بهترین سالن خدمات و ترمیم ناخن در تهران

شما اینجا هستید: خانه » کاشت ناخن تهران » بهترین سالن خدمات و ترمیم ناخن در تهران

دسترسی سریع به محتوای این نوشتار

یافتن بهترین سالن ناخن در تهران – tehram- با توجه به گستردگی شهر تهران کار بسیار مشکلی است. زیرا که تعداد سالنهای و مراکز حرفه ای کاشت ناخن که از ناخن کاران زبده و ماهر استفاده می کنند کم نیستند. ما در این نوشتار به معرفی برخی از بهترین سالن های ارایه دهنده خدمات ناخن در تهران می پردازیم و در ادامه توضیحات کاملی از ویژگی های یک ناخن کار حرفه ای ارایه می دهیم.

بهترین سالن ناخن تهران
بهترین سالن ناخن تهران

بهترین سالن زیبایی زنانه تهران

بهترین سالن ناخن در تهران

تمامی لاینهای آرایشی زیبایی

Beauty, cosmetic & personal care ⚜️شعبه سعادت آباد VIP⚜️ tehranbeautysalon...

 
مونا یزدانی

مونا یزدانی

متخصص:تمامی لاینهای آرایشی زیبایی
تلفن:09190814100
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, تتو بدن, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, شینیون, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : تهران, سعادت آباد, گیشا
نام و برند سالن زیبایی: مونا یزدانی
آدرس شعبه 1: سعادت‌آباد، چهارراه سرو، ساختمان ۴۲، طبقه اول
آدرس شعبه 2: گیشا بالاتر، از خ ۲۸ (شهابی)، پ ۲۱۹

Beauty, cosmetic & personal care ⚜️شعبه سعادت آباد VIP⚜️ tehranbeautysalon ☎️0212211878002122118781 ◾️09190814100 ◾️سعادت آباد چهارراه سرو ساختمان۴۲ ط ۱


◾️ زیبایی از اینجا آغاز می‌شود…اگر شما به دنبال آرایشی به روز، ظریف و بی نقص هستید ما به شما کمک میکنیم تا رویایتان را به واقعیت تبدیل کنید. به ما فرصت دهید تا روز خاص زندگیتان را رقم بزنیم.


سعادت آباد | گیشا

تمامی لاینهای آرایشی زیبایی

با افتخار اعلام می‌کنم که: دارای مجوز رسمی از اتحادیه...

 
آرزو قهرمانی

آرزو قهرمانی

متخصص:تمامی لاینهای آرایشی زیبایی
تلفن:09127009256
Email: arezoosalon@gmail.com
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, تتو بدن, رنگ مو, ریموو آرایش دائم, ریموو تاتو, سالن زیبایی, شینیون, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : تهران
نام و برند آموزشگاه آرایشگری: کلبه آرزو (برنادت سابق)
آدرس : فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بین خ ولیعصر و قبادی، روبروی بانك قوامين،پلاک ۸۶ طبقه دوم، واحد ۵ کلبه آرزو

با افتخار اعلام می‌کنم که:

  • دارای مجوز رسمی از اتحادیه آرایشگران هستیم.
  • از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد و تجهیزات استفاده می‌کنیم.
  • متخصصان و مربیان مجرب و کارآزموده داریم.
  • فضایی شیک، آرام و دلنشین برای شما فراهم کرده‌ایم.
  • همواره به دنبال ارائه بهترین خدمات به شما هستیم.

ارتباط سریع و آسان 09127009256 شبکه‌های اجتماعی

بهترین ناخن کار تهران کیست؟ این سوالیه که برای علاقمندن دنیای ناخن مطرح می شود و می خواهند تجربه حضور در پیش بهترین ناخنکار تهران – Tehran- را داشته باشند . اما واقعا با توجه به سیستم آموزش آرایش پیرایش کشور و فعالیت سالن های زیاد در تهران انتخاب و جواب دادن به این سوال خیلی سخت می باشد که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهم پرداخت :

بررسی 5 سالن ناخن منتخب تهران

در این مقاله، به بررسی 5 سالن ناخن منتخب تهران می‌پردازیم. برای این بررسی، عوامل مختلفی مانند کیفیت خدمات، مهارت و تجربه ناخن‌کاران، رضایت مشتریان و هزینه خدمات را در نظر گرفته‌ایم.

