکه‌های اجتماعی

[instagram-feed feed=37]

لزوم استفاده از خدمات هاشور و تاتو ابرو در مرکز ما

ابرو یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار در بیان صورت است. وقتی طراحی ابرو به درستی انجام نشود ، فرد را با بیان محدود و کاذب نشان می دهد. داشتن مناسب ترین فرم ابرو برای فرم صورت و چشم شما حتی از همه تکنیک های آرایش نیز اثر قوی تری دارد.

بنابراین ، آیا ابروهای ما ، که اساسی ترین ویژگی بیان ما را تشکیل می دهند ، به شکلی مناسب هستند؟ آیا رنگ ، قدرت ، شکل و منحنی در جای خود قرار دارد؟ برای همه اینها بهتر است با متخصص ما مشورت کنید.

در بهترین مرکز هاشور ابرو در اهواز ، که برای زیبایی بیشتر به زیبایی شما مشاوره های لازم داده می شود ، ما با چندین کاربرد ابروهای شما را شکل می دهیم. اینها؛ ابرو اندازه گیری شده و طراحی ابرو میکروبلیدینگ.

به گفته متخصص ما ، اگر ضخامت و فرم ابروهای شما مناسب تشخیص داده شود ، ما ابروهای شما را با انتخاب ابرو اندازه گیری شده فرم داده و مناسب ترین حالت را برای بیان و ساختار صورت شما ایجاد می کنیم.

اما اگر با ابروهای خود مشکل دارید ، نگران نباشید! به لطف تکنیک میکروبلیدینگ ، ما ابروهای شما را با نزدیکترین حالت به طبیعت شکل می دهیم و صورت شما را به زیبایی شما می کنیم.

برخی سوالات شما

تکنیک میکروبلیدینگ چیه ؟

در واقع این در اصل یک تکنیک ژاپنی می باشد که برای طراحی ابرو و انتقال رنگدانه به زیر پوست برای زیبایی بیشتر انجام می شود . البته امروزه این تکنیک در اکثر کشورها به متداهای مختلف انجام می شود . مانند فیبروز و پی آر.

مویی کاشته و اضافه می شود؟

نخیر . انتقال رنگدانه ها به زیر پوست طبق خطوط ابروی خودتان انجام می شود که مشاهده گر شما فکر می کند موی ابرویتان است در صورتی که مویی نیست و رنگدانه های میکروبلیدینگ هستند .

رنگ انتقال داده شده چگونه خواهد شد ؟

رنگ در ابتدا کمی پررنگتز از ابرو و رنگ انتخابی شماست ولی پس از مدتی کاملا همسو با رنگ ابروی خودتان می شود طوری که نمی توان تشخیص داد.

ماندگاری آن چقدر است ؟

اگرچه با توجه به ساختار پوست متفاوت است ، اما به طور متوسط ​​1.5 سال است.

متخصص ابرو
بهترین متخصص ابرو در کرج

دیدگاه خود را بنویسید