کراتینه مو در اصفهان

شما اینجا هستید: خانه » کراتینه مو » کراتینه مو در اصفهان

دسترسی سریع به محتوای این نوشتار

کراتینه مو در اصفهان، صافی مو در دست بهترین مراکز تخصصی

مرکز کراتین تراپی در اصفهان -isfahan – ارایه گر خدمات تخصصی نانوکراتین و انواع احیاکننده های برتر می باشد که با تکیه بر متخصصی کار آمد خدمات مناسبی را در جهت سلامتی مو شما عزیزان ارایه می دهد. سالنهای تخصصی معرفی شده این سایت (آوای ماهور ، مریم مرادی و الهه ی ونوس ) از بهترین های کراتین و احیا مو در اصفهان هستند که با مراجعه به کارت مجازی آنها شما به پیچ اینستاگرام ، واتس اپ ، شماره تماس و آدرسشان دسترسی مستقیم دارید و می توانید براحتی استعلام قیمت و هزینه بگیرید و بهترین انتخابها را تجربه کنید .

مرکز کراتین تراپی در اصفهان
مرکز کراتین تراپی در اصفهان

مزایا و معایب کراتینه مو

خدمات نانوریباندینگ و کراتینه اصفهان

نانو ريباندينگ يك روش صافي مو براي موهاي رنگ شده، دكلره شده و آسيب ديده است كه ضمن صاف و ابريشمي كردن مو باعث احيا صد در صد مو ميشود . اين مواد با نفوذ بالايي كه به داخل فلس هاي مو دارد بافت آسيب ديده و دميج مو را احيا ميكند ضمن اينكه گوگرد موجود در مواد باعث صافي بسيار بالاي مو ميشود.

مرکز کراتینه مو در اصفهان

سالن مریم مرادی با بیش از 10 سال سابقه در زمینه کراتینه مو، یکی از بهترین مراکز کراتینه مو در اصفهان محسوب می شود. این سالن با بهره گیری از متخصصان کراتینه با تجربه و متخصص، و استفاده از مواد و تجهیزات با کیفیت، به شما کمک می کند تا موهای خود را صاف و درخشان کنید.

  • اصفهان
  • تلفن تماس : 09132057748
مدیر سالن زیبایی

انجام کلیه خدمات تخصصی عروس و محفلی خدمات تخصصی زیبایی...

 
سالن زیبایی آوای ماهور

آوای ماهور

متخصص:مدیر سالن زیبایی
تلفن:09132883063
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : اصفهان
آدرس: خیابان شیخ صدوق شمالی ،حدفاصل سه راه شیخ مفید و چهارره وکلا، نبش کوچه ۳۵ ،ساختمان اندیشه ،طبقه سوم واحد ۸

انجام کلیه خدمات تخصصی عروس و محفلی

خدمات تخصصی زیبایی
اکستنشن مو | کراتین مو | بوتاکس مو
رنگ‌ لایت | کوتاهی


پیح میکرو
@avaye_mahor_micro
پیج شینون
@hairstylist_avaye_mahor
پیچ اکستنشن و رنگ مو
@extension.ava.esfahan
پیج میکاپ
@avaye_mahuor

هماهنگی
09132883063
09394757393

شبکه‌های اجتماعی

[instagram-feed feed=34]
سالن زیبایی مریم مرادی

صافی و احیا /رنگ و لايت اينجا من كمكت ميكنم...

 
سالن زیبایی مریم مرادی

مریم مرادی

متخصص:سالن زیبایی مریم مرادی
تلفن:09132057748
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : اصفهان

صافی و احیا /رنگ و لايت
اينجا من كمكت ميكنم موهاي سالمتر و زيباتري داشته باشي
♨️آموزش حرفه ای با مدرک بین المللی
?اصفهان.مرداويج چهار راه رسالت حنب كافه گپ
?۰۹۱۳۲۰۵۷۷۴۸

ارتباط سریع و آسان 09132057748 شبکه‌های اجتماعی

[instagram-feed feed=35]

 

الهه ی ونوس

آموزشگاه مراقبت وزیبایی الهه ی ونوس بامدیریت الهه اسکندری آموزش...

 
الهه اسکندری

الهه اسکندری

متخصص:الهه ی ونوس
تلفن:09130226001
Categories: آرایش دائم, آموزشگاه آرایشگری, اپیلاسیون, اکستنشن مو, بافت مو, رنگ مو, ریموو تاتو, سالن زیبایی, فشیال, کراتینه مو, کوتاهی مو, گریم میکاپ, مژه, ناخن
شهر : اصفهان
آدرس: اصفهان سه راه سیمین بعد از پمپ بنزین(به سمت دروازشیراز) مجتمع پاسارگاد آموزشگاه الهه ی ونوس طبقه اول واحد 3

آموزشگاه مراقبت وزیبایی الهه ی ونوس

بامدیریت الهه اسکندری
آموزش و خدمات آرایشی با ارائه ی مدرک فنی حرفه ای در بیش از ۲۰ رشته
اصفهان?
@elaheeskandari_nailmaster
09130226001
لوکیشن