رتبه اول: منا یزدانی

منا یزدانی، یکی از بهترین ناخن‌کاران تهران است که به ارائه خدمات تخصصی کاشت ناخن، ژلیش و پدیکور می‌پردازد. این ناخن‌کار، دارای مهارت و تجربه بالایی در زمینه کاشت ناخن است و از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده می‌کند.

از جمله مزایای سالن منا یزدانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بالای خدمات: منا یزدانی، از مهارت و تجربه بالایی در زمینه کاشت ناخن برخوردار است. او با استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت، کاشت ناخن‌های زیبایی را برای شما انجام می‌دهد.
  • رضایت مشتریان: منا یزدانی، رضایت مشتریان را در اولویت قرار می‌دهد. او دارای سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات باکیفیت و رضایت‌بخش است.

رتبه دوم: سالن کلبه ارزو (برنادت سابق)

سالن کلبه ارزو (برنادت سابق)، یکی دیگر از سالن‌های ناخن خوب در تهران است که به ارائه خدمات تخصصی کاشت ناخن، ژلیش و پدیکور می‌پردازد. این سالن دارای کادری مجرب و حرفه‌ای است که با استفاده از جدیدترین تکنیک‌های روز دنیا، ناخن‌های شما را به زیبایی طراحی می‌کنند. [Image of سالن کلبه ارزو (برنادت سابق) در تهران]

از جمله مزایای سالن کلبه ارزو (برنادت سابق) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بالای خدمات: سالن کلبه ارزو (برنادت سابق)، از کادری مجرب و حرفه‌ای برخوردار است. آنها با استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت، ناخن‌های شما را به زیبایی طراحی می‌کنند.
  • تنوع خدمات: سالن کلبه ارزو (برنادت سابق)، علاوه بر خدمات کاشت ناخن، خدمات دیگری مانند ژلیش و پدیکور را نیز ارائه می‌دهد.
  • رعایت پروتکل‌های بهداشتی: سالن کلبه ارزو (برنادت سابق)، پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت می‌کند.

رتبه سوم: سالن مناصالحی

سالن مناصالحی، یکی دیگر از سالن‌های ناخن خوب در تهران است که به ارائه خدمات تخصصی کاشت ناخن، ژلیش و پدیکور می‌پردازد. این سالن دارای کادری مجرب و حرفه‌ای است که با استفاده از جدیدترین تکنیک‌های روز دنیا، ناخن‌های شما را به زیبایی طراحی می‌کنند. [Image of سالن مناصالحی در تهران]

از جمله مزایای سالن مناصالحی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بالای خدمات: سالن مناصالحی، از کادری مجرب و حرفه‌ای برخوردار است. آنها با استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت، ناخن‌های شما را به زیبایی طراحی می‌کنند.
  • قیمت مناسب: سالن مناصالحی، نسبت به سایر سالن‌های ناخن در تهران، قیمت مناسبی دارد.
  • موقعیت مکانی مناسب: سالن مناصالحی، در موقعیت مکانی مناسبی قرار دارد و دسترسی به آن آسان است.

رتبه چهارم: سالن تیارا

سالن تیارا، یکی دیگر از سالن‌های ناخن خوب در تهران است که به ارائه خدمات تخصصی کاشت ناخن، ژلیش و پدیکور می‌پردازد. این سالن دارای کادری مجرب و حرفه‌ای است که با استفاده از جدیدترین تکنیک‌های روز دنیا، ناخن‌های شما را به زیبایی طراحی می‌کنند.

از جمله مزایای سالن تیارا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بالای خدمات: سالن تیارا، از کادری مجرب و حرفه‌ای برخوردار است. آنها با استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت، ناخن‌های شما را به زیبایی طراحی می‌کنند.
  • تنوع خدمات: سالن تیارا، علاوه بر خدمات کاشت ناخن، خدمات دیگری مانند ژلیش و پدیکور را نیز ارائه می‌دهد.
  • رضایت مشتریان: سالن تیارا، رضایت مشتریان را در اولویت قرار می‌دهد. این سالن دارای سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات باکیفیت و رضایت‌بخش است.

