بهترین آموزشگاه شینیون مو در کرج

شما اینجا هستید: خانه » آموزشگاه آرایشگری کرج » بهترین آموزشگاه شینیون مو در کرج

در بهترین آموزشگاه شینیون مو در کرج شما می توانید خدمات تخصصی و حرفه ای شینیون عروس و انواع شینیون های مجلسی را بخوبی فرا بگیرید و با اخذ مدرک فنی حرفه ای شروع به کار در این زمینه کنید . در این نوشتار شما را با برخی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری کرج آشنا می کنیم بصورتی که در کارت مجازی آنها شما به پیج اینستاگرام و واتس آپ آنها دسترسی دارید و براحتی می توانید استعلام قیمت کنید. همچینین به بررسی آیتمهای آموزش شینیون هم خواهیم پرداخت.

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در کرج

بهترین آموزشگاه شینیون مو در کرج

تمامی خدمات آرایشی زیبایی

Beauty Salon ✨Professional beauty group✨ ‎گروه حرفه ای زیبایی ‎آموزش...

 
سالن زیبایی فردیس کرج

نگار شامحمدی

متخصص:تمامی خدمات آرایشی زیبایی
تلفن:09128997304
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : فردیس, کرج
نام و برند سالن زیبایی: رزنگار بیوتی
آدرس: فردیس کرج ، فلکه پنجم قریشی جنوبی نبش خیابان هفتم غربی ساختمان ارین سالن زیبایی رزنگار طبقه اول واحد 2
Beauty Salon ✨Professional beauty group✨ ‎گروه حرفه ای زیبایی ‎آموزش و خدمات (vip) ▾ call & WhatsApp? 09128997304

فردیس فلکه پنجم قریشی جنوبی نبش خیابان هفتم غربی ساختمان ارین سالن زیبایی رزنگار طبقه اول واحد 2 02636519557 02636519539

ارتباط سریع و آسان 09128997304 شبکه‌های اجتماعی



[instagram-feed feed=27]

آشنایی با دوره ی فنی حرفه ای آموزش شینیون

برای این منظور برای آشنایی بیشتر شما یک نمونه از دوره های آموزش های شینیون یکی از آموزشگاهای آرایشگری زنانه تهران را بازگو می کنیم :

دوره آموزش شینیون عروس یکی از دوره هایی است که هر ساله توسط هنرجویان قدیمی برای بروزرسانی دنبال می شود. آرایشگری موی عروس باید در بهترین حالت خود برای یک شب رویایی انجام و مهیا شود. در واقع شینیون عروس ، اوج هنر و مهارت یک آرایشگر حرفه ای زنانه می باشد . و البته این هنر آرایشی توسط هنرجویان تازه کار و جویای کار هم یکی از الزامات بهتر شدن در کارشان تلقی می شود. کلبه آرزو هم برندی است مشهور و آموزشگاهی است زبده در این امر که هنرجویان و آرایشگران حرفه ای را در این عرصه وارد بازار کار ایران و کشورهای اروپایی کرده است.

شرایط کلاس های شینیون عروس

آموزشگاه هابصورت ماهانه و هفتگی کلاسهای شینیون عروس خود را بصورت حرفه ای و تخصصی برای علاقمندان برگزار می کنند که برای ثبت نام می توانید از طریق مراکز معرفی شده هماهنگ کنید.

سرفصل های دوره

آموزش کار با ابزار آلات تخصصی شینیون موی عروس و معرفی آنها ، نظیر انواع اسپری های مو ، تاج ها ، گل ها و سنجاق و تور ها یکی از سرفصل های آموزشی است. اشنایی هنرجو با سبک های شینیون ایرانی و اروپایی و دانشتن تفاوت انها دیگر سرفصلی که به هنرجو آموزش داده می شود.شینیون های خطی عروس و همچنین به کارگیری شینیون های ترکیبی تلفیقی دیگر مهارتی است که به هنرجو اموزش داده می شود.

دوره مبتدی کلاس شینیون عروس

دروه های مبتدی آموزشگاه آرایشگری ، توسط مدرس سازمان فنی حرفه ای تدریس می شوند. و هنرجو پس از کسب مهارت و آمادگی های لازم برای امتحان فنی حرفه ای به سازمان معرفی می شود و پس از امتحان و قبولی مدرک فنی حرفه ای اش صادر و تحویل داده می شود.  یکی از مهم ترین بخش های انجام شینیون موی عروس، انتخاب مدل شینیون و انتخاب مدل تاج و یا توری است که متناسب با آن انتخاب می شود و مستلزم این انتخاب درست آگاهی هنرجو با انواع میمیک های صورت و مو است که کاملا در این کلاس ها ، یاد داده می شوند.