09130226001
09138034630

شبکه‌های اجتماعی

[instagram-feed feed=33]
نام مرکزآدرس و تلفن
سالن مریم مرادیاصفهان
تلفن تماس : 09132057748
سالن آوای ماهورخیابان شیخ صدوق شمالی ،حدفاصل سه راه شیخ مفید و چهارره وکلا، نبش کوچه ۳۵ ،ساختمان اندیشه ،طبقه سوم واحد ۸
تلفن تماس : 09132883063
سالن الهه ی ونوساصفهان، سه راه سیمین بعد از پمپ بنزین(به سمت دروازشیراز) مجتمع پاسارگاد آموزشگاه الهه ی ونوس طبقه اول واحد 3
تلفن تماس : 09399283948

سالن آوای ماهور با بیش از 5 سال سابقه در زمینه کراتینه مو، یکی از سالن های محبوب در اصفهان محسوب می شود. این سالن با بهره گیری از متخصصان کراتینه جوان و خلاق، و استفاده از جدیدترین روش های کراتینه مو، به شما کمک می کند تا موهای خود را صاف و زیبا کنید.

سالن الهه ی ونوس با بیش از 7 سال سابقه در زمینه کراتینه مو، یکی از سالن های تخصصی در اصفهان محسوب می شود. این سالن با بهره گیری از متخصصان کراتینه با تجربه و متخصص، و استفاده از مواد و تجهیزات با کیفیت، به شما کمک می کند تا موهای خود را صاف و سالم کنید.

کراتین به طور طبیعی تو مو وجود داره بسیاری از افراد با انجام دکلره غیر استاندارد یا در پی استفاده از رنگهای نامناسب.اتو مو و سشوار کشی زیاد کراتین مو رو از بین میبرن
ما به طور مصنوعی کراتین از دست رفته موهاتون رو طی زمان مخصوص خودش به موهاتون برمیگردونیم   parisaahmadim بعد از شستن هم مو همينقدر صاف ميمونه؟
چون اتوي معمولي هم ميتونه مو رو موقتا همينقدر صاف و نرم كنه. اگه ممكنه از مشتري هاتون بخواين بعد از شستن موهاشون يه عكس به طور طبيعي و بدون استفاده از اتو براتون بفرستن و از اون عكس استفاده كنيد جواب : نمونه کار های زیادی تو پیج هست می تونید مشاهده کنید یا هم برای اشخاصی مانند شما بهتره خودتون تشریف بیاورید اگر ناراضی بودید پولتون عودت داده می شه. شاد باشید.  

المنت مو در اصفهان

مرکز کراتینه اصفهان
احیا وصافی با محصول نانو ریباندینگ با۹۰ درصد صافی احیای مو برای مشتری عزیزم که یکسال پیش با مرکز ما کار کراتینه ی موهاشونو انجام داده بودند و مجدد رجوع کردن برای صافی بیشتر مو که این محصول رو واسشون کار کردیم،ممنونم که به ما اعتماد میکنید.
(قابل توجه افرادی که میگن چرا هزینه ی صافی و احیاتون زیاده؟و البته قابل توجه تر واسه افرادی که میگن چرا کراتینه ی ما که سالن دیگه ای انجام دادند بعد از مثلا یک ماه از بین رفته؟چرا ریزش مو گرفتیم بعد از انجام کراتینه در سالن دیگه؟و سوال هایی از این قبیل در جواب فقط باید بگم عزیزان نوع محصولات درصد صافی و احیای هر کدام همچنین شناخت جنس مو و تشخیص درصد آسیب دیدگیش و مهم تر از اون انتخاب نوع محصول برای هر مو کاملااا با موی دیگه متفاوت هستش،قطعا ما واسه مویی که درصد آسیبش بیشتر از ۷۰ درصد باشه نوع محصولمون رو تغییر میدیم تا مویی که ۵۰ درصد آسیب دیدگی داشته باشه حتی و حتی درجه ی اتو مو،تعداد دفعات اتوکشی،قرنطینه ی بعد از احیا در موهای مختلف و محصولات مختلف متفاوت هستش)
و یه خبر جدید اینکه به زودی در لاین تراپی و صافی این مرکز تغییرات ویژه ای رخ خواهد داد به طوری که شما عزیزان با جدیدترین دستگاهها و تکنولوژی تراپی و صافی مو در این مرکز آشنا خواهید شد و استفاده میبرید?
صافی مو اصفهان
سالن خوب ریباندینگ در اصفهان
صافی کراتینه ی گلد
با محصول نانو ریباندینگ ۹۵ درصد صافی و احیا
محصول کاملا گیاهی هستش بدون آسیب برای بدن و مو با ۹۵ درصد صافی و احیای قوی
کراتینه مو اصفهان
بهترین مرکز کراتینه اصفهان
کراتینه مو در اصفهان

[instagram-feed feed=68]

دیدگاه خود را بنویسید