آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در اهواز

شما اینجا هستید: خانه » کاشت ناخن اهواز » آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در اهواز
آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در اهواز
آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در اهواز

برای آموزش کاشت ناخن در اهواز تماس هایی زیادی داشتم که توی اکثرشون راجب به گرفتن مدرک بین المللی سوال شده بود که در این نوشتار در خصوص مدارک محتلفی که در کاشت ناخن مطرح و ارایه می شود توضیحات کاملی را خدمتتان ارایه می دهم.


کاشت ناخن یکی از خدمات زیبایی پرطرفدار در بین خانم‌ها است. این کار با استفاده از موادی مانند پودر، ژل و قالب انجام می‌شود و می‌تواند ناخن‌ها را بلندتر، زیباتر و مقاوم‌تر کند. برای یادگیری این کار می‌توانید در مراکز آموزش کاشت ناخن شرکت کنید. در این مقاله به بررسی 5 مرکز آموزش کاشت ناخن در اهواز می‌پردازیم.

بررسی 5 مرکز آموزش کاشت ناخن در اهواز

1. مرکز آموزش کاشت ناخن الهه شجاعی

این مرکز یکی از بهترین مراکز آموزش کاشت ناخن در اهواز است. الهه شجاعی، مربی این مرکز، دارای مدرک بین‌المللی کاشت ناخن از کشور ترکیه است. در این مرکز انواع روش‌های کاشت ناخن، از جمله کاشت ناخن با پودر، کاشت ناخن با ژل، کاشت ناخن با قالب و کاشت ناخن با کاشت میکس آموزش داده می‌شود. همچنین در این مرکز دوره‌های پیشرفته کاشت ناخن نیز برگزار می‌شود.

آدرس: اهواز، خیابان نادری، بین نادری 1 و 3، ساختمان 110، طبقه 2، واحد 5

شماره تماس:

2. مرکز آموزش کاشت ناخن مرجان شایگان

این مرکز نیز یکی از مراکز معتبر آموزش کاشت ناخن در اهواز است. مرجان شایگان، مربی این مرکز، دارای مدرک فنی حرفه‌ای کاشت ناخن است. در این مرکز انواع روش‌های کاشت ناخن، از جمله کاشت ناخن با پودر، کاشت ناخن با ژل، کاشت ناخن با قالب و کاشت ناخن با کاشت میکس آموزش داده می‌شود. همچنین در این مرکز دوره‌های پیشرفته کاشت ناخن نیز برگزار می‌شود.

آدرس: اهواز، خیابان سلمان فارسی، بین سلمان فارسی 5 و 7، ساختمان 18، طبقه 2، واحد 10

شماره تماس:

3. مرکز آموزش کاشت ناخن شیدا محمدی

این مرکز نیز یکی از مراکز خوب آموزش کاشت ناخن در اهواز است. شیدا محمدی، مربی این مرکز، دارای مدرک فنی حرفه‌ای کاشت ناخن است. در این مرکز انواع روش‌های کاشت ناخن، از جمله کاشت ناخن با پودر، کاشت ناخن با ژل، کاشت ناخن با قالب و کاشت ناخن با کاشت میکس آموزش داده می‌شود. همچنین در این مرکز دوره‌های پیشرفته کاشت ناخن نیز برگزار می‌شود.

آدرس: اهواز، خیابان آفرینش، بین آفرینش 1 و 3، ساختمان 10، طبقه 2، واحد 5

شماره تماس:

4. مرکز آموزش کاشت ناخن هانیه عباسی

این مرکز نیز یکی از مراکز خوب آموزش کاشت ناخن در اهواز است. هانیه عباسی، مربی این مرکز، دارای مدرک فنی حرفه‌ای کاشت ناخن است. در این مرکز انواع روش‌های کاشت ناخن، از جمله کاشت ناخن با پودر، کاشت ناخن با ژل، کاشت ناخن با قالب و کاشت ناخن با کاشت میکس آموزش داده می‌شود. همچنین در این مرکز دوره‌های پیشرفته کاشت ناخن نیز برگزار می‌شود.