مزایای دیگر سالن تیارا

علاوه بر مزایای ذکر شده، سالن تیارا دارای مزایای دیگری نیز است که می‌تواند آن را به یکی از بهترین سالن‌های ناخن تهران تبدیل کند. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موقعیت مکانی مناسب: سالن تیارا، در موقعیت مکانی مناسبی قرار دارد و دسترسی به آن آسان است.
  • رعایت پروتکل‌های بهداشتی: سالن تیارا، پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت می‌کند.
  • قیمت مناسب: سالن تیارا، نسبت به سایر سالن‌های ناخن در تهران، قیمت مناسبی دارد.

چطور میشه بهترین ناخن کار تهران را شناسایی کرد؟

اگر شما جستجوی خود را شروع کنید با نام های مختلفی شاید برخورد کنید . اگر از دوستان خود بپرسید هر کدام ناخنکاری که رفته اند را کار خوب معرفی خواهد کرد اما آیا با این گفته ها و شنیده ها می شود بهترین ناخنکار را انتخاب کرد ؟ قطعا نه 

در تهران با توجه به وسعت شهر تهران ، ناخنکاران زیادی فعالیت می کنند و البته کم هم نیستند ناخنکاران خوب در این شهر .اما همیشه ناخنکاران خوب و حرفه ای در یک رشته خاص ناخن مهارت فوق العاده ای دارند..از دنیای کاشت های بروز و مدرن گرفته تا انواع طراحی هاو دیزاین ها …

برای آنکه بهترین ها را انتخاب کنید لازم است که نمونه کارهای ناخنکار را مشاهده کنید .بالطبع کسی که مدعی حرفه ای بودن است حداقل باید صد نمونه کار مختلف از کارهای متفاوت داشته باشد.

براحتی پس می توانید این فاکتور را لحاظ کرد که در اینصورت خیلی از ناخنکاران بخودی خود کنار خواهند رفت.

بعد از مشاهده این حجم از نمونه کارها می توانید قبل از اینکه روی دستان شما کار شود اگر مطمئن نیستید هنور ، از نحوه کار و رضایت سایر مشتری های ناخنکار مورد نظر در مرکز کاشت ناخن تهران ، از نزدیک دیدن کنید و کامل اوضاع را بررسی کنید تا خیالتان راحت شود.

ویژگی های دیگر بهترین ناخن کاران :

از ویژگی های دیگر می شود به نوع برخورد با مشتری ها اشاره کرد. یک ناخنکار حرفه ای غرور حاصل از تجربه و مهارت کارش را در کارش نشان می دهد و نه در برخورد با مشتری. بنابراین ناخنکار هر چقدر حرفه ای تر ، سر سنگین تر .

ontime  بودن و وقت شناسی دیگر مولفه ای است برای یک ناخنکار حرفه ای . که بواسطه مهارت و تجربه و مشتریان منتظر از اولویت زیادی برخوردار است .بروز بودن ناخنکار از دیگر موله های یک ناخنکار حرفه ای است . اینکه ناخنکار دایم خودش را با دیدن جدیدترین فیلمهای کاشت ناخن بروز کند.

اشنایی با ابزار آلات جدید که ممکن است توسط شرکتها و کمپانی های بزرگ ناخن رونمایی شوند.داشتن خلاقیت در کار و نقش افرینی در این حوزه ….

ما در این سایت سعی می کنیم بهترین ناخنکاران را گرداوری و به شما معرفی کنیم اگر شما هم در این زمینه تجربه و نظری دارید با ما در میان بگذارید . شاید نطرات شما برای دیگر دوستان سودمند و مفید باشد.

بهترین ناخن
بهترین ناخن کار
بهترین سالن ناخن تهران
ناخن کار تهران
مرکز کاشت ناخن تهران
کاشت ناخن تهران

[instagram-feed feed=50]

دیدگاه خود را بنویسید