شهریه دوره

نام حرفهشینیون موی عروس (نام سرفصل فنی حرفه ای: آرایشگر موی عروس)
پیش نیازندارد
مدت زمان آموزش10 ساعت – 10 جلسه
شهریه کلاس گروهی5،900،000 تومان
شهریه کلاس نیمه خصوصی6،300،000 تومان
شهریه کلاس خصوصی7،000،000 تومان
تاریخ شروع دورهبا آموزشگاه هماهنگ شوید.
زمانی که این متن را می خوانید ممکن است این قیمتها دجار تغییر شده باشند. حتما از مراکز معرفی شده استعلام قیمت بگیرید.

هنرجويان پس از اتمام دوره شنيون مو(آرايشگر موي زنانه)موفق به كسب توانمندي در نحوه صحيح كار با ابزارهاي مورد نیاز برای شینیون از جمله کش مو، گیره مو، سنجاق مو، تافت مو و سایر لوازم برای محکم کردن شینیون مو هستند و همچنين نحوه صحيح كار با ابزارهای های ویو، فيکساتور معمولی و قوي، چسب مو، ژل، واكس، سنجاق ريز، سنجاق درشت، سنجاق موئي ريز، سنجاق موئي رنگی، سرم مخصوص، کش قیطانی، موی مصنوعی، برس، بیگودی، سشوار، پروتز و … را کاملا آموزش ميبينند،

كارآموزان تمام نکاتی که یک شینیون کار حرفه ای باید بداند را یاد می ميگيرند و در انواع متدهای براشینگ شامل: براشینگ هالیوودی، براشینگ کرلی، براشینگ حالت دار و براشینگ آیرون مسلط خواهند شد و جدید ترین متدهای شینیون شامل: شینیون باز و نیمه باز، شینیون با پروتز گرد، شینیون بافت، شینیون حرارت و خطی، شینیون اروپایی، شینیون کلاسیک و مواج، شینیون فرانسوی و رومی و انواع شینیون بافت و ژورنالی را به صورت کاملا عملی آموزش می بينند.

برخی سوالات شما

آيا كار در زمينه شنيون مو(آرايشگر موي زنانه) بازار كار خوبي دارد؟

يك شنيون كار اگر خلاقيت بالايي در درست كردن و جمع كردن موها داشته باشد ميتواند براحتي معروف شده و مشتري هاي زيادي را بسمت خود جذب كند زيرا اكثر بانوان براي شركت در ميهماني و مراسم رسمي نياز به مرتب كردن و زيبا كردن موهايشان دارند وقتي هنرجو اين رشته با علاقه حرفه اش را دنبال كند مسلما بازار و درآمد خوبي خواهد داشت .

چگونه ميتوان در رشته شنيون مو متخصص شد؟

هنرجو در دوره آموزشی شینیون مو در آموزشگاه آرایشگری ليدا رهامي،  در ابتدا با فرم های مختلف صورت آشنا می شود و پس از مبحث چهره شناسی، کار با ابزار ها  آموزش داده می شود. سپس براشینگ مو، تکنیک های سنجاق زدن و محکم کردن، روش استفاده از ابزارهای مورد نیاز برای این روش، شینیون کلاسیک، انواع شینیون های اروپایی و خطی و جدیدترین شینیون های روز دنیا را با کامل ترین جزئیات یاد می گیرد.و با تمرين و پشتكار ميتواند يك متخصص حرفه اي در اين رشته زيبايي شود.

آيا شنيون كردن مو در بين بانوان پرطرفدار و مورد پسند است؟

یکی از دغدغه های مهم خانم ها در مهمانی ها و عروسی ها، شینیون و آرایش موهایشان است. شینیون باعث می شود آرایش صورت هم جلوه زیباتری داشته باشد. مدل شینیون براساس سلیقه و خواست افراد انجام می شود. مثلا افرادی که تحرک زیادی در مجالس دارند بهتر است از شینون بسته استفاده کنند تا موهایشان به هم نریزد. و خانم هایی که سادگی را می پسندند، شینون های اروپایی را ترجیح می دهند که در عین ساده بودن ظاهر جذاب تری را ایجاد می کنند و یا خانم هایی که موهای رنگ شده دارند سعی می کنند با کمک یک مدل شینیون جذاب زیبایی رنگ موهایشان را چند برابر کنند؛ به همین دلایل است که شینیون در سالن های زیبایی جزء خدمات پرطرفدار آرایشگری محسوب می شود و مشتریان زیادی دارد.
شینیون مو در کرج
آموزش شینیون مو
شینیون عروس
آموزش شینون عروس در کرج
اینستاگرام شینون مو در کرج
آموزش شینون عروس در کرج
آموزش شینون عروس در کرج
آموزش شینون عروس در کرج
آموزش شینون عروس
آموزش شینون عروس در کرج

دیدگاه خود را بنویسید