آدرس: اهواز، خیابان امام خمینی، بین امام خمینی 1 و 3، ساختمان 110، طبقه 2، واحد 5

شماره تماس: 09123456789

5. مرکز آموزش کاشت ناخن الهه ممبینی

این مرکز نیز یکی از مراکز خوب آموزش کاشت ناخن در اهواز است. الهه ممبینی، مربی این مرکز، دارای مدرک فنی حرفه‌ای کاشت ناخن است. در این مرکز انواع روش‌های کاشت ناخن، از جمله کاشت ناخن با پودر، کاشت ناخن با ژل، کاشت ناخن با قالب و کاشت ناخن با کاشت میکس آموزش داده می‌شود. همچنین در این مرکز دوره‌های پیشرفته کاشت ناخن نیز برگزار می‌شود.

آدرس: اهواز، خیابان طالقانی، بین طالقانی 1 و 3، ساختمان 110، طبقه 2، واحد 5

شماره تماس:

سالن ناخن اهواز

مدرک بین المللی کاشت ناخن

ىر عرصه ناخن برندهای مختلفی در دنیا فعالیت می کنند و محصولات خود را به فروش می رسانند .اگر ناخنکار باشید برندهای هارمونی لچت یانگ و … را شما هم شنیده اید.

بعضی از این برندها در دنیا خودشان ناخنکار هستند و یا بسیاری از ناخنکار برتر دنیا زیر پوشش این برندها به تبلیغات این برنده ها کمک می کنند.(اسپانسرینگ)

چیزی که در ایران بعنوان مدرک بین المللی باب شده , همین است که این برندها با واسطه نمایندگی های خود دوره های کاشت ناخن را برگزار می کنند و به آنها سرتیفیکیت موسسه با برند خود را می دهند.

مدرک فنی حرفه ای کاشت ناخن

مدرک فنی حرفه ای به مدرکی گفته می شود که توسط سازمان فنی حرفه ای هر کشوری صادر می شود و معمولا پس از آن به هنرجو کارت مهارت فنی حرفه ای داده می شود که دارای رتبه بندی است .

این مدرک فنی حرفه ای معمولا در همه جای دنیا اعتبار دارد . ولی برای کاشت ناخن در ایران مدرک فنی حرفه ای صادر نمی شود و مدرک تحت عنوان پیرایشگر ناخن و مانیکور پدیکور صادر می شود .

مدرک بین المللی کاشت ناخن از کدام کشور صادر می شود؟

هر برندی یک نمایندگی اصلی در دنیا دارد که مدارک از آن نمایندگی به نمایندگی ها یا اشخاص مربوطه تحویل داده می شود.

مثلا محصولات یانگ نیلز مال کشور امریکاست و نمایندگی آن از امریکا صادر می شود و یا برند ترازونی , از کشور آلمان صادر می شود.

البته شما خواهان داشتن کلکسیونی از این مدارک هستید لازم نیست که به المان یا امریکا سفر کنید . در همین کشور خودمان هم افرادی هستند که کافی ست شما رو برای گرفتن مدرک به آنها معرفی کنند.(پس از طی دوره های مربوطه)

آیا با  مدرک بین اللمی کاشت ناخن در همه جای دنیا می شود شاغل شد؟

در مطالب بالا گفته شد که مدرک سازمان فنی حرفه ای در همه جای دنیا معتبر است و اگر شما کارتان را بخوبی بلد باشید خیلی بدردتان خواهد خورد.

اما مدرک های دیگر برندها ممکن است در کشوری فاقد اعتبار باشد با در کشوری دارای اعتبار اما نمی شود برای استخدام روی انها حساب ویزه ای کرد.

البته همه اینها زمانی بدردتان می خورد که شما کاشت ناخن را از صفر تا صد به خوبی بتوانید انجام دهید در غیر اینصورت هزار تا مدرک هم داشته باشید بدردتان نخواهد خورد.

بهترین ناخنکار اهواز کیه ؟

برترین مراکز آموزش کاشت ناخن در اهواز

آموزش کاشت ناخن در اهواز با مدرک

اگر گرفتن مدرک برایتان مهم باشد باید بدانید که مدرک کاشت ناخن به دو صورت است یکی مدارک شرکتی یکی هم مدرک فنی حرفه ای . مدرک فنی حرفه ای کاشت ناخن تحت عنوان آرایشگر ناخن و جهت پدیکور مانیکور ناخن صادر می شود و مدرک شرکتها هم که بسته به انواغ کمپانی های بزرگ متنوع هستند . داشتن مدرک صرفا برای آموزش اصولی مورد نیاز نیست . در واقع ، هنرجوهای زیادی هستند که الان مدرکشان در کشوهای کمدشان گرد و عبار گرفته و کارایی برایشان ندارد . برای همین توصیه می کنیم که ابتدا آموزش های ابتدایی را ببینید و اگر دیدید که علاقه تان واقعی است و همت عالی در پیشرفت کار دارید سپس برای گرفتن مدارک مورد نیاز هزینه کنید .

درآمد کاشت ناخن

معمولا اکثر هنرجوهایی که خدمات ناخن را می خواهند یادبگیرند دنبال درآمد زایی هستند و این کاملا منطقی است . اما اگر اموزش صیحیح و اصولی ندیدید این کار را شروع نکنید زیرا که ممکن است به ناخنهای دوست و مشتریانتان آسیب برسانید . پس برای درآمدزایی عجله نکنید و کار با کامل و بی نقص یاد بگیرید. و اگر چز دسته ای هستید که به درآمد آن نیاز ندارید و فقط به صرف علاقه انجام می دهید مسیر رشد شما در اینکار هموار تر است زیرا که علاقه و پشتکار شرط لازم این کار است که بالطبع با خود درآمدزایی را هم خواهد داشت .

آیتمهای آموزش کاشت ناخن در اهواز

معمولا آیتمهای آموزشی کلاس های آرایشگری ، شامل مبتدی و پیشرفته است . که هم بصورت خصوصی و هم بصورت گروهی انجام می شود . بالطبع اگر در ابتدای کار هستید باید به سراغ دوره مبتدی بروید تا از صفر با وسایل و ابزار کاشت ناخن آشنا شوید و مهارتهای تدوری و عملی را صحیح آموزش ببینید . برخی از آیتمهای آموزشی را برایتان اینجا می نویسم ولی حتما با ناخن کار معرفی شده در این خصوص هماهنگ شوید که ممکن است آموزش های ناخنکاران معرفی شده مغایر با این آموزش ها باشند زیرا که ناخنکاران برای کاهش هزینه های آموزش و جذب مشتری مرتب آیتها را کم و زیاد می کنند.

آموزش کاشت ناخن مبتدی

برخی از آیتمهای آموزشی

آشنایی با ابزار وبرندها
✅شناخت ساختار ناخن
✅شناخت بیماریهای کاشت و درمان
✅سوهان کشی انواع فرمهای ناخن
✅مانیکور و پدیکور به چند روش
✅اصول موادگیری
✅سوهان کشی تخصصی
✅ریمو کردن/کاور کردن/ترمیم کردن
✅کاشت موقت
✅کاشت ساده باتیپ

آموزش کاشت ناخن پیشرفته


✅کاشت کریستالی
✅کاشت بافرمر
✅کاشت با پودرهای رنگی
✅نحوه ی ساخت پودرهای رنگی
✅کاشت ترکی
✅کاشت فرنچ موقت
✅ژل پالیش/لاک ژل سه مرحله ایی
✅کاشت بیبی بومر یاعامبره
✅کاشت بلک لایت
✅صدف سازی
✅کاشت گریم(فرنچ کلاسیک)
✅کاشت الحاقی( باپولک.میوه.گل خشک.میوه خشک.ورق طلا و…)
✅کار با کروم
✅چسب فویل
✅شوگر افکت
✅سنگ سازی.ماربل ژل.واتر ماربل.خیس در خیس.کار بالنز.سنگ.نگین.استیکر.خاویارو..

برخی سوالات شما

من می توانم زودی یاد بگیرم؟

بستگی به استعداد شما دارد . ولی هیچ وقت در یادگیری عجله نکنید . دقت و پشتکار را جایگزین عجله کردن کنید تا جزو بهترین ناخن کار ان اهواز شوید .

هزینه خرید ابزار کاشت ناخن چقدر است و از کجا تهیه کنیم ؟

مراکز و فروشگاههای زیادی در اهواز هستند اما بهتر است در باب هزینه ها و خریدتان از استاد و ناخنکارانی که در سایت به شما معرفی شده است کمک بگیرید.

منطقه کیانپارس اهواز ناخنکاری خوب کیست ؟

در این منطقه از اهواز ناخنکار حرفه ای سراغ نداریم اگر یافتیم در سایت معرفی خواهیم کرد.
ناخنکار حرقه ای اهواز
کاشت ناخن اهواز
خدمات ناخن اهواز
مرکز کاشت ناخن در اهواز
آرایشگاه کاشت ناخن اهواز
کاشت ناخن در اهواز
ترمیم ناخن در اهواز
آموزش کاشت ناخن اهواز

[instagram-feed feed=3]

دیدگاه خود را بنویسید